Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - a co Ty dziś sprzedałeś?]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
 MorphOS 1.4 ju? jest
  Nadesłane przez: Jacek Piszczek, 2003-08-09, godz. 10:59:17
Po niewielkim opó?nieniu Genesi udost?pni?a MorphOS 1.4 na swoim serwerze.

Z nowo?ci znajdziemy w nim mi?dzy innymi: wbudowany w system support dla usb, TurboPrinta, najnowsze MUI, nowe skórki dla systemu wraz z skin selectorem, Ambienta z obs?ug? left out icons, panelami czy lassem, obs?ug? overlaya na Radeonach, emulator JIT i wiele innych ciekawostek.


Lista komentarzy  Wszystko bez wątków   Dodaj
 [24284] jaki to ma sens ?
  2003-08-09 o godz. 12:02:01 LEOSH odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lezajsk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
Ca?y cywilizowany ?wiat pracuje na Windows Xp, a wy tu podniecacie si? jakim? morphosem, widzia?em ten ?lamazarny i niestabilny system w akcji. Jestem cholernie nim zawiedziony. Pegasosa z morphosem mog? porówna? do legendarnej ECS K7S5A z windowsem 98. Oba systemy sie pieprz? jak szalone.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24285] Ciekawe
  2003-08-09 o godz. 12:18:37 Krzysztof odpowiada na #24284
  Wysłany z *.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Napisz co? wi?cej o swoich spostrze?eniach z obcowaniem z Pegasosem + MorphOSem. Ja mam ne razie tylko rozbudowan? A4000 i na niej nie uruchomi? MorphOSa 1.4, wie co? bym sie chcia? dowiedzie?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24286] .
  2003-08-09 o godz. 12:48:54 Carlos odpowiada na #24284
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
Biednys na umysle? "ECS K7S5A" ani to z wysokiej polki ani nic. Widziales przez moment jedna sztuke u kolegi i bredzisz w stylu "bo windows sie wiesza". Niefortunnie mam takich plyt pare i chodza non stop bez zadnych problemow (oczywiscie bez windowsow). To tak gwoli scislosci.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24290] ...
  2003-08-09 o godz. 13:04:01 leosh odpowiada na #24286
  Wysłany z *.rzeszow.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
u?y?em analogii porównuj?c dwa "równie" udane systemy z jednym wyjatkiem... ecs z prockiem 2000xp i winxp kosztuje oko?o 850z?, a pegasos ze s?abiutkim G3 600Mhz i morphosem oko?o 1700z?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24293] taniocha
  2003-08-09 o godz. 13:54:34 porneL odpowiada na #24290
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via AmigaVoyager/3.3.127 (MorphOS/PPC native)
ale na ECS nie odpalisz morphosa. poza tym nie wiedzialem ze
oryginalny winxp jest taki tani :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24316] Z czym do ludzi ?
  2003-08-09 o godz. 20:53:55 mcbarlo odpowiada na #24293
  Wysłany z 192.168.40.* via AmigaVoyager/3.4.4 (MorphOS/PPC native)
MorphOS nawet na AGA nie ruszy ! ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24317] Nie rozumiesz?
  2003-08-09 o godz. 21:14:32 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #24316
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V50)
To jego zaleta :)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [24318] AGA
  2003-08-09 o godz. 21:25:33 Jacek Piszczek odpowiada na #24316
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Hububula1.0 (MorphOS 1.5)
Na 020 te? nie ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24323] Co to za cuda ?
  2003-08-09 o godz. 23:23:27 mcbarlo odpowiada na #24318
  Wysłany z 192.168.40.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
Hububula1.0 (MorphOS 1.5)

No popatrz, dzis wyszedl MOS 1.4, a po kilku godzinach juz 1.5 i to z nowa przegladarka. To tak nazwaliscie MOSowy port Mozilli ? ;)

Za tydzien pewnie bedzie MOS 4...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24324] ;)
  2003-08-09 o godz. 23:38:49 Hiacynt odpowiada na #24323
  Wysłany z 172.16.1.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Co, zazdrosc dupska sciska? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24327] Czyje ?
  2003-08-10 o godz. 00:13:54 mcbarlo odpowiada na #24324
  Wysłany z 192.168.40.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
Moje ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24329] .
  2003-08-10 o godz. 00:40:20 Hiacynt odpowiada na #24327
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
No przeca nie moje ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24332] .
  2003-08-10 o godz. 08:57:11 mcbarlo odpowiada na #24329
  Wysłany z 192.168.40.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
Nie wiem czemu mialoby cokolwiek moja dupe sciskac. Czego mialbym niby zazdroscic ? Nizej juz dostalem instrukcje jak sobie update MOS 1.4 -> 1.5 przeprowadzic;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24333] Update
  2003-08-10 o godz. 09:18:24 Jacek Piszczek odpowiada na #24332
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Hububula1.0 (MorphOS 1.5)
Ró?nica polega na tym, ?e ja u?ywam nowszego MOSa ni? 1.4 ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24341] Niezly mam wywiad, nie ?
  2003-08-10 o godz. 16:05:04 mcbarlo odpowiada na #24333
  Wysłany z 192.168.40.* via Hububula 1.0 (MorphOS 1.5)
Wycieki tam macie chyba;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24347] ;D
  2003-08-10 o godz. 22:09:55 Hiacynt odpowiada na #24341
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ciekawe czy tylko to zrzynacie... ;-)))

P,ANNMSP
Odpowiedz na ten komentarz
 [24330] Hububula
  2003-08-10 o godz. 02:15:05 Jacek Piszczek odpowiada na #24323
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Hububula1.0 (MorphOS 1.5)
'ced ibrowse' i wpisujesz sobie co chcesz :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24331] ced ibrowse
  2003-08-10 o godz. 04:31:01 porneL odpowiada na #24330
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
wolalbym make mozilla albo c:installer install_opera...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24289] Trol
  2003-08-09 o godz. 13:02:40 porneL odpowiada na #24284
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
pudlo. morphosa nie da sie nazwa? ?lamazarnym. nast?pnym razem zanim zatrolujesz chocia? sprawdz o czym mowisz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24295] uhh
  2003-08-09 o godz. 14:16:35 Hiacynt odpowiada na #24284
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ca?y cywilizowany ?wiat pracuje na Windows Xp
Uhaha, alem si? ubawi?. Biedny zatem ten ?wiat, zmuszony do u?ywania tej ?lamazarnej i wybitnie wkurwiaj?cej na ka?dym kroku koby?y.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24313] Uwa?aj co mówisz!
  2003-08-09 o godz. 20:18:41 gal_vnv odpowiada na #24295
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie chc? za?mieca? w?tku, ale musz? zareagowa? - wszelkie krytyczne uwagi pod adresem WinXP b?d? t?pi?. Stabilno?? (kilkutygodniowe uptime'y przy intensywnym korzystaniu z wszystkich dobrodziejstw komputera, w tym gier), szybko?? dzia?ania, dost?pno?? oprogramowania - poka?cie mi drugi taki system. Koniec.
A co do samego Pegasosa/MOSa - jeszcze rok temu uznawa?em to za ciekawostk? przyrodnicz?, dzi? jestem przekonany, ?e platforma ta odniesie sukces (umiarkowany oczywi?cie) - nie dlatego, ?e daje jakie? wielkie mo?liwo??i (nie daje), ale m. in. dlatego ?e nasila si? (powraca) tendencja "indywidualistycznego" podej?cia do komputerów - tutaj akurat PC/WinXP le?y. Ale jeszcze d?uga droga, jak s?dz?.

Od razu pytanko: jak dok?adnie wygl?da sprawa z MOLem? MacOS naprawd? moze byc natywnym systemem na Pegazie? Jak to dzia?a na typowych pegazowych G3 (oczywi?cie pytam o sam system, nie przypadkowo w makach montuje si? podwójne G5 :)?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24315] .
  2003-08-09 o godz. 20:31:18 Hiacynt odpowiada na #24313
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
poka?cie mi drugi taki system.
Je?li mówimy o windowsach to oczywi?cie windows 2000. Bez zbytniego przerostu formy, cukierkowo?ci i wkurwiania na ka?dym kroku.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24337] winda2000 te? nie cudo
  2003-08-10 o godz. 14:00:45 Baroniusz odpowiada na #24315
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
A na moim grzybie Win2000 by? bardzo niestabilny i znacznie wolniejszy ni? XP. A "cukierkowo??" mo?na sobie ?atwo wy??czy?. Zreszt?, niewa?ne... Windows SUXX :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24345] uhmm.
  2003-08-10 o godz. 18:57:38 Hiacynt odpowiada na #24337
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A "cukierkowo??" mo?na sobie ?atwo wy??czy?.
Ale wkurwiania ju? nie ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24350] tez mozna
  2003-08-10 o godz. 23:23:12 porneL odpowiada na #24345
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
dopus, astonshell, opera, xp-antispy, xteq-setup.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24351] ?
  2003-08-10 o godz. 23:50:39 Hiacynt odpowiada na #24350
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ale po co skoro mo?na win2000...? (z opusem, i poustawia? odpowiednio xteq-setupem) :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24352] IE
  2003-08-11 o godz. 00:33:41 porneL odpowiada na #24351
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
Bo IE ssie. Nie wiem jak ty mo?esz tego u?ywa?.. ble
Odpowiedz na ten komentarz
 [24353] .
  2003-08-11 o godz. 00:42:55 Hiacynt odpowiada na #24352
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Z regu?y czego? u?ywam dopóki mnie nie wkurzy. A temu si? jeszcze nie zdarzy?o (dziwne, nie?). ;)
Mo?e dlatego, ?e umiem sobie z nim radzi?? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24368] nie wkurzy
  2003-08-11 o godz. 14:12:39 porneL odpowiada na #24353
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
ja uzywam soft, ktory mnie zafascynuje ;)

poprostu nie wiesz co tracisz. w tej chwili wszystkie alternatywne browsery sa lepsze od IE, zarowno pod wzgledem jakosci wyswietlania stron jak i predkosci, bezpieczenstwa i wygody. wylosuj sobie jakis, zainstaluj, pouzywaj pare dni i nie bedziesz mogl patrzec na IE.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24369] aha
  2003-08-11 o godz. 14:14:20 porneL odpowiada na #24368
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
tutaj masz dlaczego IE jest wkurzajacy
Odpowiedz na ten komentarz
 [24383] .
  2003-08-11 o godz. 19:08:16 Hiacynt odpowiada na #24369
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Problem w tym ?e takiego triku nie mia?em okazji wcze?niej widzie?. Aha - i jeszcze jedno - nie znosz? dublowania czegokolwiek. W sytuacji gdybym przesiad? si? na inny browser, w systemie pozosta? by IE. Mierzi? by mnie, bo z w2k odinstalowa? si? go tak ?atwo nie da. Ju? i tak wnerwia mnie outlook który siedzi, ani raz nie w??czony od momentu zainstalowania systemu, po co mam nerwy nadwyr??a? bardziej ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24382] ;)
  2003-08-11 o godz. 19:05:00 Hiacynt odpowiada na #24368
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
poprostu nie wiesz co tracisz.
Ale? wiem, jeden dzie? u?ywa?em Opery ;)
w tej chwili wszystkie alternatywne browsery sa lepsze od IE, zarowno pod wzgledem jakosci wyswietlania stron jak i predkosci,
Który z alternatywnych browserów obs?uguje poprawnie bgproperties=fixed w body? ;) A argument pr?dko?ci od pewnego pu?apu megacherców nie ma wi?kszego znaczenia ;)
Jestem upart? besti?, ale wbrew pozorom nie jestem m?czennikiem. ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24399] alternatywne browsery...
  2003-08-12 o godz. 14:15:51 Michal Schulz odpowiada na #24382
  Wysłany z *.imet.tu-clausthal.de via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.5a) Gecko/20030728 Mozilla Firebird/0.6.1
a ktora wersja internet explorera poprawnie wyswietla ta strone:

http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/complexspiral/demo.html

?

IE 6.0 tego jeszcze nie umie. a przeciez ona jest bardzo prosta... chyba kazda mozilla od 1.0 umie takie cos.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24406] ?
  2003-08-12 o godz. 16:45:51 Hiacynt odpowiada na #24399
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A móg?by? stre?ci? w kilku s?owach co jest nie-tak w wy?wietlaniu tej strony?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24409] porownanie
  2003-08-12 o godz. 17:44:18 Michal Schulz odpowiada na #24406
  Wysłany z *.imet.tu-clausthal.de via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.5a) Gecko/20030728 Mozilla Firebird/0.6.1
IE 6.x renderuje ta strone tak, zas poprawnie wyrenderowana strona wyglada tak. Problem ktory tutaj witac polega m.in. na blednej interpretacji backgrount-attachment: fixed, o ktorym mowiles i ktore mialo swiadczyc o sile IExplorera :)

A co? nowsze niz 6.0.x IE obsluguje to w koncu poprawnie?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24410] .
  2003-08-12 o godz. 17:55:19 Hiacynt odpowiada na #24409
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Faktycznie, jest ten b??d.
Swoj? drog? w Mozilli t?o jest nieruchome?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24430] tak, w mozilli
  2003-08-13 o godz. 08:38:54 Michal Schulz odpowiada na #24410
  Wysłany z *.imet.tu-clausthal.de via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.5a) Gecko/20030728 Mozilla Firebird/0.6.1
w mozilli tlo jest nieruchome. Blad explorera polega na tym, ze background-attachment: fixed obslugiwane jest poprawnie tylko i wylacznie w body. Pod mozilla wydaje sie ze cale tlo jest nieruchome, a dodatkowo wydaje sie ze przyciski po lewej stronie to obrazki PNG z kanalem alpha na okolo 50% (mimo, ze to nie sa png ;))
Odpowiedz na ten komentarz
 [24407] Poprawnie?
  2003-08-12 o godz. 16:46:08 Jacek Rzeuski odpowiada na #24399
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A co to znaczy poprawnie? Ja nie widz? nic podejrzanego.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24411] IE ssie
  2003-08-12 o godz. 17:56:07 porneL odpowiada na #24407
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
CSS Destroy
Tutaj kolejny sajcik pokazuj?cy jak IE jest zacofany w obs?udze CSS. IE ma tez problemy z wielkosciami czcionek, dziedziczeniem wlasciwosci do tabel i obliczaniem szerokosci obiektów z padding i border......

Moja ulubiona tabelka i wi?cej o IE.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24433] IE
  2003-08-13 o godz. 09:16:03 Jacek Rzeuski odpowiada na #24411
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
No dobra, IE nie jest idealn? przegl?dark?. Jak zreszt? ka?da przegl?darka. Nie ma idea?u i ka?da ma jakie? wady. S?k w tym, ?e gówno to obchodzi autorów 99,999% stron WWW i pisz? je tak, ?eby poprawnie wygl?da?y pod IE.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24450] 99% sceptykow i maruderow
  2003-08-13 o godz. 15:06:23 porneL odpowiada na #24433
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
Tak, alternatywne browsery i na to sa przygotowane. Zarówno mozilla jak i opera maja "quirks mode" czyli emulacje gównianego wyswietlania explorera. Dzi?ki temu dzia?aja nawet mocno skopane strony.
Ok, zdarzaja sie naprawde krytyczne przypadki szczegolnie jestli chodzi o modne ostatnio menu na layerach. W takiej sytuacji n?ka si? autorów strony i w wielu przypadkach takie strony poprawiaja (osiolki)Na szczecie ilosc niedzialajacych stron jest ponizej 1%. W tej chwili O7/Moz otwieraja wiecej stron niz IE5. Pouzywaj opery/mozilli przez tydzien zamiast z gory zakladac ze nic nie ruszy. Bedziesz mile zaskoczony.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24486] Opera
  2003-08-15 o godz. 08:46:17 Jacek Rzeuski odpowiada na #24450
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Niestety nic z tego. Aplikacje, którymi mam (nie)przyjemno?? administrowa? s? przygotowane pod NS i IE (maj? nawet odpowiedni kod warunkowy do m.in. CSSów w JSP). Próbowali?my ju? obs?ugiwa? je Oper? (ró?nymi wersjami, niektórzy kumple w pracy te? maj? ?wira na punkcie testowania alternatywnych rozwi?za?), ale niestety pora?ka. Zawsze co? nie dzia?a?o jak trzeba (a z amigowych browserów to nawet zalogowa? si? do aplikacji si? nie da, próbowa?em. Zreszt? potem i tak by?aby pora?ka, bo wszystko kodowane jest w UTF-8). Autorzy aplikacji wypinaj? si? mocno na wszelkie uwagi tego typu mimo, ?e soft kosztowa? mocno ponad milion USD. W dokumentacji wymienili kompatybilne przegl?darki i koniec. Klienci musz? si? dostosowa?. Mo?e Ci?to zdziwi, ale ?aden z nich nie narzeka. Ba, nikt nie u?ywa niczego innego ni? MSIE, bo to mu s?u?y do prowadzenia biznesu i musi dzia?a? poprawnie. Nawet im si?nei dziwi?, bo jak sam potestowa?em na NS4.8 i 7.0, to jako?dziwnie to wszytsko wygl?da?o, chocia? dzia???o poprawnie. I co? Powiesz, ?e mamy wobec tego odpu?ci? sobie ten milion baksów i napisa? sobie sami wszystkie aplikacje z uwzgl?dnieniem tego, ?eby dobrze dzia?a?y pod Oper?? Sorry, Winnetou, ale to jest biznes. Tu si? liczy kasa a nie preferencje kogokolwiek co do przegl?darki. Nikt nie b?dzie traci? czasu (czyli pieni?dzy) na supportowanie wszystkich przegl?darek jakie byle geek sobie napisze. To jest dobre dla stron domowych o sobie i swoim piesku tworzonych w ramach hobby.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24413] Superset
  2003-08-12 o godz. 18:11:39 porneL odpowiada na #24382
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
Który z alternatywnych browserów obs?uguje poprawnie bgproperties=fixed w body?
Opera7

Takie rzeczy to zjada na sniadanie (na szocie przescrolowana strona, zebys zauwazyl ze "przezroczystosci" i fixed bg chodza bez problemu).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24416] Browser wars
  2003-08-12 o godz. 19:06:13 porneL odpowiada na #24382
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
fajny bajer Opera 7.10+ Only.

Moje zdanie jest takie, ze Mozilla to ca?kiem niez?y browser, je?li chodzi o zaawansowanie obs?ugi najnowszych technologii to jest razem z Oper? w czo?ówce, ale dla mnie Opera wygrywa swoim fantastycznym interfejsem u?ytkownika. I Nie chodzi mi tu o wybajerowane skiny, a o bezb??dnie dzia?aj?ce taby, dok?adne zapami?tywanie sesji, konfigurowalne gestury, zoom, style-sheet uzytkownika, u?atwienia w przegl?daniu polinkowanych stron i galerii itp. Najnowsza wersja ma bardzo fajn? opcj? - mo?na zrobi? undo po zamkni?ciu strony (i klik w przeciwie?stwie do przeszukiwania historii).
No i zajmuje 3x mniej.

Przy tym IE wygl?da naprawde blado. Renderowanie stron kiepskie, pr?dko?? taka sobie, bezpiecze?stwo marne, interfejs uzytkownika sztywny. To jest browser bez zalet.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24473] WWW lame? :)
  2003-08-14 o godz. 10:34:07 Hrw odpowiada na #24416
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (MorphOS; U; PPC; pl) Gecko/20030807 AMozilla/1.4
Przeszed?em si? do pokoju obok i uzyska?em info, ?e to si? da zrobi? tak?e w innych przegl?darkach ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24498] BgFixed??
  2003-08-15 o godz. 18:46:06 Amigib odpowiada na #24382
  Wysłany z *.ds1.ath.bielsko.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Avant Browser [avantbrowser.com]; NetCaptor 7.2.1)
No tak ale tego taga nie ma w oficjalnej specyfikacji HTML wi?c nie spodziewa?bym si? jego implementacji w innych przegl?darkach. Zastanawiam si? kto na si?? wymy?la te tagi. Na co komu nieakceptowany publicznie tag, zreszt? nie jedyny w IE.

HTML 4
Odpowiedz na ten komentarz
 [24348] Win2000
  2003-08-10 o godz. 22:42:34 Poke odpowiada na #24337
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
...byl niestabilny na 286 z 8MB RAM. Tak, to sie faktycznie zdarza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24359] h?e h?e
  2003-08-11 o godz. 09:03:43 Baroniusz odpowiada na #24348
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
Dawno temu mia?em 286, ale z 4 MB ramu i win 2000 chodzi? jak burza i si? nie wywala?. Je?li u Ciebie si? to nie zdarza to znaczy, ?e? lamer :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24320] Stabilno?? :P
  2003-08-09 o godz. 22:38:09 baderman odpowiada na #24313
  Wysłany z 217.97.165.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02
uwielbiam winxp :))) podpisane przez ma?omiekkiego sterowniki do mojej (magicznej poniek?d) karty sis630 przy instalacji/update'cie wywalaj? system ?rednio 3 na 4 próby. Go?y ?yndo?s, ?oryginolny home/prof, nie ma znaczenia, dupi si? jak ma?o co... no tak, uwielbiam stabilnoi?? tego sistema :)

a tak na ro?lu?nienie

(oczywi?cie pytam o sam system, nie przypadkowo w makach montuje si? podwójne G5 :)


czy?by klonowi wpadali w komplexy w?skiego gard?a x86 ? :D
Odpowiedz na ten komentarz
 [24325] iks pe
  2003-08-09 o godz. 23:56:43 porneL odpowiada na #24320
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
Oj, ja chcialbym zeby morphos mial chociaz 1/3 tej stabilnosci co moj xp.
Kiedys to Amiga byla superstabilna itd., ale przez te lata zastoju reszta swiata, czyli winda, ja znacznie wyprzedzila.

Amiagosowe systemy wymagaja wielu fundamentalnych zmian, zeby przetrwac. Posiadanie 'fajnego api' tutaj nie wystarczy.
Ja nawet mam telefon komorkowy z pelnym supportem dla unicode i ochrona pamieci :D
Odpowiedz na ten komentarz
 [24379] i znowu to samo....
  2003-08-11 o godz. 16:27:35 JaCoP odpowiada na #24320
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nauczcie si? ludzie instalowa? windowsa, a potem si? o nim wypowiadajcie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24385] oooo, nauczaj!
  2003-08-11 o godz. 23:53:27 baderman odpowiada na #24379
  Wysłany z *.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02
wi?c wyka? si? wiedz?, i udowodnij mi mój b??d, a przeprosz? za trollowanie, a je?eli nie potrafisz, to czemu ziapiesz ?

czekam :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24390] ??????????????????????????????????????????????????
  2003-08-12 o godz. 11:22:59 Andrzej Drozd odpowiada na #24379
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Nie da rady. Installer nie daj zadnych szans recznej instalacji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24322] .
  2003-08-09 o godz. 23:23:15 Rafa? Bentkowski odpowiada na #24295
  Wysłany z *.gorzow.mm.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Hiacynt ULTRAS ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24335] !
  2003-08-10 o godz. 10:29:55 Andrzej Drozd odpowiada na #24295
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Zgadzam sie w 100%.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24296] cywilizacja
  2003-08-09 o godz. 14:20:42 Hiacynt odpowiada na #24284
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
(compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
rotfl
Odpowiedz na ten komentarz
 [24336] Windoza XP
  2003-08-10 o godz. 12:57:07 Orm odpowiada na #24284
  Wysłany z 10.12.0.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
Wiesz, jak ci sie podoba winda XP to fajnie, dla mnie to gniot, na ktorym niewiele rzeczy chodzi, a w dodatku czesto sie wiesza....... Chyba ze ktos pracuje tylko na Wordzie i pisze listy do babci... bo jak mi przychodzi pisac swoj doktoracik to po godzinie musi nastapic zwiecha w tym oslawionym "SYSTEMIE"....
Odpowiedz na ten komentarz
 [24356] ;)
  2003-08-11 o godz. 03:15:34 Hiacynt odpowiada na #24336
  Wysłany z 172.16.1.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
dla mnie to gniot, na ktorym niewiele rzeczy chodzi
Co na przyklad? Stare gry dosowe? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24365] "DOKTORAT"
  2003-08-11 o godz. 10:32:02 gal_vnv odpowiada na #24336
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
bo jak mi przychodzi pisac swoj doktoracik to po godzinie musi nastapic zwiecha w tym oslawionym "SYSTEMIE"....


Ale to nie jest doktorat z obs?ugi systemów operacyjnych?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24380] i znowu to samo II
  2003-08-11 o godz. 16:30:02 JaCoP odpowiada na #24336
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Ja mam jakiego? pecha! XP-ki u mnie w pracy "chodz?" od miesi?cy non-stop i ani jednej zwichy. Cud jaki?.... ;o)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24384] RPC
  2003-08-11 o godz. 23:16:10 gal_vnv odpowiada na #24380
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Wykrakali! Akurat dzisiaj na ?wiecie ró?ne przera?aj?ce rzeczy dziej? si? z WXP/W2K - mnie na przyk?ad samoczynnie 3 razy si? zrestartowa?. Wpiszcie w googlu/listy dyskusyjne +RPC i dajcie sortowanie wg dat. Jakby co to ?atka dost?pna jest od jakiego? czasu, a spraw? nota bene ujawnili polscy hakiersi - http://lsd-pl.net/special.html
Odpowiedz na ten komentarz
 [24386] ta
  2003-08-12 o godz. 02:31:19 t666 odpowiada na #24384
  Wysłany z *.sochaczew.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/3.1; Linux 2.5.67; X11; i686; en_US)
mnie tez to dopadlo, w takich chwilach naprawde zle mi sie robi jak mysle o tym wxp, mimo iz tez uwazam ze jako system dla przecietnego kowalskiego jest doskonaly, mnie nie wywalil sie nigdy, kazystam z niego od 2ch lat
ale z tym samoczynnym zamykaniem to hardcore
Odpowiedz na ten komentarz
 [24400] trustworthy computing
  2003-08-12 o godz. 14:41:06 porneL odpowiada na #24386
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
r p c d c o m e x p l o i t
jakby ktos chcial obadac to w celach naukowych...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24387] zwiesic to faktycznie sie nie zwiesi...
  2003-08-12 o godz. 10:26:21 caro odpowiada na #24380
  Wysłany z *.studio.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
fakt, wywalic to sie moze i nie wywali, ale uzywac po 1, moze 2 dobach to sie tego nie da. mialem @750 mhz z 256 ramu (nic nadzwyczajnego, ale slabe to to nie jest) i po odpaleniu i uzywaniu kilku wiekszych programow mielil dyskiem jak zly. dzien przy maya i photoshopie a reset murowany. nawet jak wyjde z owych programow. nie wyobrazam sobie co dzialoby sie po kilku dobach, chyba nie daloby sie otworzyc okienka bez kilkudiowego czekania ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24388] Windows
  2003-08-12 o godz. 10:47:46 Jacek Rzeuski odpowiada na #24387
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Dziwne macie jakie? te windowsy. Albo komputery. Ja mam uptime'y po kilka tygodni. D?u?sze nie s? tylko z tego powodu, ?e instalacje kolejnych fixów i service packów wymagaj? resetu. Mam sta?y zestaw aplikacji, na których pracuj? i zero gier. Kilka aplikacji mam otwarte "na sta?e" a reszt? odpalam w razie potrzeby i nie mam ?adnych problemów z pami?ci?. Jej zaj?to?? waha si? od ok. 200 do ponad 400MB. Fizycznie mam 256MB. Windows 2000 Professional PL + SP4. Od kiedy go mam (jakie? 3 lata ju? b?dzie) ani razu nie mia?em blue-screena. Raz musia?em wszystko reinstalowa?, bo dysk pad?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24408] Moje 2 grosze
  2003-08-12 o godz. 17:33:28 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #24388
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5b) Gecko/20030712
Ja mam w domu winxp i linuxa.

Windowsa odpalam bardzo rzadko z racji przyzwyczajenia do linuxa :-)

Windows XP jest dziurawy bardziej ni? moje z?by, a to boli ciut, ogólnie, to stabilnie chodzi u mnie ostatnimi czasy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24436] Dziury
  2003-08-13 o godz. 09:17:53 Jacek Rzeuski odpowiada na #24408
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Problem dziur od lat skutecznie rozwi?zuj? firewalle.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24457] Parodia.
  2003-08-13 o godz. 22:39:58 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #24436
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.5b) Gecko/20030712
Jaja sobie ze mnie robisz, co nie? ;-)

Firewall, to jedno, a dziurawy system, to drugie.

Wcale nie dziwi? si? osobie która napisa?a msblaster'a.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24459] dziury
  2003-08-14 o godz. 00:22:46 porneL odpowiada na #24457
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
wlasnie jestem podlaczony do cmd.exe na komputerze MDW. ten exploit dziala lepiej niz telnet ;D
Odpowiedz na ten komentarz
 [24487] Jaja
  2003-08-15 o godz. 08:59:35 Jacek Rzeuski odpowiada na #24457
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Pewnie, ?e troch? sobie kpi?, ale sam wiesz, ?e firewall skutecznie odcina dost?p do wi?kszo?ci dziur. I to znacznie skuteczniej ni? jakie? patche na system. Ale oczywi?cie trzeba umie? skonfigurowa? firewall. A do tego z regu?y przydatna jest ?wiadomo?? jakie dziury w danym systemie wyst?puj?. Mimo to nie ma absolutnie ?adnego powodu, ?eby zostawia? otwarte porty dla po??cze? przychodz?cych (o ile si? cokolwiek serwuje z danego komputera) i porty dla po??cze? wychodz?cych poza us?ugami jakich si? na co dzie? u?ywa. Reszt? mo?na ustawi? na "on-demand". Wtedy jedyny problem to dziury w serwisach, które musz? by? wystawione jak, np. WWW. I tym trzeba si? zaj??. Ale fakt, ?e jak kto? ma Windowsa bez firewalla i do tego pod publicznym IP, to mu przez ró?ne RPC w?amy licz? si? w setkach dziennie. Wystarczy zapu?ci? jakikolwiek monitor na kompie wpi?tym np. do Neostrady, ?eby w?osy stan??y d?ba. Na podstawie jednodniowego tylko logu mo?naby zaj?? policj? i prokuratur? na d?ugie miesi?ce tylu jest domoros?ych "chakierów" w sieci. I ten stan totalnej bezkarno?ci mnie bardziej martwi ni? liczba dziur w Windowsie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24440] u mnie bylo tak:
  2003-08-13 o godz. 09:46:13 caro odpowiada na #24388
  Wysłany z *.studio.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
ja tez nie mialem "blue-screena" w domu, pierwszy raz widzialem go niedawno w pracy. tak jak pisalem, zawiesic to to sie nie zawiesie, ale po dniu pracy z programami-kombajnami reset jest wymagany, albo okienklo bedzie sie otwieralo pol godzziny (tak bedzie dyskiem mielil).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24446] ..::XP::..
  2003-08-13 o godz. 12:24:58 gal_vnv odpowiada na #24440
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
O czym ty mówisz? W WindowsXP nie ma BlueScreena. Te? pracuj? z "kombajnami" (ba, nawet domy?ln? przegl?dark? jest u mnie IE6 :) i restartuj? XPeka wy??cznie wtedy, gdy mam tak? fanaberi? - nigdy dlatego, ?e co? przymula albo zaczyna si? zawiesza?. Naprawd?, nie jestem fanatycznym wyznawc? systemów Microsoftu - po prostu XP (2000 pewnie te?) to w porównaniu do W9x/Me niebo a ziemia. Dlatego wyrzu? 98 i do??cz do nas!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24449] bsod
  2003-08-13 o godz. 14:57:31 porneL odpowiada na #24446
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
zgadzam sie z wyjatkiem pierwszego zdania. xp/2k MAJA bluescreeny, tylko ze nimi tak obficie nie sypia.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24461] .
  2003-08-14 o godz. 02:05:56 Hiacynt odpowiada na #24449
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A jak "czadersko" si? zwi?? "sygna? stop!" ;D
Odpowiedz na ten komentarz
 [24500] Fan XP :P
  2003-08-15 o godz. 19:04:30 Amigib odpowiada na #24446
  Wysłany z *.ds1.ath.bielsko.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Avant Browser [avantbrowser.com]; NetCaptor 7.2.1)
Xp nie ma niebieskiego ekranu. No chyba nie zdier??. Pierwsza moja instalka XP zaowocowa?a zwisem, kiedy chcia?em uruchomi? tomb raidera 4 i to bez ostrze?enia. Ale najlepsze jest kiedy wypieprza si? przy kopiowaniu
Odpowiedz na ten komentarz
 [24533] tak tak
  2003-08-17 o godz. 21:06:27 caro odpowiada na #24446
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
mowilem o tym, co mialem w domu. komentowalem z pracy a w pracy mam 98. teraz komentuje z jakiejs kafejki-tez tu jest 98. wszystkei owe zwolnienia, przymulenia itp zdarzaly mi sie na xp, z gory przepraszam za to, ze mi sie krzaczylo xp, ale naprawde tak bylo :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24391] erolejgheifhvndmfg
  2003-08-12 o godz. 11:31:30 Andrzej Drozd odpowiada na #24380
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Zalezy co na nim sie robi. Jezeli tylko przesuwa ikonki (czyli odpala majlera, przegladarke WWW i jakas baze danych) to tak. Wystarczy tylko odpalic dwa programy graficzne, odtwarzanie mp3, w tle jakiegos spauzowanego DivXa o raz koniecznie odpalony WinUAE no i w tle pracujaca drukare, to bug raporty sypia sie jak lupiez, a po tuzinie takich raportow konieczny jest restart, gdyz tak wszystko muli ze szok (o ile jeszcze dziala).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24401] kolezanka nie ma racji
  2003-08-12 o godz. 14:45:15 t666 odpowiada na #24391
  Wysłany z *.sochaczew.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (X11; Linux i686; U) [en]
wiesz co, moze i windowsxp nie jest usmym cudem swiata (hyhy, a nawet napewno), ale czepianie sie jego stabilnosci nie jest chyba najpelszym sposobem na udowodnienie swiatu wyzszosci amigi nad produktemm ms.
to tak jak by sie kura klocila z bocianem
"latala bym lepiej, ale mam podciete piora"
myslisz ze jakikolwiek amigowy system wieszal by sie zadziej, zadziej z porownanim do twojego windziarza gdyby postawic na nim maye i powiedzmy ps?
smiem watpic

pomysl moze w koncu nad nowym argumentem
Odpowiedz na ten komentarz
 [24424] Alez oczywiscie
  2003-08-12 o godz. 23:45:05 Andrzej Drozd odpowiada na #24401
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Przeciez w poprzednim komentarzu nie porownywalem AmigaOS WinXP. Chodzi mi tylko o to ze ja potrafie (i duzo osob takze) w bardzo szybki sposob zawiesic WinXP, poniewaz nie przesuwam tylko ikonek.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24427] .
  2003-08-13 o godz. 00:52:43 Hiacynt odpowiada na #24424
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Nie potrafisz go "zawiesza?", pokazujesz jedynie swoj? ignorancj? i brak znajomo?ci tematu. Bardzo ch?tnie da?bym swoj? grzybni? z win2k do zabawy w zawieszanie systemu, takiemu rulezowcowi nieznaj?cemu bebechów windy, jak ty w?a?nie; szkoda tylko ?e zwyci?zców w tej konkurencji nie przewidziano.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24429] Cooz
  2003-08-13 o godz. 08:00:19 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #24427
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
Zawiesic sie da... Jest tam troszke dziurek - ale fakt nie jest juz tak latwo jak w zabwkowych 9x :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [24439] !
  2003-08-13 o godz. 09:40:06 Hiacynt odpowiada na #24429
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Jest tam troszke dziurek
I jak s?dzisz, Drozd ma o tym jakiekolwiek poj?cie?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24442] !!!
  2003-08-13 o godz. 10:13:08 Andrzej Drozd odpowiada na #24439
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
A co kogo to obchodzi czy PanX czy Y ma jakiekolwiek pojecie? Wszyscy wypowiadacie cuda ze Windowsy nowszej generecji to cuda stabilnosci 21 wieku. A ja uzywam i mowie ze nie. Rozumie ze rozwiazaniem jest pewne podejscie do systemu (tak zachowuje sie w przypadku AmigaOS, czyli wiem jakich programow nie moge uzywac itp.), jednak nie mam zamiaru w jakikolwiek poblazliwy sposob podchodzic do Win (tym bardziej ze tak wychwalacie jego stabilnosc)...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24451] bredzisz
  2003-08-13 o godz. 15:09:29 porneL odpowiada na #24442
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
Musisz pogodzic sie z faktem ze amigaos to domek z kart w porownaniu z windami nt. U peceta restuje jak musze jakis hardware podlaczyc. Amige sie resetuje praktycznie miedzy programami. Smutne to, ale prawdziwe.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24452] gadaj zdrow...
  2003-08-13 o godz. 15:19:12 Andrzej Drozd odpowiada na #24451
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...i tak mam racje co do WinXP. Tak jak ty masz racje co do AmigaOS. Kropka. Wlasnie pecet padl na pysk. Mozliwe ze to wina wczorajszych wirusow...Ami Rulez! Jak zwykle nie zawiodla.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24455] .
  2003-08-13 o godz. 19:57:02 Hiacynt odpowiada na #24452
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
gadaj zdrow... i tak mam racje co do WinXP.
I w?a?nie dlatego jakakolwiek dyskusja z tob? to pora?ka merytoryczna z twojej strony. T?pota pora?a.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24465] B?ad ortograficzny czy pecetowy?
  2003-08-14 o godz. 03:25:56 Andrzej Drozd odpowiada na #24455
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
"T?po tempolu, czy tempo t?polu"? A mo?e ani tak, ani tak?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24466] bez znaczenia
  2003-08-14 o godz. 05:12:23 valwit odpowiada na #24465
  Wysłany z *.dip.t-dialin.net via Mozilla/5.0 (MorphOS; U; PPC; en; rv:1.4) Gecko/20030722 AMozilla/1.4 keyV1
wystarczy "ty drozdzie"
Odpowiedz na ten komentarz
 [24468] No i znajdz tu prawdziwego...
  2003-08-14 o godz. 10:00:20 Andrzej Drozd odpowiada na #24466
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
http://www.google.pl/search?hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&q=Drozd&lr=

Z wami pecetowcami to trzeba miec stalowe nerwy. Uparte prototypy i odporne na wiedze (ta co najbardziej nie pasuje).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24431] Jak to nie?
  2003-08-13 o godz. 08:58:59 Andrzej Drozd odpowiada na #24427
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Majac na mysli "zawieszenie" chodzi o doprowadzenie systemu do stanu nieuzywalnosci (np. do okropnego mulenia lub niepoprawnie dzialajacych aplikacji) gdzie konieczny jest restart. Oczywiscie do resetu WinXP nigdy nie doporowadzilem, najwyzej do zamrozenia. Co niezmienia faktu ze mulenie, niepoprawna praca aplikacji lub zamrozenie nalezy uwazac jako zawieszenie, gdyz jedynym rozwiazaniem problemu jest restart.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24435] !
  2003-08-13 o godz. 09:17:38 Hiacynt odpowiada na #24431
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
gdyz jedynym rozwiazaniem problemu jest restart.
We? ju? przesta? si? o?miesza?, zainstaluj sobie co? w rodzaji cachemana, pobaw sie xteq-setupem i jv16.power toolsem... Wyka? chocia?, i? w twojej g?owie przebiegaj? podstawowe procesy my?lowe...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24441] ?ata? WinXP?
  2003-08-13 o godz. 10:03:51 Andrzej Drozd odpowiada na #24435
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Co to to nie. Wystarczy ze latam WB3.1. Win juz wole zrestartowac i miec na czysto. Pozatym 99% uzytkownikow (czyt. nie programistow) nawet nie przychodza takie rzeczy do glowy. System ma byc jak pralka lub odkurzacz. Zapytasz pewnie dlaczego latam WB? Poniewaz mozna to robic latwo i recznie, pozatym jest to przyjemne. Pozatym AmigaOS to nie pralka tylko cos wyjatkowego.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24456] !
  2003-08-13 o godz. 20:02:04 Hiacynt odpowiada na #24441
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
To si? nie nazywa ?atanie. To si? nazywa konfiguracja z czasow? konserwacj? (jv16). Doucz si?, a potem komentuj, bo pora?asz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24464] Osczedz Wasc kompleksow i nie montuj do pralki...
  2003-08-14 o godz. 03:13:46 Andrzej Drozd odpowiada na #24456
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...komputera. Rozumiem - ty o tym wiesz, mieszasz cos w C (++) czy jakos tak. Ale nie wymagaj tego od 99% uzytkownikow, ktorzy szybciej zrobia restart niz wyszukiwanie i latanie bledow XP. Ja tez nie mam na to ochoty (wystarczy ze robie to na Ami - co calkiem przyjemne jest).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24467] .
  2003-08-14 o godz. 08:07:11 Hiacynt odpowiada na #24464
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ludzka bezmy?lno?? jest przera?aj?ca. eot.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24343] DLACZEGO KARMISZ TROLLA?
  2003-08-10 o godz. 17:14:02 Andrzej Drozd odpowiada na #24284
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Towarzyszu i kolego! Pomylilo ci sie ego,
Cosik ci sie pomieszalo lub pochopnie nie dojrzalo
Jak bys wiedzial obywatelu, kady Amigowiec uzywal pectow wielu
A dokladniej to ci powiem ze XPka tez uzywam, na szczescie rzadko gdyz bez niego sie obywam
A tak wogole i zawsze opusc ten prtal na zawsze
Coby wszystkim w kolo bylo wesolo...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24363] Gadaj zdrów
  2003-08-11 o godz. 09:41:26 sam on odpowiada na #24284
  Wysłany z 195.116.244.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
A gadaj sobie, ja si? bawi?em tym systemem w bardzo wczesnej wersji na 600 MHz i na pewno nie by? "?lamazarny".. Gratuluj? dobrego samopoczucia i dowarto?ciowywania si? tym, ?e na XP pracuje "ca?y cywilizowany ?wiat" :P

Ja ?wiadomie wybieram w takim razie trzeci ?wiat :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24377] K7S5A problemy?
  2003-08-11 o godz. 16:22:11 JaCoP odpowiada na #24284
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie pracowa?em jeszcze na MOS, ale co do K7S5A moge sie wypowiedziec. Sprzeda?em tych p?yt kilka setek i na wielu instalowalem winde 98 i jakos nie przypominam sobie problemów (cho? faktycznie nie jest to sprzet z górnej póleczki). Jestem magikiem, czy co? ;-) Ca?y czas ?ycze firmie Genesi powodzenia, choc osobiscie czekam na Arosa (sprzetowo zostaje przy blaszaku).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24395] Po co ?
  2003-08-12 o godz. 12:23:15 virago odpowiada na #24377
  Wysłany z *.szczebrzeszyn.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; MSIE 5.5; Windows 98) Opera 7.01 [en]
..czeka? na AROSa ?!?

je?li "sprz?towo pozostajesz przy blaszaku",
to masz na niego Amithlona i AmigaXL... ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24412] .
  2003-08-12 o godz. 18:02:07 Hiacynt odpowiada na #24395
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Mo?e on chce po bo?emu? natywnie? ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24415] x86
  2003-08-12 o godz. 18:45:51 MDW odpowiada na #24395
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
I uzywac OS3.9 do konca swiata? Wspaniaaaaale perspektywy;).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24287] Co to jest?
  2003-08-09 o godz. 12:49:37 Carlos odpowiada na njusa
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
Co to jest emulator JIT i jaki to ma sens?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24288] JIT
  2003-08-09 o godz. 13:00:14 Jacek Piszczek odpowiada na #24287
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (MorphOS 1.3)
W skrócie emulacj? procesora mo?esz przeprowadzi? na 2 sposoby: interpretowa? ka?d? instrukcj? przed jej wykonaniem, tak zrobiona by?a pierwsza wersja emulatora 68k w MorphOSie, ale mo?esz tak?e "wy?apywa?" aktualnie wykonywany kod, t?umaczy? wi?ksz? jego porcj?, zapisywa? w pami?ci i odt?d wykonywa? ju? przet?umaczon? wersj? kodu. Takie rozwi?zanie znacznie przyspiesza np. wszelakie p?tle w kodzie - po tym jak kod raz zostanie przet?umaczony nie trzeba ju? nic emulowa? - cache zawiera kod przygotowany do bezpo?redniego wykonania na procesor, na którym dzia?asz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24299] Re: JIT
  2003-08-09 o godz. 15:33:44 Carlos odpowiada na #24288
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
Mo?e powtórze pytanie: "co to jest emulator JIT"? Co to jest translator/kompilator JIT to wiem. "Emulator JIT" to przeciez oksymoron.

PS: dzieki za wyklad. dawnom sie tak ni ubawil ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24300] Nazewnictwo
  2003-08-09 o godz. 15:41:44 Jacek Piszczek odpowiada na #24299
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Hububula1.0 (MorphOS 1.5)
S? ró?ne szko?y, ró?ne nazewnictwa. Wyk?ad by? dlatego, ?e inni, akurat nie wiedz?cy, co to takiego, mogliby te? o to zapyta?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24303] re: Nazewnictwo
  2003-08-09 o godz. 17:48:34 Carlos odpowiada na #24300
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
To kwestia stosowania poprawnego nazewnictwa. Jesli to jest "Emulator JIT" znaczy ze to cos emuluje JIT (a nie ze emuluje cos z uzyciem JIT). Czyli ze Morphos ma emulator JITa (bzdura). To tak samo jak "skrypty Javy" (krwi!)...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24305] Nazewnictwo
  2003-08-09 o godz. 18:17:22 Jacek Piszczek odpowiada na #24303
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (MorphOS 1.3)
Nie mówisz "obuwie typu sportowego" tylko obuwie sportowe, prawda? Na tej samej zasadzie mo?esz powiedzie? emulator JIT, j?zyk polski jest do?? elastyczny w ko?cu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24306] .
  2003-08-09 o godz. 18:34:42 Miramar odpowiada na #24305
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
Jak chce sie uderzyc psa, to kij zawsze sie znajdzie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24307] Re: Nazewnictwo
  2003-08-09 o godz. 18:56:29 Carlos odpowiada na #24305
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
To nie jest kwestia jezyka polskiego. Je?li wiesz co znaczy skrót JIT to wiesz o czym mowie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24301] HEHE
  2003-08-09 o godz. 15:49:41 Andrzej Drozd odpowiada na #24287
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...a myslalem ze to ja urwalem sie z choinki...Apropo, pilnie poszukuje konkretnego doksztalcenienia w angielskim...mam baze, ale rozumiec nie znaczy mowic.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24304] .
  2003-08-09 o godz. 17:49:51 Carlos odpowiada na #24301
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
To zapisz sie na kurs. Jeszcze nikt nikogo gadac w obcym jezyku mailami nie nauczyl.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24344] ?
  2003-08-10 o godz. 17:15:42 Andrzej Drozd odpowiada na #24287
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Dlaczego podszywasz sie pod Carlosa??
Odpowiedz na ten komentarz
 [24354] .
  2003-08-11 o godz. 01:08:12 Hiacynt odpowiada na #24344
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Znowu czego? nie zrozumia?e??
Odpowiedz na ten komentarz
 [24291] gry z AGA i nie tylko...
  2003-08-09 o godz. 13:31:15 LEOSH odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lezajsk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
czy morphos potrafi emulowa? gry pisane pod ko?ci AGA ?
chodzi mi o takie gry jak Capital Punishment, czy Alien Bbreed 3D. jestem ciekaw równie?, czy gry "nowsze" takie jak MYST lub Quake dzia?aj? na pegasosie z morphos ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24292] AGA...
  2003-08-09 o godz. 13:49:29 Jacek Piszczek odpowiada na #24291
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Hububula1.0 (MorphOS 1.5)
Dla AGi zostaje UAE. Alien Breed 3d 2 afair dzia?a? (wersja na CGXa), w MYST czy Quake sam na Pegazie gra?em - nie by?o problemów.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24294] Re: gry z AGA i nie tylko...
  2003-08-09 o godz. 14:02:30 ravek odpowiada na #24291
  Wysłany z *.amiga.com.pl via AmigaVoyager/3.4.4 (MorphOS/PPC native)
Czy morphos potrafi emulowa? gry pisane pod ko?ci AGA
?

MorphOS nie emuluje agi. Od tego jest UAE.

Czy gry "nowsze" takie jak MYST

MYSTa nie mam, ale je?li daje si? uruchomi? na amidze z kart?
graficzn? i muzyczn?, to na Pegazie te? powinienen bez problemu
dzia?a?.

Quake

Tak. S? te? wersje "natywne" gier Quake i QuakeII dla systemu
MorphOS.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24308] ...
  2003-08-09 o godz. 19:06:39 Andrzej Drozd odpowiada na #24291
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
"za chwile" rzuce na PPA kolejna recenzje gier z Aminetu. Tam juz pisze jak odpalac gry AGOwe.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24309] qrde
  2003-08-09 o godz. 19:10:29 Andrzej Drozd odpowiada na #24308
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
to "rzucanie" ohydnie brzmi. Mialem powiedziec zaprezentuje. Ale nie ma tego zlego coby na dobre nie wyszlo (pewnie nie innym), gdyz statystyki podtegowalem (apropo slowa tegowanie: jest to zamiennik 1000 slow...).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24297] A 1000 - jest kto? ch?tny ?
  2003-08-09 o godz. 14:26:07 LEOSH odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lezajsk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
BTW... mam jeszcze stre?k? Amig? 1000, oczywi?cie dzia?aj?c?. Je?li jaki? kolekcjoner ma ochot? to czekam na propozycje. Niestety nie mam do niej kickstartu który ?aduje si? z dyskietki (!), ale to chyba nie problem znale?? taki w necie.
Taka ciekawostka... Na górnej pokrywie Amigi, od jej wewn?trznej strony jest spora ilo?? autografów twórców tego cude?ka, m.in. samego JAYA MINERA...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24310] ...
  2003-08-09 o godz. 19:15:27 Andrzej Drozd odpowiada na #24297
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Cos nie wierze ze pozbywasz sie tak pieknej sprawy....Ale za ile sobie ja cenisz?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24346] .
  2003-08-10 o godz. 21:03:18 narwik odpowiada na #24297
  Wysłany z *.inet.polhost.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
no, na dowolnego pegaza/a1 to spokojnie mo?na to zamieni?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24311] 3d
  2003-08-09 o godz. 19:38:26 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Warto wspomniec, ze sa wreszcie oficjalnie dodane sterowniki 3D do Voodoo 3 (wiec i chyba 4). Jakby ktos pytal to dzialaja:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24312] ogloszenie
  2003-08-09 o godz. 20:02:58 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Pegasosowcy ogloszen na gieldzie amiga.com.pl pewnie nie czytaja wiec tutaj pozwole sobie zapodac:).

Kupie sprawnego i "zaAPRILowanego" Pegasosa z prawem do wymiany w eFunzine na Pegasosa2 (oczywiscie po doplaceniu 200 euro). Maszyna musi byc sprawna i musze miec prawo oddania gdyby taka nie byla. Cena moze byc taka jak byla w letniej promocji:). Place prawdziwa, uczciwie zarobiona, czysta gotowka ktorej przeciez wszyscy tak bardzo pragniecie:).

Mam nadzieje, ze znajdzie sie ktos kto sie rozczarowal Pegasosem i chce sie go pozbyc:). Czy ci szczesliwcy w ogole moga sie pozbywac swoich maszyn czy im nie wolno?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24326] ;)
  2003-08-10 o godz. 00:04:31 Inwestor odpowiada na #24312
  Wysłany z *.toya.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Jasne, ?e nie wolno.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24338] czarny rynek;)
  2003-08-10 o godz. 14:19:24 MDW odpowiada na #24326
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Mówisz serio? Naprawd? ludzie obj?ci programem "betatester" nie mog? sprzedawa? maszyn? Zdaje si?, ?e do tej pory wszystkie Pegasosy by?y "betatestowe", prawda?

Je?eli to prawda to pozostaje mi ju? tylko zapomnie? o Pegasosie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24339] program
  2003-08-10 o godz. 14:34:36 porneL odpowiada na #24338
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
program 'betatester' jest prawie jak program ochrony swiadkow.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24342] beta i beta
  2003-08-10 o godz. 16:55:08 Jacek Piszczek odpowiada na #24338
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Hububula1.0 (MorphOS 1.5)
Nie nie nie... NDA programu beta-1 uniemo?liwia?o odsprzedanie, beta-2 mo?e sobie robi? co zechce z ich sprz?tem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24370] super
  2003-08-11 o godz. 14:28:43 MDW odpowiada na #24342
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
No to fajnie. Jednak nic mi to nie da, bo jak widac nikt nie chce sprzedac swojej maszyny:(. Czyzby nie bylo osoby ktora sie rozczarowala Pegasosem? To powinno dac do myslenia tym ktorzy sie jeszcze nie zdecydowali po ktorej stronie barykady stoja;).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24371] Dokladny link do serwera Genesi (ftp)[Morphos 1.4]
  2003-08-11 o godz. 14:42:07 Amitop odpowiada na #24342
  Wysłany z *.ceron.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90; .NET CLR 1.1.4322)
Witam
Mam pytanie do mosowcow(czy tez innych amigowcow)
a mianowicie :
1.Skad zassac nowego Morphosa 1.4,prosilbym o dokladny link.
Przepraszam ze komentarz troche nie na temat

Pozdrawiam i dziekuje..
Odpowiedz na ten komentarz
 [24373] Sk?d ssa? :)
  2003-08-11 o godz. 15:19:24 Jacek Piszczek odpowiada na #24371
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Hububula1.0 (MorphOS 1.5)
Je?li jeste? klientem eFunzine, to zwró? si? do nich - powinni zapisa? Ci? na odpowiednie listy mailingowe, na których podawane s? te dane. Je?li kupowa?e? komputer od Genesi to napisz emaila na adres nsallin@fr.genesi.lu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24378] Klient Efanzinu
  2003-08-11 o godz. 16:24:43 Amitop odpowiada na #24373
  Wysłany z *.ceron.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90; .NET CLR 1.1.4322)
Dzieki za szybki koment.........
Odpowiedz na ten komentarz
 [24396] Ciekawostki Dropsa
  2003-08-12 o godz. 12:47:52 Fei odpowiada na njusa
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
i wiele innych ciekawostek

W?ród XP-uj?cych trolli zupe?nie niezauwa?ona w njusie przesz?a obs?uga cyfrowego wyj?cia audio. Ch?tnie bym poczyta? o tym co i jak, ile g?o?ników mo?na, co na to AHI i tym podobne.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24414] lalala, a co?
  2003-08-12 o godz. 18:26:07 Andrzej Drozd odpowiada na #24396
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
nie wolno XPekowac? Takiej pasci jak win98 to wstydzi sie sam pomnik Billa Gatesa (nie mowiac juz o nim samym). Ale dobrze ze jestem teraz na Ami (zreszta i tak by sie nikt nie pokapowal poniewaz nawet na pececie siedze na WinUAE. Teraz to mozecie zapytac najwyzej Adminow ktorzy sprawdza pelne IP...)...Hehe
Odpowiedz na ten komentarz
 [24417] Temat tylko, z sensem
  2003-08-12 o godz. 22:50:15 Fei odpowiada na #24414
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
nie wolno XPekowac?

Niech mu kto? po?yczy mózg, prosz?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24418] a po co mu?
  2003-08-12 o godz. 23:15:52 porneL odpowiada na #24417
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
troche sie pobawi i zaraz popsuje...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24420] ...!
  2003-08-12 o godz. 23:25:22 Andrzej Drozd odpowiada na #24418
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
A pewnie. Pewnie wlozylibyscie jakies dziadostwo. Pewnie jakis wyprany mozg czy cos. Ja natomiast zrobilbym z tego niezly "Defekt Mozgó". Precz z systemem dziadowskim, politycznym jak i komputerowym! Strajk!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24444] Mózg
  2003-08-13 o godz. 10:31:05 Hrw odpowiada na #24420
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (MorphOS; U; PPC; pl) Gecko/20030807 AMozilla/1.4
Nawet dziadostwo by?oby lepsze ni? to co posiadasz aktualnie.

Ludzie DODAJCIE filtrowanie troli!!!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24453] ehh pecetowcu jeden...
  2003-08-13 o godz. 15:23:51 Andrzej Drozd odpowiada na #24444
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24483] ale
  2003-08-14 o godz. 19:53:34 Klawe Syn odpowiada na #24453
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Opera 7.11 [pl]
... drewniak ... pinokio by pozazdro?ci?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24419] ?
  2003-08-12 o godz. 23:20:22 Andrzej Drozd odpowiada na #24417
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
No tak, Pan znowu na wagarach byl...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24422] ;D
  2003-08-12 o godz. 23:40:57 Hiacynt odpowiada na #24417
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Za?wie? przyk?adem ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24428] bla?
  2003-08-13 o godz. 03:06:12 comankha odpowiada na #24422
  Wysłany z *.bielsko.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Jak tak czy tam to smiac sie chce nie plakac ... biedni ex amigowcy ikspekowcy idzcie sobie na infojama.pl albo inny benchmark. juz wolalbym przeczytac jakis bugreport niz te wasze zalosne utyskiwania ...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24438] ?
  2003-08-13 o godz. 09:27:25 Hiacynt odpowiada na #24428
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
O, czy?by kto? wylaz? ze szczelnego pude?ka?
(compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
O, chyba nie do?? szczelnego...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24447] lol
  2003-08-13 o godz. 12:33:54 comankha odpowiada na #24438
  Wysłany z *.bielsko.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
tak, do kafeji zawsze chodze z pegazem, you lameass
Odpowiedz na ten komentarz
 [24460] mrau.
  2003-08-14 o godz. 02:03:30 Hiacynt odpowiada na #24447
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
you lameass
Ale? poczytam to jako komplement. ;) Popie? si? jeszcze!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24478] fleim
  2003-08-14 o godz. 12:11:19 comankha odpowiada na #24460
  Wysłany z *.bielsko.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
spierdalai sieu?
Odpowiedz na ten komentarz
 Ankieta
  ravek, 2005-05-14
Czy komputery MicroA1 i Pegasos mo?na uzna? jako nowe Amigi?
Tak
To wprowadzanie klientów w b??d! Protestuj?!
Prosz? o usuni?cie mojego konta z tego portalu
Głosów: 3517    Pokaż wyniki i komentarze
Poprzednie ankiety
Zaproponuj ankietę
 Komentarzy: 38Dodaj
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas