Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
wszystko do amigi w jednym miejscu - www.eFUNZINe.com
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Ilu amigowców ?yje na wolno?ci w Polsce?
  Zaproponowana przez: Carlos, 2001-09-10 00:00:00

Panie, ca?a chmara ich...  119 (44%)
10-20 tysi?cy  34 (13%)
5-10 tysi?cy  59 (22%)
"...dzi? prawdziwych amigowców ju? nie ma..."  60 (22%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 272 głosy
 [6964] I jak tu zaglosowac...
  2001-09-10 o godz. 07:45:03 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na njusa
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Ciezko jest sie zdecydowac, poniewaz trudno dzis zdefiniowac kto to prawdziwy Amigowiec, wiec tym bardziej trudno okreslic ich ilosc...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7025] Wyslano z: ...
  2001-09-12 o godz. 21:40:59 ciekawy odpowiada na #6964
  Wysłany z *.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl via AmigaVoyager/2.95 (AmigaOS/MC680x0)
Zapewne na odpowiedzi ma wplyw umieszczanie przy komentarzu z jakiej
maszyny zostal wyslany. Wczesniej wyniki bylyby pewnie korzystniejsze
dla amigowcow-dinozaurow. Wszak kazdy kto "jedzie" na klonie musi
jakos redukowac swoj dysonans... ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [7052] Hm..
  2001-09-13 o godz. 22:10:47 Carlos odpowiada na #7025
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0B9)
Bardzo ?adny be?kot ;-) Tylko co ma wspólnego z g?osowaniem, które nie wy?wietla nic?
Odpowiedz na ten komentarz
 [6972] .
  2001-09-10 o godz. 09:11:23 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 95; DigExt)
"...dzi? prawdziwych amigowców ju? nie ma..."

Tak ?le to nie jest. Znajdzie si? przynajmniej z 10-ciu w Polsce...
Odpowiedz na ten komentarz
 [6987] iloô?
  2001-09-10 o godz. 11:57:53 Mufa odpowiada na #6972
  Wysłany z *.swiecie.sdi.tpnet.pl via IBrowse/1.22 (AmigaOS 3.1)
A kto to moze wiedziec. Dokladnie policzyc tego sie nie da. Mysle ze najbardziej
przyblizone wyniki bylyby gdyby naklad w jakim wychodzil sp. ACS pomnozyc razy 3
lub 4. Tyle ze ACS juz od dluzszego czasu nie podawal w jakim wychodzil nakladzie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6998] A co?
  2001-09-10 o godz. 14:27:37 scanner odpowiada na #6987
  Wysłany z 10.0.0.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0)
ma do tego ASC? NIe zebym byl ciekawy, ale wolalbym wziasc pod uwage Amigowca albo MA...
Odpowiedz na ten komentarz
 [6999] hmm...
  2001-09-10 o godz. 14:31:16 Jaszczur odpowiada na #6998
  Wysłany z *.univ.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0)
Sorry ,ale nie wydaje mi sie ,zeby Amigowiec (gazeta) dobrze pokazal ilu jest DZIS amigowcow (osob). Gazetka ta nie wychodzi juz od "pewnego" czasu...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7008] :)
  2001-09-11 o godz. 09:07:35 scanner odpowiada na #6999
  Wysłany z 10.0.0.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0)
"pewnego" to malo powiedziane IMHO, ale i tak chocby ostatnio numer wyszedl 10 lat temu i tak byl 4me lepszy niz ACS
Odpowiedz na ten komentarz
 [7003] A czy nak?ad jest najwa?niejszy?
  2001-09-10 o godz. 16:30:20 Monika Staniewicz odpowiada na #6987
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Mo?e nie nak?ad nale?a?oby mno?y? tylko ilo?? sprzedanych egzemplarzy? I dlaczego ACS a nie eXec? :o)
Odpowiedz na ten komentarz
 [7004] Dlaczego nie eXec?
  2001-09-10 o godz. 16:56:56 Tomasz Kaczanowski odpowiada na #7003
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Poniewaz eXec nie dociera do wiekszosci amigowcow, przez to, ze sprzedawany jest praktycznie tylko wysylkowo...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7012] Dlaczego ACS
  2001-09-11 o godz. 13:02:16 mufa odpowiada na #7004
  Wysłany z *.swiecie.sdi.tpnet.pl via IBrowse/1.22 (AmigaOS 3.1)
Dalczego ACS ? A nie Amigowiec czy MA. Cenie bardzo Amigowca jako najlepsze pismo jakie
do tej pory sie ukazalo. Ale po pierwsze ankieta na temat ulubionych pism juz byla jakis
czas temu. 2) Amigowiec jak ktos slusznie zauwazyl, przestal sie ukazywac juz lata temu.
3) Amigowiec nie moglby byc miarodajnym wyznacznikiem ilosci Amigowcow nawet w latach 94/95
gdyz wtedy bylo znacznie wiecej pism amigowych, a niektorzy posiadacze Amigi, zamiast prasy
typowo amigowej czytali jakies TOp Secrety itp. Gdyz w owym czasie mogli w nich znalezc
jeszcze sporo o swoim komputerze. 4) Amigowiec takze nie podawal nakladu w jakim wychodzi.
Teraz wezmy Magazyn Amiga. 1) Dane takze bylyby juz nieco nieaktualne, w koncu od 199r
z pewnoscia nas juz troche ubylo. 2) Naklad ostatniego numeru wynosil 26000. Co przy zalo
zeniu ze czesc ludzi nie czytala MA, czesc tylko pozyczala itp. nalezaloby odpowiednio
przemnozyc, daloby to liczbe ponad 100000 uzytkownikow, a wiec chyba "NIECO" za duzo.
Jednak dla nikogo nie bylo tajemnica ze naklad MA byl nieproporcjonalnie duzy w porownaniu
do sprzedazy.
Podawajac przyklad ACSu zalozylem ze skoro utrymywali sie tak dlugo to znaczy ze naklad byl
w miare rozsadny i jednak wiekszosc sprzedawali. Bo oczywiscie zgadzam sie z tym ze nalezaloby
liczyc sprzedaz a nie naklad. Tyle tylko ze jak sprawdzic sprzedaz ? Skoro bardzo trudno
bedzie wogole dowiedziec sie jaki byl naklad.
Co do Execa to juz wypowiedzial sie Kaczus.
Oczywiscie wiem ze to co napisalem nie jest zadnym dokladnym pomiarem, moze dac jedynie
przyblizone wyniki z bardzo duzym marginesem bledu.
Ale czy ktos zna lepszy sposob ? Chyba lepsze to niz np. mnozyc przez ..... no wlasnie
niewiadomo nawet ile, ludzi zapisanych w ABase czy w galerii Yama.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7013] 199r
  2001-09-11 o godz. 13:07:48 mufa odpowiada na #7012
  Wysłany z *.swiecie.sdi.tpnet.pl via IBrowse/1.22 (AmigaOS 3.1)
Uprzedzajac ewentualne docinki roznych dowcipnisiow.
Prostuje swoja literowke MA nie ukazuje sie oczywiscie od
roku 1999.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7020] A to feler, westchn?? seler
  2001-09-12 o godz. 13:42:24 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7004
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Poniewaz eXec nie dociera do wiekszosci amigowcow, przez to, ze sprzedawany jest praktycznie tylko wysylkowo...


I co z tego? Nie mog? go wi?c kupi?:
a) bezdomni (nie posiadaj?cy adresu pocztowego)
b) niepi?mienni (tylko po co im?)
c) rozkapryszeni i wygodniccy (tych mo?na ola?).

A wi?c nikt warty uwagi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7021] Skoro tak...
  2001-09-12 o godz. 14:06:31 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7020
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
No tak, czyli wg Ciebie eXec to gazeta dla elity, czyli co by nie mowic nie ma sie co dziwic kiepskiej sprzedarzy gazety - coz elita ma to do siebie ze jest mala (inaczej nie bylaby elita...)
Odpowiedz na ten komentarz
 [7028] eLita
  2001-09-13 o godz. 06:54:35 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7021
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
No tak, czyli wg Ciebie eXec to gazeta dla elity

Emerytki po 70-tce korzystaj?ce ze sprzeda?y wysy?kowej i kupuj?ce cudowne Kosmodiski, to te? wed?ug Ciebie elita? Im jako? nie przeszkadza, ?e trzeba karteczk? wypisa?. Za to amigowcom bardzo, oj jaka to okropna przeszkoda...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7030] Tia - eXec dla Emerytek...
  2001-09-13 o godz. 07:56:20 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7028
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Wiesz po pewnych niezbyt przyjemnych doswiadczeniach z kupowaniem wysylkowym tak moim jak i wielu innych osob, sadze ze ludzie maja dosc taki zakupow, jak bys niezauwazyl po bumie na zakupy ta droga zyski sklepow wysylkowych spadaja - nie zastanawia cie dlaczego - przyklad Gateway, natomiast firmy ktore otwieraja kolejne punkty soprzedazy detalicznej zyskuja np Apple...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7049] Zaufanie
  2001-09-13 o godz. 20:56:40 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7030
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Wiesz po pewnych niezbyt przyjemnych doswiadczeniach z kupowaniem wysylkowym tak moim jak i wielu innych osob, sadze ze ludzie maja dosc taki zakupow,
Znaczy si? boisz si? kupi? gazet? wysy?kowo, bo mo?e przyj?? paczka z ceg??? Nie gadaj bzdur, znamy si? osobi?cie - a mo?e wygl?dam na z?odzieja?
Odpowiedz na ten komentarz
 [7053] Moze i My sie znamy
  2001-09-13 o godz. 22:17:21 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7049
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Ale po za firma, ktora tym razem okaze sie nawet wporzadku jest jeszcze jedna instytucja z ktora sa najwieksze problemy i jest to nasz kochany monopolista - Poczta Polska
Odpowiedz na ten komentarz
 [7054] Kochany monopolista
  2001-09-14 o godz. 07:56:17 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7053
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
A co Ci? to obchodzi? Je?li kupujesz pojedynczy egzemplarz wysy?kowo i nie dojdzie, to nie zap?acisz. Zawsze mo?esz zamówi? jeszcze raz. A je?li masz prenumerat? i nie dojdzie, to wydawca wy?le kolejny egzemplarz na koszt w?asny i sam si? z poczt? policzy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7057] tak, ale
  2001-09-14 o godz. 08:46:48 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7054
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Widzisz, ale mam dosc czekania po miesiac czasu wole sie nie ludzic... Natomiast dostaje na skrzynke informacje ze w sklepie maja, tudziez dzwonie do nich, ew jestem tam przypadkiem i kupuje... a przed kupnem moge rowniez ocenic czy aby warto dokonac zakupu... Jesli mi sie spodoba, biore, jesli nie - coz zostawiam.... To samo jest ze sprzetem, szczegolnie nowym, o ile fajniej jest muc zobaczyc w sklepie jak to rzeczywiscie dziala nim sie wyda ciezko zarobione pieniadze... Ale niektorzy nasi AmiEkonomisci nie potrafia tego zrozumiec, a potem narzekaja ze cos sie kiepsko sprzedaje... Dodatkowo zauwaz, ze jesli ktos kupuje sprzet w sklepie obok, to nie bedzie wydzwanial do producenta jesli nie potrafi czegos podlaczyc, albo czegos nie jest pewnien, tylko pojdzie do tego sklepu...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7090] oj
  2001-09-15 o godz. 15:06:29 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #7057
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0b; Windows 98; TransSoft's Mail Control 5.0)
oj Kaczus, ja nie mam problemow z dostawa execa do domu, a mieszkamy w tym samym miescie, mniejszym przeciez od Londynu. Moze powinienes wreszcie pojsc do Twojego UPT i opieprzyc wszystkich po kolei. Moze pomoze.
Mam uwage ogolna. Czy Ty Tomaszku mozesz przestac pisac o dostawach execa pod kazdym njusem?:))
Zagladam tu i widze kolejna dyskusje o execu i poczcie, kolejny raz scieracie sie z Grzegorzem. Zupelnie bez sensu. :)
Musicie sie spotkac i wymienic poglady bezposrednio, bo tu po kazdym njusie moze byc dyskusja o wyzszosci.
A dp tamtego sklepu to ja mam za daleko i wole odebrac przesylke w domu pare dni po zamowieniu.
Czy w kolejnym execu bedzie cos o nowych emulatorach AOS?
Czy rednakcja zdazy wydac to na Gwiazdke albo conajmniej na Sylwestra?
Bo ja mam zamiar zamowic tego AOSowego kjuniksa. Tylko gdzie?
Wyznanie: Jezdem prawdziwym Amigowcem!
Odpowiedz na ten komentarz
 [7094] grzechu w krainie marzen
  2001-09-15 o godz. 22:36:41 szuko odpowiada na #7049
  Wysłany z *.poznan.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
do grzegorza juraszka -- nie zapominaj, ze minal juz socjalizm i nastala epoka konkurencji, wiec nie mozesz komus zarzucac, ze woli kupic sobie proszek do prania w sklepie, zamiast sprowadzac go z drugiego konca polski. a jak nie ma w sklepie proszku, to nie zamowi, bo mu sie nie chce. i czy to takie naprawde straszne!?
Odpowiedz na ten komentarz
 [7033] elyta
  2001-09-13 o godz. 10:14:28 Tomasz Siewiera odpowiada na #7028
  Wysłany z 213.77.101.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; NetCaptor 6.5.0B7)
Grzegorz... Czy?by? jeszcze nie zauwa?y?, ?e Kaczu? cz?stokro? pisze, aby pisa??
Odpowiedz na ten komentarz
 [7034] skoro uwazasz...
  2001-09-13 o godz. 11:41:34 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7033
  Wysłany z *.wonlok.com.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Jesli wedlug ciebie to jest pisanie aby tylko pisac... No coz w sumie patrzac na naszych niektorych przedsiebiorcow Amigowych to rzeczywiscie jest to pisanie tylko aby pisac, ale niech potem nie narzekaja, ze nikt nie kupuje ich wyrobow...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7023] .
  2001-09-12 o godz. 15:39:19 Gary Bliter odpowiada na #7020
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
i jeszcze:

d)nie maj?cy dost?pu do sieci,
e)tacy, którzy nie trafi? w sieci na odpowiednie strony.

My?l?, ?e tych pierwszych jest w?ród amigowców ci?gle wi?kszo??. Tych drugich te? mo?e by? (w?ród zsieciowanych amigowców) ca?kiem sporo, bior?c pod uwag? jak wielu nie wie nawet o istnieniu gieldy na ACP...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7029] Kto wie o eXecu
  2001-09-13 o godz. 06:57:11 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7023
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Nie tylko posiadaj?cy dost?p, bo by?a reklama w ACS tu? przed upadkiem. Wzrostu sprzeda?y nie zanotowali?my, czyli pieni?dze wyrzucone w b?oto. Po prostu nie warto si? spruwa? dla amigowców - do takich wniosków doszed?em po roku. Smutne? Prawdziwe.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7031] Ano koncza sie czasy....
  2001-09-13 o godz. 07:58:18 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7029
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Po prostu koncza sie czasy, gdy ludzie kupowali wszystko co amigowe, teraz trzeba wychodzic do klienta, a nie klient do ciebie, a skoro traktuje sie go jako osobe drugiej kategorii i robi sie mu laske ze sie cos sprzedaj, to sorry no bonus...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7050] Faktycznie pisa? aby pisa?
  2001-09-13 o godz. 21:05:41 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7031
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Jakie czasy si? ko?cz?? We? ty si? cz?owieku obud? - zosta?a jedna gazeta i dwie firmy amigowe. Koniec kropka. O jakim wychodzeniu do klienta mówisz? Klienta mo?na na palcach powoli policzy?, a firma z czego? ?y? musi. Jak klientela ma?a, to nak?ady na reklam? i obs?ug? klienta te? nie mog? by? du?e. Chyba nie s?dzisz, ?e kto? b?dzie to robi? za darmo?
Odpowiedz na ten komentarz
 [7051] Troszke sie nie zrozumielismy...
  2001-09-13 o godz. 22:09:25 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7050
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Ja mowie ogolnie o kliencie, nie tylko na amigowym, jak na amigowym rynku wydawcy beda robic laske ze sa sklonni cos zrobic, to w koncu nawet najbardziej
wytrwali dadza se siana... Czas petentow sie po malu konczy... Zreszta heh - zarzucanie nieprofesjonalnego podejscia do klienta
Kolega zarzucal bodaj Elboxowi....
Odpowiedz na ten komentarz
 [7055] Nie zas?aniaj si?
  2001-09-14 o godz. 08:03:40 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7051
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Mówimy o rynku amigowym, nie jakim? innym. Nie chodzi o robienie komu? ?aski, tylko o to, ?e firma z niewielkimi obrotami nie mo?e otwiera? sklepów w kilku miejscach w kraju, a wydawnictwo z nak?adem 1000 sztuk nie mo?e sprzedawa? gazety w kiosku i EMPiKu. Zapomnij wi?c o "wyj?ciu do klienta" i nie zas?aniaj si? wygodnictwem. Czy u?ytkownicy Garbusów marudz?, ?e w "Auto-Moto" za rogiem nie mog? kupi? skrzyni biegów do swoich cacek? Oni rozumiej?, ?e trzeba szuka? po ludziach, gie?dach, a mo?e nawet zamówi? w Meksyku, czy gdzie tam teraz te cz??ci robi?. A sprawa traktowania klienta to zupe?nie inna bajka. Uprzejmo?? nic nie kosztuje, tylko niektórym nie potrafi przez gard?o (klawiatur?) przej??.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7058] a jednak mozna...
  2001-09-14 o godz. 08:51:58 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7055
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Zauwaz jednak ze sa sklepy gdzie mozna sprzedawac, nawet male naklady jakos niskonakladowe pisma, tudziez niewielkie ilosci egzemplarzy pism zagranicznych bez problemu mozna kupic w sieci ksiegarni Elektronika, nikt nie kaze rzucac tego od razu do kioskow, to samo tyczy sie sprzetu - przyklad opisalem w komentarzu wyzej, dlaczego np prometeusza nigdzie po za Matayem w polsce kupic nie mozna??? Akurat osobiscie nie jestem nim zainteresowany ale wiem ze sa tacy ludzie i chetnie najpierw by zobaczyli jak to w rzeczywistosci dziala, bo opowiesci firm klienci maja juz dosyc, wiadomo przeciez, ze wszystko jest najlepsze, rozwiazuje wszelkie problemy i przeczyszcza nie przerywajac snu...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7103] Prosto do dzióbka
  2001-09-16 o godz. 17:28:54 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7058
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
A teraz mi powiedz, kto b?dzie po tych ksi?garniach technicznych w Polsce je?dzi? i rozwozi? po 5 egzemplarzy gazety, ?eby tacy nieruchawi amigowcy jak Ty ?askawie si? do nich pofatygowali? Przecie? to si? zupe?nie nie op?aca.

Inna sprawa: dlaczego nie mo?na Prometeusza kupi? nigdzie poza Matayem. Prosta odpowied?: bo nie ma firm amigowych, które mog?yby go sprzedawa?. A je?li chcesz temu zaprzeczy?, to podaj przyk?ady amigowych sklepów w naszym kraju. Jak kto? b?dzie chcia? kupi? - zamówi lub osobi?cie przyjedzie. ?e to strasznie niewygodne? Ja po A4000 i PPC jecha?em dwa razy w ci?gu tego samego miesi?ca do Warszawy (razem prawie 2000 kilometrów) i jako? nie narzeka?em. A socjalizm wtedy ju? dawno si? sko?czy?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7107] Podroze..
  2001-09-16 o godz. 23:17:54 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7103
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)

bo nie ma firm amigowych, które mog?yby go sprzedawa?. A je?li chcesz temu zaprzeczy?, to podaj przyk?ady amigowych sklepów w naszym kraju. Jak kto? b?dzie chcia? kupi? - zamówi lub osobi?cie przyjedzie. ?e to strasznie niewygodne? Ja po A4000 i PPC jecha?em dwa razy w ci?gu tego samego miesi?ca do Warszawy (razem prawie 2000 kilometrów) i jako? nie narzeka?em.


Wiem, ze sa firmy zainteresowane - patrz np. inne dyskusje na tym Poolu...
Ale jak sprzedawca chce miec monopol i traktuje klienta jak petenta, ktoremu robi
sie laske ze Mu sie cos sprzeda, bo w sumie podroz ilustam-set kilometrow, to ulubione
hobby kupujacych... Na prawde przepraszam takie traktowanie klienta, a potem marudzenie, ze
sie cos slabo sprzedaje to jest wlasnie Ami-Ekonomizm, oczywiscie mamy wolny rynek i nikt nie zabrania Waszym firmom
tak robic, ale prosze potem nie marudzic, ze tak potraktowani potencjalni klienci oleja wasza firme i podziekuja za wspolprace...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7109] Corwin mia? racj?
  2001-09-16 o godz. 23:58:39 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7107
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Ty ci?gle swoje, nic nie dotar?o. A prosz? bardzo, upajaj si? dalej tym "wolnym rynkiem", którego nikt dawno nie widzia?. Wkrótce nie b?dzie mia? ju? kto i komu sprzedawa?. Ciekawe tylko na co wtedy b?dziesz narzeka? ;).
Odpowiedz na ten komentarz
 [7056] Kaczu? obud? si?...
  2001-09-14 o godz. 08:11:26 Grzegorz "Krashan" Kraszewski odpowiada na #7051
  Wysłany z *.pb.bialystok.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Ja mowie ogolnie o kliencie, nie tylko na amigowym, jak na amigowym rynku wydawcy beda robic laske ze sa sklonni cos zrobic, to w koncu nawet najbardziej
wytrwali dadza se siana...

Ogólnie to mo?esz sobie pogada?. Realia s? takie jakie s?. Dobrze wiesz, ?e przy nak?adzie 1000 egz. inna forma sprzeda?y nie wchodzi w gr?. Owszem, mo?naby spróbowa? wydrukowa? 5000 egzemplarzy i wej?? do EMPiK-ów, ale: po pierwsze sk?d wydawca ma wzi?? pieni?dze na druk? Po drugie kto sfinansuje nast?pny numer, przecie? EMPiK zap?aci najwcze?niej po pó? roku, no chyba ?e chcesz jeden numer na rok... Po trzecie wreszcie nie ma ?adnej gwarancji, ?e z tych 5000 numerów sprzeda si? chocia? 20% - a taka sprzeda? równa si? ko?cowi eXeca. Wi?c mo?e sko?cz teoretyzowa?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7059] finansowanie
  2001-09-14 o godz. 08:54:00 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7056
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)

? Po drugie kto sfinansuje nast?pny numer, przecie? EMPiK zap?aci najwcze?niej po pó? roku, no chyba ?e chcesz jeden numer na rok...


1) duzo czesciej eXec nie wychodzi
2) ciekawe jak maja sie pieniadze za pol roku do pieniedzy ktorych nie otrzyma sie wogole, bo z tego co slyszalem u Konrada wiele egzemplarzy chocby nr 2 jeszcze lezy, a to juz rok???
Odpowiedz na ten komentarz
 [7104] Kaczu? - czo?owy ami-ekonom ;)
  2001-09-16 o godz. 17:34:25 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7059
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
1) duzo czesciej eXec nie wychodzi

Dlatego, ?e wi?kszo?? amigowców my?li podobnie jak Ty. Gdyby by?o inaczej, wychodzi?by znacznie cz??ciej. Prawdopodobnie sam bym tego wci?? pilnowa?.

2) ciekawe jak maja sie pieniadze za pol roku do pieniedzy ktorych nie otrzyma sie wogole, bo z tego co slyszalem u Konrada wiele egzemplarzy chocby nr 2 jeszcze lezy, a to juz rok???

Gdyby wydawca w chwili rozkr?cania inicjatywy wiedzia? jak to si? sko?czy, pewnie nie ujrzeliby?my eXeca na oczy. Je?li znajdziesz sposób na odzyskanie tych utopionych w druk pieni?dzy, to zg?o? si? natychmiast. Dyplom z ami-ekonomii gwarantowany.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7108] Dyplom...
  2001-09-16 o godz. 23:22:34 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7104
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)

Gdyby wydawca w chwili rozkr?cania inicjatywy wiedzia? jak to si? sko?czy, pewnie nie ujrzeliby?my eXeca na oczy. Je?li znajdziesz sposób na odzyskanie tych utopionych w druk pieni?dzy, to zg?o? si? natychmiast. Dyplom z ami-ekonomii gwarantowany.


Dyplom takowy nalezy sie przyjmujacym tak idiotyczne zalozenia...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7060] ojoj
  2001-09-14 o godz. 10:47:51 Vasyl odpowiada na #7031
  Wysłany z *.leszno.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Proponuj? u?ywa? polskich znaków bo kto? móg?by t? "lask?" opacznie zrozumie? :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [7061] coooz
  2001-09-14 o godz. 11:42:55 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #7060
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Kazdy zrozumie jak chce... a co do polskich liter to mozna by uzywac, po darunkiem ze mapy klawiatury przelaczac by specjalnie nie trzeba bylo - fajnie by bylo moc wlaczac filtr tak jak jest to na amiga.pl
Odpowiedz na ten komentarz
 [7014] Jam jest prawdziwy Amigowiec
  2001-09-11 o godz. 14:21:09 Tony Speed odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lubin.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
Jam jest jedyny ocalaly Amigowiec (juz nawet od 11 lat :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [7036] taaa
  2001-09-13 o godz. 14:30:04 baderman/ods odpowiada na #7014
  Wysłany z *.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0; (Spoofed by Amiga-AWeb/3.3)
Prawdziwy, wysyîajâcy posty z klona.... :) don't take it too serious hehe
Odpowiedz na ten komentarz
 [7015] Amigowiec
  2001-09-11 o godz. 21:34:07 DziadzioMiecio odpowiada na njusa
  Wysłany z *.koszalin.cvx.ppp.tpnet.pl via Amiga-AWeb/3.4
Od jakiegoô czasu w tym serwisie o Amidze wypowiadajâ sië
Ludzie u?ywajâcy Pc-ta i trudno tu mówi? ?e zabierajâ gîos Amigowcy.
Jeôli zaô chodzi o liczbë pracujâcych na Amidze to napewno
internet lub "EXEC"(po ostatnich artykuîach) nie bëdâ miarodajni.
Wielu nie potrafi przystosowa? Amigi do pracy w internecie.
Szczególnie ?e w ka?dej szkole Fachowcy od przedmiotu "Informatyka" wciskajâ
mîodzie?y wiedzë i? istnieje tylko Pc-t a reszta to CHÎAM.
Odpowiedz na ten komentarz
 [7019] Wida? na za??czonym obrazku ;)
  2001-09-12 o godz. 13:38:10 Grzegorz Juraszek odpowiada na #7015
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Wielu nie potrafi przystosowa? Amigi do pracy w internecie.

Trudno si? z tym nie zgodzi? ;).

5 tysi?cy to IMHO przesadzona liczba. Mo?e jedna trzecia tego jeszcze u?ywa Amigi (nie myli? z "trzyma w szafie").
Odpowiedz na ten komentarz
 [7022] .
  2001-09-12 o godz. 15:33:17 Gary Bliter odpowiada na #7015
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Szczególnie ?e w ka?dej szkole Fachowcy od przedmiotu "Informatyka" wciskajâ
mîodzie?y wiedzë i? istnieje tylko Pc-t a reszta to CHÎAM.

Je?eli przedmiotem zaj?? jest "Informatyka" (nie myli? z Informatyk?), to wszystko mo?liwe. Wyk?adowcy te? dziel? si? na fachowców i "fachowców". Jak wsz?dzie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [7026] A.. wcale nie!
  2001-09-12 o godz. 23:40:43 Robert ?wi?cki odpowiada na #7022
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.76 [pl] (X11; U; Linux 2.4.8 i686)
No có?, u mnie wyk?adowcy w g?ównej mierze psiocz? na pcety, za to bardzo ciep?o wyra?aj? si? o maszynach opartych na Sparcach, Mipsach, s? te? fani Maców i innych "cudów", ale co do nauczycieli w ?rednich/podstawówkach to niestety masz racj?.. w wi?kszo?ci to "pó?g?ówki" ucz?ce biedne dzieci programowa? w TurboPascalu (o ile w ogóle).. a najpewniej to obs?ugiwa? Worda.
Wracaj?c do tematu prawdziwych amigowców, wbrew jednej z odpowiedzi tacy istniej?.. i wg. mnie nie musi si? to przejawia? posiadaniem takiego sprz?tu.. ale raczej postaw?, charakteryzuj?c? si? indywidualizmem i rozs?dkiem ;).. czasami fanatyzmem (no ale z tym ostatnim po ostatnich dniach to bym nie przesedza?.. sam Papie? powiedzia?, ?e ka?dy fanatyzm jest z gruntu z?y)
Odpowiedz na ten komentarz
 [7095] sparki? mipsy? przepraszam, czy pomylilem pociagi?
  2001-09-15 o godz. 22:42:43 szuko odpowiada na #7026
  Wysłany z *.poznan.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
No có?, u mnie wyk?adowcy w g?ównej mierze psiocz? na pcety, za to bardzo ciep?o wyra?aj? si? o maszynach opartych na Sparcach, Mipsach, s? te? fani Maców i innych "cudów" (...)

---

nadaja sie tylko do serwerow, cholernie drogie i wcale nie lepsze od intela. jesli tak mowia, to znaczy ze sa lamerami, podobnymi do tych, ktorzy za czasow amigi gadali na gieldach, udajac koderow:

- ej, sam kodowales to demo?
- ta
- a jak to zrobiles?
- no wiesz, to na koperliscie jest robione.
- acha

a teraz sie mowi:

- to co pan sadzi o pecetach
- eee to syf. sparki, mipsy, pauerpisi
- o kurde! eliciarz!

tragedia :-(

szuko
Odpowiedz na ten komentarz
 [7037] Prawdziwi Amigowcy
  2001-09-13 o godz. 14:41:16 Darek odpowiada na njusa
  Wysłany z *.netclub.hm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Teraz Amigowcy sa chyba bardziej prawdziwi niz kiedykolwiek przedtem .
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas