Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - odwiedzaj nas codziennie!]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Czy "scena" to:
  Zaproponowana przez: Stelmi, 2001-01-15 00:00:00

akcja, gdy Zdzis?aw Z. wraca napity do domu a ?ona "wita" go stosownie przy dopingu s?siadów  52 (21%)
grupa kilku tysi?cy kolesi na ca?ym ?wiecie je?d??cych na sp?dy i ??opi?cych litry wody ognistej  102 (41%)
pod?oga, najcz??ciej drewniana, na której wyst?puj? aktorzy  33 (13%)
obracaj?ce si? sze?ciany przy akompaniamencie "umc, umc, umc"  63 (25%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 250 głosów
 [2272] Zryta psycha
  2001-01-15 o godz. 08:25:56 Moostafa odpowiada na njusa
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Ten, kto tworzyl te ankiete mial takie samo pojecie o scenie co WFMH o promocji amigi. Lamerstwo - to malo powiedziane.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2276] poczucie humoru
  2001-01-15 o godz. 13:18:08 noe odpowiada na #2272
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
Ty za to masz pojecie o poczuciu humoru. PS: Oczywiscie, ze scena, to powitanie meza przez zone, bo co by innego:-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2278] Poczucie (c)humoru
  2001-01-15 o godz. 16:01:55 GDR! odpowiada na #2276
  Wysłany z *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
PRAWDA!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2323] hmm
  2001-01-17 o godz. 20:30:03 Vasyl odpowiada na #2276
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Poczucie humoru poczuciem humoru ... ale troche racji facet ma. Gdyby choc jedna odpowiedz miala jakikolwiek sens i w jakikolwiek sposob obejmowala ogol sceny a nie margines to faktycznie nie mozna by sie bylo do niej przyczepic. A tak ... mamy kolejna ankiete, ktora nie wnosi nic procz ogolnego zamieszania.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2277] Dziad(t)ki
  2001-01-15 o godz. 13:33:57 Robin odpowiada na #2272
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Kiedy W.F.M.H. wymyslalo pojecie lamer, ty kojarzyles je zapewne ze zwierzeciem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2279] re
  2001-01-15 o godz. 17:47:45 Przemk0 odpowiada na #2277
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
PRAWDA!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2322] O QRWA
  2001-01-17 o godz. 20:26:08 Vasyl odpowiada na #2277
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
WFMH wymyslilo pojecie LAMER ... A TO DOBRE ... Robin, udokumentuj to jakos albo przestan sie wogóle odzywac! Chyba nie chcesz, zeby mi zajady od smiechu popekaly!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2327] lysav
  2001-01-17 o godz. 21:10:47 Robin odpowiada na #2322
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Jak zwykle Vasyl przerosla cie umiejetnosc czytania miedzy wierszami. Czlowieku, czy ty w ogole kiedykolwiek zakodowales cos, narysowales, skomponowales, ze wypowiadasz WIELKIMI LITERAMI o scenie??? No prosze, udokumentuj, czekam.
Oczywiscie, ze WFMH nie wymyslilo pojecia lamer. To byl oczywiscie przytyk do naszych poczatkow sprzed dziesiatkow (tak,tak) lat, kiedy to klepalo sie pierwsze dema. Od paru miesiecy probuje cie zrozumiec twoje zarozumialstwo i bezszczelnosc, ale niestety cos mi nie wychodzi. Moze ciebie nie da sie zrozumiec, moze czas zaczac ignorowac. Zreszta po co ja to pisze i tak nic nie pojmiesz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2334] BRAKI
  2001-01-18 o godz. 09:02:43 Vasyl odpowiada na #2327
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Masz powazne braki ... moze czas wziac jakis cd-rom traktujacy o scenie i znalezc jakies moje prace ... zapewniam ze sa.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2337] SA
  2001-01-18 o godz. 09:23:15 The Rusty Boy odpowiada na #2334
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Znam Vasyla ze sceny, tak jak znam Caro (choc tego nie osobiscie) i wiem, ze obaj sa naprawde niezlymi grafikami, a ich prace przy odrobinie dobrej woli mozna znalezc na kompaktach AM czy Scene Explorer. Pozdrawiam :) Vasyl wprawdzie teraz jest juz malo produktywny ale byl czas (jakies 2 lata temu) ze bywal w pierwszych 10-tkach czy nawet 5-tkach gfx-compo.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2338] HELO
  2001-01-18 o godz. 09:31:19 Vasyl odpowiada na #2337
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
O kurcze - TeRBe ... witaj ! Pamietasz Wschowe? No ... mam nadzieje. W kazdym razie thx za pare fajnych slow. Faktycznie troche (nawet bardzo) sie ostatnio odsunalem od sceny ... ale sam wiesz po sobie: zona, dziecko - to wystarczajace powody zeby sie odsunac na bok. W kazdym razie nie przekreslilem jeszcze dalszych wyjazdow na parties. However - CU
Odpowiedz na ten komentarz
 [2350] vasyl & scena
  2001-01-18 o godz. 15:56:52 comankh/agony odpowiada na #2338
  Wysłany z *.bb.topware.pl via ---
Sorry ale Vasyl tak samo jak ja jest na scenie nikim (znaczacym). Wiec nie ma sie co unosic. Wogole dziwi mnie taka dyskusja - nie powiem ze znam ludzi z WFMH i ze i ch lubie czy cos tam - ale chyba jakis szacunek i odrobina poczucia humoru jest na miejscu. Az chce sie powiedziec: dzieci, dzieci....
Odpowiedz na ten komentarz
 [2354] About szacunek
  2001-01-18 o godz. 19:08:05 Latro odpowiada na #2350
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Rozumiem, ze wielu z Was ksywy Lenin, Musashi, Ranger, Sputnik, Vasyl, Seq, Hogan, Stan czy Dr.D nie mowia wiele ale kilka lat temu (jakies 2, 3 czy 5) bylo o tych ludziach glosno. Oczywiscie WFMH istnieje tez od niepamietnych czasow. I zarowno wspomnianym osobistosciom starej sceny jak i WFMH nalezy sie szacunek. Nie mam nic przeciwko ostrym starciom np. Vasyla czy Caro z ludzmi z WFMH bo sa to osoby sobie rowne i dziwi mnie fakt, ze do dyskusji wcina sie facet pod tytulem Comankh (czy jak to sie tam pisze) i krytykuje ktoras ze stron.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2358] Comankh
  2001-01-18 o godz. 19:47:38 Gary Bliter odpowiada na #2354
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Generalnie ten go?ciu to komancz. Za punkt honoru jednak stawia on sobie za ka?dym razem napisa? t? ksyw? inaczej. Widzia?em ju? niezliczon? ilo?? jej wersji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2281] rAMAOp (a musi by? z sensem? ;))
  2001-01-15 o godz. 18:43:58 Gary Bliter odpowiada na #2272
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Ten kto u?o?y? t? ankiet? po prostu nie lubi sceny.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2287] agugu
  2001-01-16 o godz. 12:19:39 comankh odpowiada na #2281
  Wysłany z *.bb.topware.pl via ---
A GB tez nie ma poczucia humoru.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2294] Poczucie humoru
  2001-01-16 o godz. 14:48:25 Gary Bliter odpowiada na #2287
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
PRAWDA... Sam nad tym bolej?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2290] stosunek
  2001-01-16 o godz. 13:43:12 noe odpowiada na #2281
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
A moze po prostu ma do sceny zdrowy stosunek?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2293] Zdrowy stosunek?
  2001-01-16 o godz. 14:45:39 Gary Bliter odpowiada na #2290
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Scena nie jest zjawiskiem które mo?na ocenia? w kategoriach zdroworozs?dkowych. Ludzi sceny nale?y postrzega? tak jak wszystkich innych artystów / pasjonatów.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2296] stosunek analny? :-)
  2001-01-16 o godz. 16:03:53 noe odpowiada na #2293
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
Zapomniales jeszcze dodac: /pijakow/skonczonych idiotow Zartuje oczywiscie. Bylo tam paru fajnych i zdolnych ludzi, ale jak sobie przypomne jakies party, to nieodmiennie mam przed oczami zarzyganego faceta lezacego na schodach. A i jeszcze koderow nie majacych pojecia co koduja i gadajacych takie glupoty, ze mnie skrecalo ze smiechu:-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2299] Re:
  2001-01-16 o godz. 18:26:10 Gary Bliter odpowiada na #2296
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Pijaków i idiotów nie brak tak?e w ka?dym innym ?rodowisku, a opisane przez Ciebie widoczki maj? miejsce nie tylko na komputerowych parties... Co?, zainteresowania i ?rodowisko w którym si? chce przebywa? to jedno a kultura i wiedza to zupe?nie co innego. A szkoda.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2308] re:
  2001-01-17 o godz. 11:14:33 noe odpowiada na #2299
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
Masz racje, po prostu takie czasy. Zdziczenie obyczajow i wszechobecna glupota.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2309] Proporcje
  2001-01-17 o godz. 11:28:05 Robin odpowiada na #2299
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Problem tylko jest taki, ze na scenie proporcje glupkow do reszty sa "nieco" wyzsze niz gdzie indziej. Jezeli jest tylko kilku dobrych koderow, grafikow i muzykow - niech bedzie 30 razem, to kim sa pozostali z np. 300 obecnych na party? Agenci rzadowi, kobiety w czerni, faceci w rajtuzach ;-) ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2326] Matematyka
  2001-01-17 o godz. 20:47:54 Vasyl odpowiada na #2309
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
A skad takie dane? 30 osob .. acha czyli WFMH i ich kolesie. Reszta to debile. Na nastepnym party stan na scenie i powiedz to wsrod tych 300 idiotow, ktorych nie znasz i nie masz pojecia co soba reprezentuja. Dedukcja, zdolnosci matematyczne i precyzja posiadanych informacji godne pozazdroszczenia ... czyzbys byl Robinie wspomnianym agentem rzadowym?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2328] lysav 2
  2001-01-17 o godz. 21:17:49 Robin odpowiada na #2326
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Gdzie lysavie napisalem, ze pozostali to idioci i debile? Te slowa wyraznie pochodza z twojej wypowiedzi, wiec to ty tak o nich myslisz. Nie powiesz mi, ze wszyscy co do jednego na party interesuja sie czyms wiecej niz zachlaniem ryja.Poza tym jak juz jechalem na party, to zeby cos wystawic. Gdyby tak bylo jak mowisz (na party sa tylko sami geniusze), to demo kompo skladaloby sie ze 100 pozycji, a nie z 3.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2335] Ojoj
  2001-01-18 o godz. 09:10:31 Vasyl odpowiada na #2328
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Sluchaj Nierobie (to prawie jak Lysav) ... nazywanie scenowiczow glupkami (w wiekszosci) jednoznacznie pozkazuje co o nich myslisz. Ponawiam wiec apel: powiedz to na party, a reakcje beda na pewno bardziej zywe niz tutaj. Powinienes chyba brac wieksza odpowiedzialnosc za to co mowisz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2339] lysav niezwykly
  2001-01-18 o godz. 09:53:10 Robin odpowiada na #2335
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Jak zwykle czepiasz sie jednego slowka olewajac reszte komentu. W takim razie daj show i wyzwij ich wszystkich od debili i idiotow, jak to sam napisales. Powtarzam wiec poraz kolejny: chodzi mi o liczbe wystawianych produkcji do ilosci partowiczow i o nic innego. Pojales wreszcie?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2355] Uph
  2001-01-18 o godz. 19:20:54 Vasyl odpowiada na #2339
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
"Jezeli jest tylko kilku dobrych koderow, grafikow i muzykow - niech bedzie 30 razem, to kim sa pozostali z np. 300 obecnych na party?" - to nie jest wyraz a cale bardzo konretne zdanie uderzajace w lwia czesc scenowiczow. Bardzo dobitnie szkalujesz tutaj 270 (+/-) znejdujacych sie na danym party. Nie widze tutaj ani slowa o rzekomych produkcjach scenowych, (ktore ostatnio (rzeczywiscie) nie sa najwyzszych lotow) - ale to nie powod zeby nazywac ludzi glupkami.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2362] No i co tam takiego strasznego?
  2001-01-19 o godz. 00:41:43 Robin odpowiada na #2355
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
"Reszta to debile. Na nastepnym party stan na scenie i powiedz to wsrod tych 300 idiotow" - a to twoje zdanie. A moje zdanie w twoim przykladzie rzeczywiscie "strasznie" uderza w 270 biednych scenowcow... no po prostu szok. Poza tym GB i Noe zgodzili sie grzecznie, ze czesc z nich to pijacy i idioci. Moze kontynuuj swa krucjate gdzie indziej.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2369] O co chodzi?
  2001-01-19 o godz. 10:23:42 Vasyl odpowiada na #2362
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Osoby, ktore obserwuja nasze starcia na pewno zauwazyly, ze od poczatku uderzasz w scene. Nikt chyba nie czyta tylko i wylacznie ostatnich Twoich wykretow. Jestes drewniakiem, bez sprecyzowanego zdania i nie zamierzam tego dalej kontynuowac. Teraz ladnie wstan, zaloz kalosze i idz z powrotem na pole ... do burakow.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2370] Nie przeginaj durny palancie
  2001-01-19 o godz. 10:48:19 Robin odpowiada na #2369
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Nie przenos wyrazen ze swojej wsi, do miejsc gdzie nie dosc, ze nie beda jasno zrozumiane, to dodatkowo zdradza miejsce twojego pochodzenia. U nas miastowych mechanizacja nastala, nie musimy juz latac w kaloszach tak jak wy, wiesniaki. Vasyl odp... sie wreszcie, bo nie wiesz nawet kogo obrazasz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2374] I kto to mowi
  2001-01-19 o godz. 20:24:06 Vasyl odpowiada na #2370
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Ty tez nie masz zielonego pojecia z kim rozmawiasz wiec po co te emocje. Mnie sie jednak wydaje, ze Twoja xywa dosc konkretnie okresle skad wyszedles. Wracaj wiec do lasu ... tam Twoje miejsce ... dziczyzna. "Durny palancie" ... ladnie powiedziane ... prawie tak jak dowcipny dowcip albo smieszny zart ... i tak Twoje wypowiedzi traktuje. Jestes smieszny ... zeby nie powiedziec zalosny!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2330] lysav 4
  2001-01-17 o godz. 21:34:50 Robin odpowiada na #2326
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
To milo, ze nas chwalisz i doceniasz, bo ja nie pisalem nigdzie, ze tych 30 gosci nalezy do WFMH. Kolejny dzien, kolejny komplement ;-}
Odpowiedz na ten komentarz
 [2351] bueeee..
  2001-01-18 o godz. 16:01:15 comankh/agony odpowiada na #2326
  Wysłany z *.bb.topware.pl via ---
tak to jest jak ktos traktuje scene jak szalikowcy swoje 'hobby' ...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2365] Nie ma to jak statystyka
  2001-01-19 o godz. 03:47:19 Fei odpowiada na #2309
  Wysłany z *.dtvk.tpnet.pl via ---
Generalnie bruneci sa madrzejsi od blondynow, lysi od wlochatych, a przy zakupie Amigi IQ spada o pietnascie punktow. To sie da nawet ujac w tabelki i dopisac jakas ideologie, co nie zmieni celnosci takich statystyk. Te pozostale 300 osob na party to ta sama mlodziez, ktora jezdzi na koncerty, pielgrzymki i wycieczki klasowe i tak samo tam pije i cpa, niezaleznie od tego, czy posiada komputer, czy nie. Ale niektorzy wola zapomniec, ze kiedys byli mlodzi i tez popelniali bledy. A moze troche zal, ze teraz juz w kosciach strzyka i watrobka juz nie ta? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2325] O masta!
  2001-01-17 o godz. 20:42:04 Moostafa odpowiada na #2296
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
O NOE! Wielki Noe! Wez mnie do swojej arki ... ja zrobie grafike jakiej swiat nie widzial - Ty kod przez duuuze "K" a wtedy Young Digital Poland nam nie podskoczy. A tak na marginesie ... nie zadzieral tak wysoko glowy bo walniesz w stol!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2343] ???
  2001-01-18 o godz. 12:36:48 noe odpowiada na #2325
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
Panie Moostafa, pocaluj mnie Pan w dupe. O ile Pan dosiegniesz:-) Jak trzeba bylo robic grafike, to nie bylo nikogo, bo jest dokladnie tak, jak napisal Robin. Stosunek uwazajacych sie za scenowiczow do potrafiacych zrobic cokolwiek, co by nie wywolywalo wymiotow dazy do zera.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2348] korekta
  2001-01-18 o godz. 15:31:07 noe odpowiada na #2343
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
To ostatnie zdanie jest bez sensu. No bo do zera dazy stosunek robiacych cokolwiek, do wszystki. Czyli liczba scenowiczow rosnie w nieskonczonosc, a liczba zdolnych scenowiczow dazy do zera. "A moze wszystko jest w porzadku, tylko ja juz mam wrzody na zoladku?" :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2359] Noe vs Moostafa
  2001-01-18 o godz. 19:56:04 Vasyl odpowiada na #2348
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Masz racje Noe ... kiedys scena byla chyba bardziej selektywna. Swapper musial miec ok 100 ctx zeby sie liczyc. Do kazdego z nich obowiazkowo musial pisac listy na papierze bo pisanie w Ced'zie nie bylo najmilej widziane. Do tego wszystkim nagrac jakis hot stuff na dyskietce i puscic poczta za gruba (w sumie) kase. Teraz (jak mniemam) wystarczy napisac 5 czy 10 kb textu i wyslac go z jakims attachmentem do 100 czy wiecej osob. Slowa friendship swapping juz sie chyba nie uzywa. Z innymi funkcjami tez bylo podobnie. Grafik robil grafe w 32 czy ew. 64 kolorach co jest zajebiscie trudne i czasochlonne, muzyk robil muzyke na 4 patternach (czy trackach ... nie jestem w tej terminologii dobry) a koder robil wszystko zeby demo poszlo na A500 z 1MB Ramu (ew. na golej 1200). Tak wiec Noe tutaj masz zdecydowanie racje. Greetings!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2363] Vasyl - obronca swapperow i friendship traderow
  2001-01-19 o godz. 00:54:23 Robin odpowiada na #2359
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Widze Vasyl, ze lubisz takie okreslenia jak "ilosc zdolnych scenowiczow dazy do zera" niz nazywanie rzeczy po imieniu. Moze zostan lepiej politykiem, dyplomata lub chociaz radnym. Pasujesz na takiego ze swoim oszolomstwem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2368] AAAAAUUUAA
  2001-01-19 o godz. 10:15:03 Vasyl odpowiada na #2363
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Czy Ty juz nie potrafisz rozroznic wiadomosci zgodnej z Twoimi pogladami od tej, ktora sie z Twoimi pogladami nie zgadza? Troszke obiektywizmu. Akurat w tym temacie (tzn. dotyczacym sceny) zgodzilem sie z Wami ... sprobuj wiec popatrzec na to obiektywnie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2383] oj stefan
  2001-01-21 o godz. 03:24:35 paplo odpowiada na #2325
  Wysłany z *.slupsk.sdi.tpnet.pl via ---
szkoda, ze jak jeszcze bylem dosc naiwny, nie pokazales mi z maddem tej zajebistej grafy do AD#5.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2324] ojoj
  2001-01-17 o godz. 20:33:39 Vasyl odpowiada na #2290
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Zdrowy stosunek do sceny to obiektywny stosunek do sceny. Ten w ankiecie jest wybitnie subiektywny. Czy musimy byc zawsze skazani na wybieranie wsrod takich odpowiedzi tzw "mniejszego zla"?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2329] lysav 3
  2001-01-17 o godz. 21:28:15 Robin odpowiada na #2324
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Jestes skazany jedynie na bycie lysavem. Glosowac mozesz tam gdzie chcesz, nawet na wlasnej stronie, no chyba, ze bedziesz ja tworzyl za pomoca "skladowych" jak to masz w zwyczaju.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2336] Boom
  2001-01-18 o godz. 09:13:31 Vasyl odpowiada na #2329
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
A Ty tu o czym znowu?! Moj mail to wasiel@civ.pl ... chcesz zobaczyc strony wykonane przez moja firme - zapraszam ... napisz to Ci podam adresy. Mysle, ze pozytywnie Cie zaskocza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2340] Bim bam bom
  2001-01-18 o godz. 09:58:35 Robin odpowiada na #2336
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Ty czepiasz sie slowek, a ja juz nie moge??? To fajnie, ze wasza firma tworzy strony za pomoca skladowych, bo inni sa tak ograniczeni i robia je w html'u.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2356] Uph2
  2001-01-18 o godz. 19:23:22 Vasyl odpowiada na #2340
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Chodzi mi o strony www. Przeciez napisalem Ci, ze podam Ci do nich adresy - to chyba (w miare) logiczne
Odpowiedz na ten komentarz
 [2357] Uph3
  2001-01-18 o godz. 19:35:44 Vasyl odpowiada na #2356
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
A wyraz skladowe nie odnosil sie w zaden sposob do skladania stron tylko do opisywanej herbatki (a wlasciwie calego stuffu, ktory sie na dobra herbatke sklada). Dlatego napisalem skladowe. Nie wyrywaj slow z kontekstu bo nie jestes w tym najlepszy (choc starasz sie mi to zarzucic) BTW: chyba do tej herbaty powinienem dorzucic jeszcze cytryne ... ale to juz indywidualna sprawa :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2361] rece opadaja
  2001-01-19 o godz. 00:30:18 Robin odpowiada na #2357
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Wez laskawco przeczytaj swa przemadra wypowiedz o skladowych ktore wyraznie chciales podgladac na stronie. Nic mnie nie interesuje co myslales w trakcie pisania, ja widze (na szczescie) tylko literki ktore z mozolem wklepujesz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2364] Mloda foka
  2001-01-19 o godz. 01:10:14 Robin odpowiada na #2357
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Fakt, jestes mistrzem w czepianiu sie slowek w oderwaniu od sensu calej wypowiedzi. A moze zostales tak zaslepiony przez straszliwie obrazliwe slowo-klucz ("glupek"), ze juz nie czytasz jakis innych nudnych przeciez wyrazow?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2375] aua2
  2001-01-19 o godz. 20:26:46 Vasyl odpowiada na #2364
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Ale sie nadymales (00). Zeby Ci slinianki nie popekaly.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2282] Promocje
  2001-01-15 o godz. 19:58:23 Laubzega odpowiada na #2272
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Promocja Amigi? Zechcia?by? rozwin?? temat? Zaczyna si? ciekawie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2283] Robimy promocj?!
  2001-01-15 o godz. 21:52:09 Radov odpowiada na #2282
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
OK! To mój przepis na promocj?: 1)Kilo podpisów 2)Kwintal oszo?oma 3)Wys?a? to na adres: Elbox@mamy.troch?.kasy 4)I niech zrobi? gr?: grafika 1800*1200, 64 bity kolorów, 128 fps, tytu?: "Zabij ich wszystkich"... I co, ?e to b?dzie do bani, ale grzybiarzom (wszystkim których znam) nie obchodzi sens, tylko 'wykonanie'. A na powa?nie: Earth 2140 (2150 tym bardziej)- przecie? to polska gra, tylko pieni?dze "zza granicy". Zebra? kilku 'm?drych', niech posiedz?, kto? si? nimi zajmie i mo?e by? ciekawie. (Kto? ELBOX,ELBOX...) Niech Elbox b?dzie z wami...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2291] eboX ... ?
  2001-01-16 o godz. 13:58:02 Guty odpowiada na #2283
  Wysłany z *.sggw.waw.pl via ---
Elboxowi to by sie przydal jakis madry czlowiek co by im uswiadomil , ze tak naprawde to oni maja Amigowcow z Polski gleboko w D... A nie zeby tam cos robic. Nielubia swoich i tyle. A Ja/My (niepotrzebne skreslic) za co mam Ich lubic? za sprzet ktory kosztuje przynajmniej 1/4 za wiele? Za nieodpowiadanie na Listy ? Za lipna strone w sieci ? A moze za to ?e ich sprzet to jeszcze trzeba samemu rasowac bo mam inna plyte i kontroler sie bez dodatkowych podstawek pod romy niechcial wcisnac? Czy tak wiele by Ich kosztowalo podwyzszenie tej karty w fazie projektowania?. Ot co nagadalem sie ale i tak wiem, ze nie ma alternatywy dla Elboxu wiec zbieram kase na kolejny kawalek ich sprzetu... i srodki uspokajajace...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2286] Flaki...
  2001-01-16 o godz. 09:50:37 Slyz odpowiada na #2272
  Wysłany z 62.233.130.* via ---
...mi sie przewracaja gdy czytam takie dretwe komentarze...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2312] falki
  2001-01-17 o godz. 12:08:52 caro odpowiada na #2286
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
a mi sie flaki przewracaja kiedy czytam brednie o scenie w stylu tej ankiety. troche szacunku.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2346] szacunek
  2001-01-18 o godz. 13:42:50 zdzislaw n. odpowiada na #2312
  Wysłany z *.icm.edu.pl via ---
szacunku dla kogo? moge na palcach jednej reki policzyc ludzi ze sceny ktorych daze jako takim szacunkiem. a ci ktorych naprawde szanuje, przejrzeli na szczescie na oczy i scene olewaja.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2345] re:flaki
  2001-01-18 o godz. 13:29:30 noe odpowiada na #2286
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
Uwazasz, ze komentarze sa dretwe? Dopiero sie rozkrecamy:-) Ja sam mam zamiar obrazic przynajmniej piec osob:-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2353] ;-)
  2001-01-18 o godz. 16:35:10 Gary Bliter odpowiada na #2345
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Rozkr?ca? to mo?e i si? rozkr?cacie, ale ankiety "na idola" i tak nikt nie pobije. Chocia? kto wie... ;-)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [2301] Odpowiedz w stylu
  2001-01-16 o godz. 23:54:53 Linda Boguslaw odpowiada na #2272
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
A co ty, *&&%^%^, wiesz o scenie?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2288] aaa
  2001-01-16 o godz. 12:20:34 halotoja odpowiada na njusa
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
aaa
Odpowiedz na ten komentarz
 [2295] bbb
  2001-01-16 o godz. 14:50:38 atoja odpowiada na #2288
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
bbb
Odpowiedz na ten komentarz
 [2298] Do kumpla
  2001-01-16 o godz. 18:21:41 trewor odpowiada na #2295
  Wysłany z *.zgora.ppp.tpnet.pl via ---
Ale mnie uzi z zagania denerwuje.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2315] scena
  2001-01-17 o godz. 12:20:34 caro+mdw odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
Panie Carlos ... mialo nie byc wiecej sceny na a.c.p. Jak bedziecie dalej pisac o scenie to pomyslimy, ze to swiadoma prowokacja:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2331] Abstrahujac od ankiety...
  2001-01-17 o godz. 23:05:01 Ciekawy odpowiada na njusa
  Wysłany z *.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Poniewaz temat ankiety kest bardzo powazny, pozwalam sobie na zadanie pytania nie na temat do P.T. Czytelnikow tegoz serwisu. Mianowicie czy ktos otrzymal juz zamowiony w firmie matay ( to nie pomylka, na duze "M" w nazwie nie zasluguja) OS3.9 - F.Dab-Mirowski na mojego maila nie raczyl odpowiedziec. Komentarze zawierajace okreslenie ami0wca we wszelkich odmianach wykluczone...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2333] Tia
  2001-01-18 o godz. 00:42:52 F.D.M. odpowiada na #2331
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Tak sie sklada, ze trudno odpowiedziec na listy ktore nie umiejetnie wysylane z Explorera po prostu nie zawieraja zadnej tresci. Jeszcze lepiej jak proby wyjasnienia takiego dziwnego maila spelzaja na niczym bo np: witualna polska odsyla je z dopiskiem "adresat nieznaleziony". Co jest w tym wszystkim przykre to to, ze zamiast wyjasnic sprawe wysylajac list jeszcze raz, dzwoniac, faksujac, nadajac telegram, ogloszenie, czy w jakikolwiek inny sposob postuje sie takie ciekawostki na ACP. Co do OS3.9 to jutro/pojutrze zostanie odebrany z cla i rozeslany do klientow. Kolejna partia przyjdzie w nastepnym tygodniu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2342] Krotkie wyjasnienie...
  2001-01-18 o godz. 11:58:25 Ciekawy odpowiada na #2333
  Wysłany z *.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Bynajmniej nie wysylalem listu z IE, tylko z amigowego mailera. Co do postu na ACP - mysle ze ten serwis powstal nie tylko po to aby zajmowac sie tak palacymi problemami, dotyczacymi calego srodowiska amigowego jak obracajace sie szesciany, ale takze tymi bardziej przyziemnymi i dotyczacymi tej grupki uzytkownikow, ktorzy chca amigi nadal uzywac jako jedynego komputera w domu i zagrodzie. Co do skutecznosci - na maila nie otrzymalem odpowiedzi przez x dni, natomiast na pytanie w ACP odpowiedz otrzymalem w ciagu niecalych 2 godzin! Zreszta nie ma sie co prz1ejmowac Panie F.D.M. - caly polski e-handel (ale to okropnie brzmi) kuleje, nawet jesli chodzi o oferte dla jedynie slusznego systemu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2347] e-biznes
  2001-01-18 o godz. 13:53:00 F.D.M. odpowiada na #2342
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Z polskimi laczami jest tak samo jak z polskimi drogami, dane podobnie po nich wedruja jak samochody po drogach. Ale wracajac do tematu. Prosilbym wiec o ponowne przeslanie tego rzeczonego listu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2366] Beczenie
  2001-01-19 o godz. 03:51:40 Pasterz odpowiada na #2331
  Wysłany z *.dtvk.tpnet.pl via ---
amigOwca ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2373] ... chyba barana
  2001-01-19 o godz. 19:32:48 Ciekawy odpowiada na #2366
  Wysłany z *.poznan.ppp.tpnet.pl via ---
Ales ty oryginalny... Coz za dosadna i trafna wypowiedz...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2352] scena scenaaaa
  2001-01-18 o godz. 16:08:50 comankh/agony odpowiada na njusa
  Wysłany z *.bb.topware.pl via ---
heheh, plakac sie chce jak ktos nie kuma zartu. tak to juz jest ze obiektywny stosunek mozna miec tylko patrzac z zewnatrz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2360] RE: Ankieta
  2001-01-18 o godz. 21:26:05 zoolander odpowiada na njusa
  Wysłany z *.szczecin.ppp.tpnet.pl via ---
Zastanawia mnie o co tyle szumu skoro 5 lat temu Amiga umar?a a Scena razem z nia...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2371] ???
  2001-01-19 o godz. 11:07:55 Guty odpowiada na #2360
  Wysłany z *.sggw.waw.pl via ---
K R E T Y N
Odpowiedz na ten komentarz
 [2372] !!!
  2001-01-19 o godz. 15:09:05 Gary Bliter odpowiada na #2360
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
Wal si? w mord? idioto!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2382] RE: Ankieta
  2001-01-20 o godz. 23:06:05 zoolander odpowiada na #2372
  Wysłany z *.szczecin.ppp.tpnet.pl via ---
Tak jak podejrzewalem - prymitywny nekrofilizm...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2389] Acha...
  2001-01-22 o godz. 09:08:24 Gary Bliter odpowiada na #2382
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
...i czochraj bobra!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2379] %%%
  2001-01-20 o godz. 14:42:28 noe odpowiada na #2360
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
Tak, a jak cie zlapiemy, to ci obetniemy glowe i nasikamy do szyi:-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2384] scena
  2001-01-21 o godz. 15:45:39 caro odpowiada na njusa
  Wysłany z *.kafeja.com.pl via ---
(do WFMH i innych user'ow) bardzo prosze - NIE PORUSZAJCIE WIECEJ TEMATU SCENY BO NIE MACIE O TYM BLADEGO POJECIA.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2386] Caro klasyfikator
  2001-01-21 o godz. 16:09:15 Robin odpowiada na #2384
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
A co klasyfikuje do bladego czy nie pojecia? Rozumiem, ze nie kodowanie demek przez 5 lat...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2393] xyz
  2001-01-22 o godz. 13:12:34 noe odpowiada na #2384
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
A jak jednak bedziemy poruszac, to co nam zrobisz?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2385] scena
  2001-01-21 o godz. 16:08:29 HO?DYS odpowiada na njusa
  Wysłany z *.tu.kielce.pl via ---
:) amiga wiaze sie ze scena od 1987 do 2000
Odpowiedz na ten komentarz
 [2387] tylko z sensem
  2001-01-21 o godz. 18:56:55 HOLDYS odpowiada na #2385
  Wysłany z *.icm.edu.pl via ---
A moja dziewczyna jest lepsza od tej calej sceny !!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2392] Nareszcie ktos rozsadnie myslacy
  2001-01-22 o godz. 09:39:54 Jacek Rzeuski odpowiada na #2387
  Wysłany z *.icm.edu.pl via ---
A jak sie tak dobrze zastanowic to wyjdzie, ze jakiekolwiek zajecie (czy to zwiazane z Amiga czy tez nie) jest lepsze od bycia scenowcem. Osoby wybitne na scenie (bo nie watpie, ze sa takie) moga poczuc sie w tym momencie urazone, ale powinny zwrocic uwage, ze przebywanie wsrod pospolitego motlochu grozi utozsamianiem z nim nawet, jesli sie wystaje ponad ten tlum. IMHO lepiej mieszkac w domu posrod normalnych ludzi i sie od nich niewiele roznic niz w chlewie i upajac sie swoja wyzszoscia nad wspollokatorami.

Nigdy nie nalezalem do sceny, jestem postronnym obserwatorem, tak z 10 lat conajmniej.

Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas