Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - a co Ty dziś sprzedałeś?]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Kiedy powinien odby? si? kolejny Amiga Meeting?
  Zaproponowana przez: ravek, 2002-11-18 03:00:00

Za dwa tygodnie  36 (18%)
Wiosn? 2003 roku  112 (56%)
Za rok  24 (12%)
Wcale  27 (14%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 199 głosów
 [16937] co to ma byc?
  2002-11-18 o godz. 11:14:49 sebastian jedruszkiewicz odpowiada na njusa
  Wysłany z 62.233.173.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Coz za bezsensowna ankieta! Na psy ACP schodzi...
Odpowiedz na ten komentarz
 [16977] ;)
  2002-11-18 o godz. 20:25:12 valwit odpowiada na #16937
  Wysłany z *.pppool.de via Mozilla/5.0 (MorphOS rulez ya sucka!!!) No, I don't like Krakow
hau hau :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [16982] psy
  2002-11-19 o godz. 04:09:03 matt odpowiada na njusa
  Wysłany z *.wroclaw.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
Wogóle ca?y Ami?wiat schodzi na psy. Tu si? ju? wogóle nic nie dzieje. Ludzie, przegl?dam Ami strony co 2, 3 dni, a tam to samo, a jak co? nowego dadz?, to si? p?aka? chce, Thendic te? si? nie popisa?, bra? tyle kasy za ci?g?e zwiechy systemu? Niech oni sobie to nazywaj? betatester, ja widz? tu suchy kapitalizm, ot co. Ami umiera moi drodzy, ?adna reanimacja ju? nie pomo?e, trzeba emigrowa?!
Odpowiedz na ten komentarz
 [16983] Zgadzam sie...
  2002-11-19 o godz. 07:19:30 MARTIN odpowiada na #16982
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Amiga-AWeb/3.4.167SE
Zgadzam sie z kolega, trzeba emigrowac na AmigaONE!
Odpowiedz na ten komentarz
 [16987] He
  2002-11-19 o godz. 09:33:44 Jacek Rzeuski odpowiada na #16983
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A sk?d wiesz, ?e AmigaOS4 na AmigeONE si? nie wiesza?
Odpowiedz na ten komentarz
 [17086] bo...
  2002-11-20 o godz. 12:18:12 Jaszczur odpowiada na #16987
  Wysłany z 195.205.137.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
... MARTIN ma pelny etat wrozki. ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17095] Biedaczek
  2002-11-20 o godz. 12:35:25 Jacek Rzeuski odpowiada na #17086
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Obawiam si?, ?e zbankrutuje ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17182] .
  2002-11-21 o godz. 15:40:20 adam odpowiada na #16987
  Wysłany z 172.28.9.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.0.1) Gecko/20020823 Netscape/7.0
"Nie chcemy wypuszcza? uko?czonego w po?owie systemu z b??dami, który wiesza si? cz??ciej ni? Windows 98"

Tomasz Frieden, pytany o dat? premiery OS 4
Odpowiedz na ten komentarz
 [16991] Re: Zgadzam sie...
  2002-11-19 o godz. 11:41:21 kot admina odpowiada na #16983
  Wysłany z *.amiga.com.pl via ---
Sarkazm czy debilizm?
Odpowiedz na ten komentarz
 [16993] ....
  2002-11-19 o godz. 12:29:33 bennyone odpowiada na #16991
  Wysłany z *.gorzow.mm.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826
taa sarkazm akurat..... raczej wrodzona wiara w to ze AmigaInc moze zrobic cos pozytywnego beee beee beee run for your lifes
sheeps are comming :>>>>>
Odpowiedz na ten komentarz
 [17011] przynajmniej
  2002-11-19 o godz. 15:39:38 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #16991
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Przynajmniej kulturalnie.
Nie ma co. To juz chyba koniec moich wedrowek na ACP.
Nie znosze chamstwa.
Zegnaj adminie ACP.
Zostancie ze swoimi niedorobionymi Morphosami i czujcie sie szczesliwi w Waszej kaluzy.
Ja ACP wykreslam z przegladarki.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17015] Hosanna!
  2002-11-19 o godz. 16:07:25 Kot Laubzegi odpowiada na #17011
  Wysłany z 62.233.173.* via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.2b) Gecko/20021007
Byle dokladnie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17083] hmm
  2002-11-20 o godz. 11:57:47 adam odpowiada na #17015
  Wysłany z 172.28.9.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.0.1) Gecko/20020823 Netscape/7.0
A s?ysza?em, ?e koty to m?dre stworzenia. Ach te plotki...
Odpowiedz na ten komentarz
 [17084] .
  2002-11-20 o godz. 12:02:18 Miramar odpowiada na #17083
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; DepecheMode)
Wiesz, koty sa tez parszywe :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17087] hmmm...
  2002-11-20 o godz. 12:19:34 Jaszczur odpowiada na #17084
  Wysłany z 195.205.137.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
To jaszczury sa parszywe....
Odpowiedz na ten komentarz
 [17185] Swiat i tak jest piekny
  2002-11-21 o godz. 15:58:36 Andrzej Drozd odpowiada na #17087
  Wysłany z 192.168.3.* via Opera/6.05 (Windows XP; U) [pl]
Niektore jaszczury to fajne gady.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17016] re: przynajmniej
  2002-11-19 o godz. 16:12:47 Carlos odpowiada na #17011
  Wysłany z chamski-Carlos-raniacy-szlachetnego-Krzysztofa.com via telnet/80
Zegnaj adminie ACP.

Swiat rownolegly (z rozpedu omal nie napisalem "u kolegi")?.
Masz czytaj az cos zrozumiesz.
Ja ACP wykreslam z przegladarki.

Nie porysuj ekranu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17031] O kulturze w dyskusji
  2002-11-19 o godz. 19:28:54 Zbyszek odpowiada na #17011
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Przynajmniej kulturalnie. Nie ma co. To juz chyba koniec moich wedrowek na ACP. Nie znosze chamstwa.
I tylko dziwny zbieg okoliczno?ci sprawi?, ?e zwolennik osobistej kultury i osoba nie znosz?ca chamstwa w tym miejscu nazywa kogo? "g?upolem", tam "baranem", a tutaj stwierdza, ?e rozmówca nie potrafi czyta? i my?le?. Jakie? to kulturalne!
Odpowiedz na ten komentarz
 [17046] szkoda Kalby
  2002-11-20 o godz. 00:03:40 Baron Althaar odpowiada na #17031
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4APL
nazywa kogo? "g?upolem"

Nieprawda. Nazywa "glupolem" :D
tam "baranem"

Ale to nie by? chamski atak, tylko obrona (w do?? ci??kim, cho? inteligentnym stylu)

Szkoda, ?e to ju? drugi w?tek, w którym ofiar? jest Kalba, bo jest/by? to ca?kiem nieszkodliwy go?? acepa. I nie mam ochoty prowokowa? Ci?, Zbyszku, do dyskusji na temat Krzysztofa Ka??basiaka. Po prostu, szkoda mi ch?opa. I nie ukrywam, ?e ch****o wygl?daj? te komentarze powy?ej mojego, typu: "tylko nie wracaj", itp. Ludzie, to tylko portal njusowy z mo?liwo?ci? komentowania! To nie Sejm! Czy naprawd? trzeba si? tak opluwa??
Odpowiedz na ten komentarz
 [17051] .
  2002-11-20 o godz. 00:35:34 Miramar odpowiada na #17046
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; DepecheMode)
Oj, ale tutaj nikt nikogo nie opluwa ani nie wyzywa. Nie zapominaj, ze Zbyszek jest obronca pokrzywdzonych, biednych ludkow i walczy z chamstwem - samemu bedac przesiaknietym kultura do szpiku kosci. Dla niego slowo "szyderstwo" nie istnieje. Jakbys mial jakiekolwiek watpliwosci, to sobie daruj, gdyz Zbyszka mottem powinno byc: "co zlego to nie ja", albo "tak sie Tobie wydaje/zle mnie rozumiesz".
Odpowiedz na ten komentarz
 [17036] papa!
  2002-11-19 o godz. 20:09:18 porneL odpowiada na #17011
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
farewell!
bedziesz prowadzil fascynujace zycie wedrownego cyber-narzekacza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [16997] Tak, koniec ju? bliski
  2002-11-19 o godz. 13:47:08 Zbyszek odpowiada na #16982
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
ca?y Ami?wiat schodzi na psy
Ami umiera moi drodzy, ?adna reanimacja ju? nie pomo?e


I oto otworzy si? ?wi?tynia Namiotu ?wiadectwa, i wyjdzie ze ?wi?tyni siedmiu anio?ów, maj?cych siedem plag, odzianych w czyste, l?ni?ce p?ótno i opasanych przez pier? z?otymi pasami.

I dono?ny g?os mówi?cy ze ?wi?tyni do siedmiu anio?ów powie: Id?cie i wylejcie siedem czasz gniewu Bo?ego na ziemi?. I wyjdzie pierwszy, wylewaj?c czasz? swoj? na ziemi?; i pojawi? si? z?o?liwe i odra?aj?ce wrzody na ludziach, maj?cych znami? zwierz?cia i oddaj?cych pok?on jego pos?gowi.

I nast?pi? b?yskawice i dono?ne grzmoty, i wielkie trz?sienia ziemi, jakich nie by?o, odk?d cz?owiek istnieje na ziemi; tak pot??ne b?dzie to trz?sienie.

I znikn? wszystkie wyspy i gór ju? nie b?dzie. I spadn? z nieba na ludzi ogromne centnarowe kawa?ki gradu; a ludzie zablu?ni? Bogu z powodu plagi gradu, gdy? plaga ta b?dzie bardzo wielka.

(...)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17113] ...
  2002-11-20 o godz. 17:02:26 mat odpowiada na #16997
  Wysłany z *.wroclaw.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
Brawo, sk?d wiedzia?e?, o czym my?l?? Zapomnia?e? doda? o 1000letnim panowaniu bestii (czytaj AmigaINC)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17004] nic a nic
  2002-11-19 o godz. 14:50:38 porneL odpowiada na #16982
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
po 7miu (?) latach nareszcie amiga odciela sie od m68k.
uh, nic takiego.
po 10 latach jest nowy model amigi (a nawet dwa jakby sie uczepic:)
drobiazg. 2 dni temu tez byl :P
wersja beta mosa zachowuje sie jak beta!
straszne! i jakie kapitalistyczne...
Odpowiedz na ten komentarz
 [17071] Marzenia
  2002-11-20 o godz. 10:29:18 Rammy odpowiada na njusa
  Wysłany z *.po.opole.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Zakladajac, ze byloby to w przyszlym roku to moze tym razem delegacja z Amiga Inc. by przyjechala cos pokazac?
Odpowiedz na ten komentarz
 [17072] ????
  2002-11-20 o godz. 10:49:30 Olo odpowiada na #17071
  Wysłany z *.dark.silesianet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
Po co co oni poka?? Amig?One z samym systemem.
A tak to zauwa?y?em , ?e wszyscy krzycz? ?e pegasos jest lepszy od AmiOne i na odwrót, a jako? zapomnieli ?e jako? nic nie s?ycha? o nowym oprogramowaniu do nowych modeli.
Nie samym systemem cz?owiek ?yje, wydaje misi? ?e sko?czy to si? tak ?e ludzie nakupuj? p?yt za oko?o 3000 z? i zostan? z kompem na który nic nie b?dzie.
Szkoda ?e jestem ?wiadkiem pocz?tku ko?cz Amigi, mia?em nadziej? ?e nigdy do tego nie dojdzie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17074] ...
  2002-11-20 o godz. 10:54:55 bennyone odpowiada na #17072
  Wysłany z 80.48.209.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
nie tylko morphos jest na pegaza to raz
dwa stworzenie softu to nie taka prosta sprawa developerzy sa i pracuja a lightwave w 3 sekundy nie powstaje.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17077] Co?
  2002-11-20 o godz. 11:29:10 Olo odpowiada na #17074
  Wysłany z *.dark.silesianet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
1. Ca?a ta zadyma wokó? pegasosa i amigiOne trwa ju? oko?o dwóch lat ( pierwsz? zmiank? o nowaj amidze jest news w drugim numerze execa ). Nikt mi nie powie , ?e po dwóch latach nie ma cho?by wersji dmo jakiej? przegl?darki www albo sensownego playera do divix-ów , mpg-ów i innych.

2. Sprz?t który wychodzi jest "lekko" cofni?ty w rozwoju, dlaczego Dimm PC133 a nie DDR 266 ?. Nie chc? po kupnie nowego sprz?tu lata? po gie?dach za pami?ciami jak to ma teraz miej?ce kiedy chcia?em zwiekszy? ilo?? ramu do 128 MB.

3.Nie samymi u?ytkami cz?owiek ?yje , a jakie? gry, tylko prosz? nie wspomina? mi o Sinie QuakuII czy innych "nowo?ciach" w takie nowo?ci to ja mog? sobie pogra? na Celeronie 333MHz za 500 z? a nie na Ami za 5000z?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17093] Po kolei
  2002-11-20 o godz. 12:34:11 Jacek Rzeuski odpowiada na #17077
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
1. Przegl?darka filmów jest od dawna (i to nie w wersji beta) i dzia?a. Browser WWW te? jest od dawna, ale w wersji beta i wymaga jeszcze sporo pracy.

2. U?ycie DDR266 b?dzie mo?liwe dopiero, gdy Articia wypu?ci chipset, któy umie ten typ pami?ci obs?u?y?. Na swojeje stronie WWW obiecuj?, ?e nast?pi to w styczniu przysz?ego roku (a zatem za 2 miesi?ce)

3. Nowo?ci z ?wiecie gier pisz? potentaci w tym biznesie i oni nigdy nie b?d? sobie opó?nia? prac, ?eby równolegle robi? wersj? na tak niszowy rynek jak nasz. Nale?y przyj?? to do wiadomo?ci i zaakceptowa? albo sobie kupi? PC lub inn? konsol? do grania.

Odpowiedz na ten komentarz
 [17099] .
  2002-11-20 o godz. 12:54:05 Zbyszek odpowiada na #17077
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Nikt nie ma z?udze?, ?e oprogramowanie pod now? Amig? napisze si? samo. S? tacy którzy ju? je pisz?, portuj? pod mosa, pracuj? nad czym? nowym. S? te? tacy, którzy dwa lata czekaj? i nic nie robi? po to, ?eby pó?niej ponarzeka?. Soft nie napisze si? sam, ale jest tworzony.

Nikt nie ma z?udze?, ?e sprz?t b?dzie lekko "cofni?ty" w porównaniu z pecetem. Projektowanie p?yty g?ównej trwa bardzo d?ugo i nie mo?na w trakcie tego procesu zmienia? za?o?e? projektu i wrzuca? tam wszystko to, co si? pojawia w pecetowych sklepach. Gdyby? mia? obs?ug? DDR266, to za pó?tora roku narzeka?by?, ?e sprz?t nie ma obs?ugi nowszej, szybszej wersji pami?ci. Tak by by?o. Na razie w sklepie który mam pod nosem jest pe?no pami?ci DIMM133, która kosztuje tyle co nic. Mam narzeka? tak jak Ty? Wybacz, ale Twój lament jak ?ywo przypomina mi historyjk?: "nie kupi? m?otka, bo po?o?? go na szafie i spadnie mi na g?ow?".

Nikt nie ma z?udze?, ?e dla 1000 u?ytkowników nikt nie napisze, przekonwertuje i wyda hitowej gry. Tym bardziej ?e s? w?ród posiadaczy nowej Amigi g?ównie jej pasjonaci, w tym du?o programistów i ludzi, którzy si? na Amidze bardzo dobrze znaj?. Takim ludziom nie s? potrzebne do codziennego ?ycia gry na Amig?. Mi równie? nie. I ja mam w planach kupi? Pegaza. A je?li Ci si? to nie podoba, to wiedz ?e wydam na niego pieni?dze które zarobi?em lekk? r?k? w ci?gu dwóch tygodni. Nie b?d? wi?c dr?a? po nocach, ?e Amiga kiedy? umrze i pieni?dze które w ni? wpakowa?em posz?y na marne. Do Amigi classic z której na co dzie? korzystam wpakowa?em przez ostatnie lata mniej wi?cej tyle, ile kosztuje Pegasos. A wtedy te? Amiga umiera?a wed?ug niektórych.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17147] a wszyscy wiemy
  2002-11-21 o godz. 09:14:43 Emil "opi" Oppeln Bronikowski odpowiada na #17077
  Wysłany z *.lodz.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
ze devel. nowego systemu zaczynamy od: przegladarki, playera do filow i hdtoolbox'a - takie graty jak kernel, cala warstwa api, gui to juz sprawa trzeciego sortu. i dlatego wlasnie nie kazdy potrafi zrobic wlasny os.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17082] .
  2002-11-20 o godz. 11:56:38 adam odpowiada na #17074
  Wysłany z 172.28.9.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.0.1) Gecko/20020823 Netscape/7.0
Tak a Ci developerzy jak nic napisz? dla MorphOSa soft typu Lightwave. To ju? nawet nie jest ?mieszne...
Odpowiedz na ten komentarz
 [17091] Nie ma to jak w?tpliwy argument
  2002-11-20 o godz. 12:29:47 Jacek Rzeuski odpowiada na #17082
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A mo?e dla Amithlona napisz??
Odpowiedz na ten komentarz
 [17124] .
  2002-11-20 o godz. 21:29:12 Miramar odpowiada na #17091
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; DepecheMode)
Dla Ciebie pisanie pod Amithlona jest chore. Jako, ze nie jestem programista, musze Tobie przytakiwac. Podkreslam: musze. Opowiadales, ze pisanie natywnie pod Amithlona jest cholernie trudne i nikomu by sie nie chcialo - stad emulator ten jest "bez przyszlosci". Powiem Ci, cytujac mojego ulubienca: oczywiscie masz prawo miec takie zdanie. Jednak przypadkiem trafilem na te strone. Program FX Paint 2.0 jest nowym programem ze stajni IOSpirit. Jak nazwa glosi, jest to program graficzny. Dla wszystkich lubiacych wykresy graficzne polecam zajrzec tutaj. Zwroci uwage jak szybko dziala program EMULUJAC 68k - delikatnie bije na glowe dosyc szybkie PPC. Teraz wystarczy popatrzec, jak pracuje program NATYWNIE napisany dla x86. Fakt, moze pisanie w taki sposob nie jest proste - nie wnikam. Moze i wiecej czasu zabrac programiscie. Jednak DA SI?! I to jest dla mnie optymistyczna wiesc. W sumie wszystko NOWE i duze, dziala na Amithlonie. Zyc nie umierac. Przy okazji, dawno juz nie widzialem jego zwiechy. Czekam jeszcze na obsluge RTL 8139, bo chcialbym posiedziec troche w Internecie - i miedzy Bogiem a prawda tylko i wylacznie tego mi brakuje. Dzieki Amithlonowi mam naprawde szybka Amige, moje ulubiony system Workbench i komfort. Na inne rozwiazania (cytujac innego ludka czesto udzielajacego sie na ACP) wyciskam pryszcze (czy wagry, nie pamietam). Pokaz Pegaza to byla parodia - lecz to tylko moje zdanie. Moze za jakis czas, Pegasos z super systemem stanie na nogi, aby moc zaprezentowac cos bez zwiechy (badz tez SIEBIE zaprezentowac). Poczekamy zobaczymy. Moze za jakis czas, bede zalowal ze wybecalowalem pieniadze na Amithlona. Byc moze nadejdzie moment, ze pomysle sobie: kurde, popelnilem blad! Jednak na razie wiem, ze ten moment szybko nie nastapi.


W ktoryms komentarzu pojawil sie tekst, ze nie doceniamy ludzi, ktorzy taszczyli sprzety z Francji, bo bilety lotnicze byly drogie. I teraz: smiac sie czy plakac?



I tylko takie male pytanie: czy "prawdziwa" Amiga z mostkiem PCI potrafi obslugiwac chipsety RTL 8139?
Odpowiedz na ten komentarz
 [17154] Twoja kasa, twoja sprawa
  2002-11-21 o godz. 09:41:09 Jacek Rzeuski odpowiada na #17124
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ale jedno musze sprostowa?. Amithlon nie ma przysz?o?ci nie dlatego, ?e nie b?dzie specjalnie dla na niego softu (cho? to te?, ale po?rednio), ale dlatego, ?e emuluje tylko Amig? z systemem 3.x i procesorem 68k. I tak jak po wydaniu OS2.0 przestano do?? szybko pisa? soft supportuj?cy OS1.x (potem to samo nast?pi?o po ukazaniu si? OS3.0), tak po ukazaniu si? MorphOSa i AmigaOS4 oraz sprz?tu na PPC przestanie si? komukolwiek chcie? modyfikowa? swój program tak, by dzia?a? pod OS3.x i kompilowa? go na 68k (czy nawet x86 dla Amithlona). To si? po prostu stanie. Jedyna w?tpliwo?? to kiedy. Czy za rok czy mo?e dopiero za 5 lat.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17158] .
  2002-11-21 o godz. 10:47:57 Miramar odpowiada na #17154
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; DepecheMode)
Czy za rok czy mo?e dopiero za 5 lat.

I to bylo genialne podsumowanie :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17155] RTL8139
  2002-11-21 o godz. 09:41:57 Jacek Rzeuski odpowiada na #17124
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Mediator ma sterowniki do takich kart. G-Rex zdaje si? te?. Prometeusz jeszcze nie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17161] .
  2002-11-21 o godz. 11:50:31 Miramar odpowiada na #17155
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; DepecheMode)
Trza w takim razie poszukac sterow do G-Rexa - moze zadzialaja. Do Mediatora sie boje... z wiadomych wzgledow ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17125] a jednak mozna ;)
  2002-11-20 o godz. 21:42:40 eNgine odpowiada na #17091
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
A mo?e dla Amithlona napisz??


u?ytkownicy Amithlona mog? "natywnie" odpali? LightWave'a pod windowsem ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [17177] pod windowsem
  2002-11-21 o godz. 14:54:38 porneL odpowiada na #17125
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
jesli mozesz sobie natywnie odpalic lw pod natywnym windowsem, to po h.ja zawracasz sobie glowe amiga?
Odpowiedz na ten komentarz
 [17191] ehh...
  2002-11-21 o godz. 18:27:35 eNgine odpowiada na #17177
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90)
widze, ze symbol ";)" nie wszyscy interpretuja jak nalezy...

tego programu nie uzywam i jest mi niepotrzebny... a pod windowsem korzystam tylko z softu muzycznego i gier, reszta to juz Amithlon i Amiga... a btw co Cie to moze obchodzic czemu sie interesuje amiga ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [17097] ?
  2002-11-20 o godz. 12:40:55 Zbyszek odpowiada na #17072
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Szkoda ?e jestem ?wiadkiem pocz?tku ko?cz Amigi, mia?em nadziej? ?e nigdy do tego nie dojdzie.
Powariowali ci ludzie z t? wizj? apokalipsy. :)
Co chwila kto? widzi jaki? koniec, jakie? umieranie, jak?? ?mier? i nam to tutaj o?wiadcza.
A mo?e to jest tak, ?e Amiga umar?a zdaniem tych, co si? przenie?li na peceta i teraz nie mog? znie??, gdy amigowcy ekscytuj? si? now? Amig??
Czy kto? wie, dlaczego pojawiaj? si? argumenty: za 3000 z? to ja sobie kupi? celerona i b?d? na nim gra? do upad?ego?
Odpowiedz na ten komentarz
 [17186] ? To prawda
  2002-11-21 o godz. 16:06:53 Andrzej Drozd odpowiada na #17097
  Wysłany z 192.168.3.* via Opera/6.05 (Windows XP; U) [pl]
Tak to prawda. Najbardziej boli to tych ktorzy sprzedali swoje Amigi dla jakiegos juz i tak starego celerona. Teraz sa wsciekli. Mogli zrobic tak jak ja: Zostawic Amige, poczekac rok i pic mnniej piwska. Z zaoszczedzone na piwsku pieniadze kupic grzyba. Byli by zdrowsi, "multimedialni", i mieliby swoja ukochana Amige. A tak sa nieszczesliwi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17081] Tradycja umiera
  2002-11-20 o godz. 11:47:36 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.mlk.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 95)
Brakuje odpowiedzi "Pegasos".
Odpowiedz na ten komentarz
 [17100] alez byla
  2002-11-20 o godz. 13:06:46 porneL odpowiada na #17081
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
w domysle
Odpowiedz na ten komentarz
 [17098] TAK OFF TOPIC
  2002-11-20 o godz. 12:52:42 baderman odpowiada na njusa
  Wysłany z *.ondraszek.ds.polsl.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
NIe.. powaznie, mimo wielokrotnego przytacznia celów i misjii tego portalu , nie rozumiem.

wczoraj, klikn??em na dodaj njusa, i wklepa?em info o o?wiadczeniu elboksu , na stronie http://www.elbox.com/news_02_11_18b.html

niezale?nie co kto my?li o E. to obraz powinien by? stereoskopowy, ?eby nie zatraci? si? w owczym p?dzie walki, znaj?c tylko argumenty jednej ze stron... czyta? i my?le?

howgh!
Odpowiedz na ten komentarz
 [17101] Bleblelbox.
  2002-11-20 o godz. 13:12:35 Kot Laubzegi odpowiada na #17098
  Wysłany z 62.233.173.* via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.2b) Gecko/20021007
Proza pana Wloczysiaka wzbudzila za to zainteresowanie w swiecie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17197] Czyta? i my?le?
  2002-11-22 o godz. 07:30:24 klon Fei'a numer 23 odpowiada na #17098
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
niezale?nie co kto my?li o E. to obraz powinien by? stereoskopowy,

Ze stereoskopami jest tak, ?e tylko wybrani je widz?. Mo?na od nich dosta? bólu g?owy no i obraz jest niewyra?ny.
?eby nie zatraci? si? w owczym p?dzie walki, znaj?c tylko argumenty jednej ze stron...

O ile druga strona ma jakie? argumenty.
czyta? i my?le?

Pierwsze zrobi?e?, drugie nie bardzo. Mi?dzy linijkami w tym tek?cie jasno przecie? wida?, ?e Elbox obra?a i grozi wszystkim - zarówno swoim klientom jak i ca?ej reszcie. W dodatku W?oczysiak ma paranoj? wszech?wiatowej konspiracji przeciwko Elboksowi. W dodatku w tym o?wiadczeniu Elbox oficjalnie przyznaje, ?e w ich sterownikach jest kod kasuj?cy RDB. To znaczy, ?e s? przest?pcami.
they are puppets of other producers who cannot make their own decisions and who subdue to persuasion of their 'upperdogs.

Nic dziwnego, ?e Inquirer o nich napisa?. I tak oto mamy "popularyzacj?" Amigi - w negatywnym tego s?owa znaczeniu.
The only result of activation of the anti-piracy safeguard in the cracked code is overwriting the first RDB sector of the booting hard disk. This first RDB sector, named RDSK, does not contain ANY user data. This sector does not contain ANY information about disk partitioning, either. What is stored in this sector is only information about the model and parameters of the hard disk and technical information available in another part of the RDB. When the RDSK sector content is overwritten, recovering is quite simple. No backup copies of this RDB sector are necessary. All the information to be included in the RDSK sector can be read from the hard disk with HDToolBox software, even if this sector is completely overwritten. The five minutes of work needed to restore the RDSK sector does not seem to be a heavy punishment for stealing and/or cracking software...

Parafrazuj?c - "Wybi?em mu z?by, wysoki s?dzie, ale przecie? teraz s? takie doskona?e protezy! Kasa chorych zap?aci, z?bki si? wstawi - o co ca?y szum?"


Nie jestem pewien co do reszty tego fragmentu, bo nie znam si? na budowie RDB. Pomijaj?c oczywiste krety?stwo t?umaczenia (na poziomie 6-letniego dziecka) - czy rzeczywi?cie dysk mo?na odzyska? po pi?ciu minutach? A nawet je?li - skasowanie komu? nawet ikonki to te? przest?pstwo.
The loud misinformation campaign started recently in some news lists was inspired mostly by people related to producers of other hardware and persons who do not own Elbox hardware.

Jak to mi?o, ?e o mnie wspominaj? po raz kolejny ;). Swoj? drog? - po raz kolejny si? ciesz?, ?e nie mam elboksowego sprz?tu, bo zaplu?bym sobie brod? ?a?uj?c wydania ci??kich pieni?dzy na bubla i wspierania przest?pczo?ci.
Instead, whenever you can, talk to Amiga USERS, who do not have Elbox products, and communicate your first-hand experience with our designs and software. They are underprivileged due to their clinging to other solutions and we all want to be the best performers.

Nawet Microsoft nie odwa?y?by si? na takie s?owa dotycz?ce konkurencji i jej klientów. To mo?na porówna? jedynie z przemówieniami partyjnymi starych dzia?aczy.
Those of you who have purchased our products have trusted us. Your decision was 100% good.

Innymi s?owy - my pope?niamy przest?pstwo, obra?amy naszych klientów i nara?amy ich na straty moralne i finansowe, a durne amigOwce wci?? id? za nami. Dobre amigOwce, g?upie amigOwce.
Do not talk or listen to people who are not interested in acquiring Amiga hardware or software. These are not real users,

A tu Elbox namawia do szowinizmu i segregacji. To chyba jest ?cigane z urz?du w naszym kraju?


Na koniec ma?a refleksja. Mia?em kiedy? rozszerzenie pami?ci do A1200 marki Elbox (tak, wbrew k?amstwom powtarzanym przez ?mietan? i W?oczysiaka, by?em klientem Elboksu). Rozszerzenie dzia?a?o od dnia, w którym w?o?y?em je pod klapk? do dnia, w którym je sprzeda?em. Nie potrzebowa?o ?adnych sterowników, nie sprawia?o problemów, nic nie kasowa?o. I ?al mi, ?e rozwój firmy nie poszed? t? drog?. Zgubili si? w walce o rynek, zmutowali w kierunku k?amstw i bezprawia. Po raz kolejny w ami?wiecie zabija z?y marketing. Czy to jakie? przekle?stwo, ?e za interesy w ami?wiatku zabieraj? si? nieudacznicy i kretyni? I powiem Wam jedno - mo?e Thendic ma jeszcze du?o pracy przed sob?, ale swój produkt potrafi? przynajmniej promowa?. I nie mówi? za du?o o konkurencji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17204] .
  2002-11-22 o godz. 16:12:33 ted odpowiada na #17197
  Wysłany z 213.25.159.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Jak chcieli zaszkodzic piratom to powinni zrobic procedurke np zawieszajaca kopa lub robiaca reset a nie kasowanie RDB.
Odpowiedz na ten komentarz
 [17206] ...
  2002-11-23 o godz. 16:31:33 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na #17197
  Wysłany z 212.106.159.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
mo?e Thendic ma jeszcze du?o pracy przed sob?, ale swój produkt potrafi? przynajmniej promowa?. I nie mówi? za du?o o konkurencji.
Za to konkurencja du?o mówi o Thendic...
Odpowiedz na ten komentarz
 [17208] ....
  2002-11-24 o godz. 12:54:00 bennyone odpowiada na #17206
  Wysłany z *.gorzow.mm.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826
niech zgadne niezbyt przychylnie :D
nie ma tojak taktyki Microsoftu czyzby AmigaINc zaporzyczyla je od pewnej Pudelkowej firmy ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [17209] ...
  2002-11-24 o godz. 13:03:20 bennyone odpowiada na #17197
  Wysłany z *.gorzow.mm.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826
I co im zrobisz upadlaja sie do najgorszych posuniec sa gorsi niez MS pisza pro Sekciarskie oswiadczenia
ich czlowiek od public relations to psychopata i maniak teorii spiskowych (oby nie dostal atomowego guzika)
a dalej prosperuja......
nic nie poradzisz

mam nadzieje ze im zdeka ludzi z zachodu odpadnie
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas