Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - odwiedzaj nas codziennie!]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Mam lat:
  Zaproponowana przez: Pandora, 2002-03-11 00:00:00

0-10  8 (2%)
10-15  3 (1%)
15-20  64 (17%)
20-25  134 (36%)
25-30  109 (29%)
30+  56 (15%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 374 głosy
 [11508] ?rednia
  2002-03-11 o godz. 06:40:13 kya odpowiada na njusa
  Wysłany z *.acn.waw.pl via IBrowse/2.2 (Windows 3.1)
wprost wynika, ?e 20-25-letnie amigowce nie ?pi? po nocach
Odpowiedz na ten komentarz
 [11511] amigOwce
  2002-03-11 o godz. 09:12:19 Rafael/ARMO odpowiada na #11508
  Wysłany z 10.10.0.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
... nie ?pi? i licz? amigOwce :) (mas?o ma?lane)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11617] Czy to _ta_ kya?
  2002-03-13 o godz. 17:12:50 raq odpowiada na #11508
  Wysłany z *.routers.pw.edu.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Jesli tak, to mnie pozna(sz).
Odpowiedz na ten komentarz
 [11512] Zajrzyjcie sobie
  2002-03-11 o godz. 10:46:07 Grzegorz Juraszek odpowiada na njusa
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
tutaj
Odpowiedz na ten komentarz
 [11533] kewl!!!
  2002-03-11 o godz. 22:32:12 Baron Althaar odpowiada na #11512
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via MSIE/4.0; (Spoofed by Amiga-AWeb/3.4)
Fajnie, ?e poda?e? tego linka, bo do tej pory nic na ten temat nie wiedzia?em... Ju? wys?a?em zg?oszenie, bo na razie jestem anonimowy ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11555] Siwy W?os
  2002-03-12 o godz. 14:09:30 Kamil odpowiada na #11533
  Wysłany z 217.153.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Podzi?kowania dla Grzegorza za podanie linku do mojej stronki - przyby?o troch? owieczek (nie myli? z AmigOwcami ;)).
Co ciekawe, niektórzy (daleko nie szuka?) dobrze wiedz? o stronie Siwy W?os, wszem i wobec wiadomo ile maj? lat, ale nie dopisz? si?... (chyba duma im nie pozwala)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11616] Straszna...
  2002-03-13 o godz. 17:05:11 norveg odpowiada na #11512
  Wysłany z *.prasabalt.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
...rzecz ta strona, do której link tu widnieje. Wlosy d?ba staj? a potem siwiej?.;-)))) Zdziwienie mnie bierze gdy przekonuj? si?, ?e tylu ludzi jest ode mnie m?odszych. Nawet Garry Blitter!!! Pozdrawiam wszystkich:-))))))))
Odpowiedz na ten komentarz
 [11779] .
  2002-03-15 o godz. 09:59:32 Gary Bliter odpowiada na #11616
  Wysłany z *.mlk.pg.gda.pl via Mozilla/4.79 [en] (Win95; U)
Gary Bliter jest obecnie starszy, ni? na tej stronie, albowiem wpisywa? si? tam jakis czas temu. W ?yciu, niestety, latka lec?, na tej stronie - nie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11790] Co za odkrycie!
  2002-03-15 o godz. 11:59:14 Jacek Rzeuski odpowiada na #11779
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Q312461)
Teraz jeszcze troch? pom?cz szare komórki i wydedukuj jakie informacje niesie data urodzenia i od czego zale?y pr?dko?? up?ywu czasu dla poszczególnych osobników wymienionych na li?cie. Gud lak.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11809] automatycznie
  2002-03-15 o godz. 14:58:10 Kamil odpowiada na #11790
  Wysłany z 217.153.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Hotbar 3.0)
Zw?aszcza, ?e amosowy program, który kod tej strony generuje, wiek wpisuje automatycznie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11912] AMOS? Uff..
  2002-03-18 o godz. 10:25:25 Jacek Rzeuski odpowiada na #11809
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Q312461)
Ale co tam. Pytanie brzmi jak cz?sto ten program jest odpalany ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11952] cz?sto :))
  2002-03-19 o godz. 14:42:18 Kamil odpowiada na #11912
  Wysłany z 217.153.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Hotbar 3.0)
Do?? cz?sto, ju? pewnie oko?o 100 razy. Troch? ?le si? wyrazi?em. Program ten generuje tylko cz??? kodu tej strony, dok?anie to ca?? tabel?. Oprócz tego, przy okazji, sporz?dza tabele w formacie txt z danymi posortowanymi w ró?nisty sposób...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11527] WIEK
  2002-03-11 o godz. 20:25:13 litwin odpowiada na njusa
  Wysłany z *.devs.futuro.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux 2.4.13 i686)
Jak wida?, wi?kszo?? osób, które tutaj zagl?daj? jest w wieku oko?o 25 lat - w tym i ja. Stara gwardia jednym s?owem - m?odych raczej niewielu dochodzi - dinozaury ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11535] Gwardia
  2002-03-12 o godz. 07:06:51 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11527
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
M?odzi s?, tyle ?e teraz zdolno?? czytania nie w modzie, co dopiero zrozumienie tre?ci ankiety, nawet takiej acpowej ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11541] tak tak, zgadzam sie
  2002-03-12 o godz. 11:51:21 Muffin odpowiada na #11535
  Wysłany z *.softbook.com.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
ten, no , Panie Grzesiu, jak to sie teraz takie ludzie nazywaja.

te no analfabtaty? analfabety? jakos tak chyba
podobno sa jeszcze analfabety wtorne, ale nie wiem co to znaczy, trzeba by filologie polska zakonczyc
Odpowiedz na ten komentarz
 [11542] Dzisiejsza m?odzie?
  2002-03-12 o godz. 12:11:26 Jacek Rzeuski odpowiada na #11541
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Q312461)
Teraz to przede wszystkim jest modna dysgrafia (czy tam dysortografia, nie wiem czym si? ró?ni?). Co wida? wsz?dzie na sieci (jak i poza ni?) nie wy??czaj?c amigowego "podwórka".
Odpowiedz na ten komentarz
 [11543] Dyscosie ???
  2002-03-12 o godz. 12:33:47 Guty odpowiada na #11542
  Wysłany z 195.187.110.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Z tymi dysgafiami i dysortografiami to mniej wiecej tak (stukam to bo mam papiey na te przypadlosci potwierdzone u kuratora - do matury byly jak znalazl) :
Za dysgrafie uwaza sie niezdolnosc do kaligraficznego pisania, ale na swiadectwach dla dysgrafow oznacza to: dysgrafia (jak wyzej) + dysortografia (bledy ortograficzne pomimo znajomosci zazad ortografi i gramatyki oraz interpunkcii) + dysleksja (problemy z poprawnym czytaniem i plynnom wymowa) :((( - a przypadlosci te cholernie umilaja zycie - aniech ich by tak szlag nagly trafil....
Odpowiedz na ten komentarz
 [11547] Pocieszy??
  2002-03-12 o godz. 13:16:34 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11543
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Ci co teraz tak rado?nie machaj? takimi papierkami, wkrótce b?d? plu? sobie w brod?. ?aden dbaj?cy o swoje interesy pracodawca nie zatrudni takiego dys-, je?li do wyboru ma ca?e stado ludzi bez wad. Oczywi?cie stanowisk typu "operator ?opaty" to nie dotyczy, tylko tych lepiej p?atnych. BTW: podobnie jest obecnie z kategoriami wojskowymi. Kiedy? si? ludzie o "D" zabijali, teraz o "A", bo jako? nie bardzo chc? "Desantowych" zatrudnia?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11548] Jakby nie patrzec...
  2002-03-12 o godz. 13:27:25 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11547
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
Potwierdzono to badaniami, ze geniusze zazwyczaj marza jak kura pazurem :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [11557] Tak to sobie t?umacz...
  2002-03-12 o godz. 15:03:32 Jacek Rzeuski odpowiada na #11548
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Q312461)
Temat mówi wszystko
Odpowiedz na ten komentarz
 [11565] Co? ci si? pozaj?czkowa?o
  2002-03-12 o godz. 18:33:49 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11548
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Mo?na pisa? brzydko i bez b??dów. I odwrotnie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11600] marzyciele
  2002-03-13 o godz. 13:52:38 Zbyszek odpowiada na #11548
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Sugerujesz ?e wi?kszo?? "marz?cych" jak kura pazurem lekarzy to geniusze? :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11602] cooosz (dla purysrow coz)
  2002-03-13 o godz. 13:59:16 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11600
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
Jesli tak trudno zrozumiec Tobie relacje wynikania (i wiazacych sie z nia skotkow) to zbyt wielkiej kariery naukowej Ci nie wroze
Odpowiedz na ten komentarz
 [11878] ,
  2002-03-16 o godz. 19:15:00 Zbyszek odpowiada na #11602
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
I ponownie kolega Kaczu? zamiast odpowiedzie? na pytanie lub wzi?? je za ?art - z powag? mnie poni?y?. Szcz??? Bo?e, Kaczusiu!
Odpowiedz na ten komentarz
 [11567] o sie kolega propagandzie poddal
  2002-03-12 o godz. 20:25:58 Muffin odpowiada na #11547
  Wysłany z *.slupsk.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS V45)
Drogi Panie, jakos nie zauwazylem na malutkim rynku pracy w Slupsku aby kategoria wojskowa D przeszkadzala mlodemu czloiekowi w podjeciu zatrudnienia.
Slyszalem juz te propagande z ust trepa z WKU, ktory ja rozsiewa w celu przyciagniecia kogos inteligentniejszego od kalacha do wojska. Bo teraz to wyglada tak jakby kalach mial wiecej rozumu od strzelajacego. To sa wieloletnie doswiadczenia z wizyt na komisjach wojskowych. Tak zwane nieskalanie grymasem inteligeckim na twarzy, panuje tam powszechnie.

Z tego co wiem, to pracodawcy zalezy aby absolwent studiow czy szkoly sredniej mial uregulowany stosunek do sluzby wojskowe, a nie odsluzone wojo. Bo kogo to obchodzi. Kazdy wie ze wiekszosc posiadaczy D sciemnia. Nawet firmy oferujace polisy na zycie pytajac o kategorie D polecaja wpisac ze np jest to sciemniana koklka nerwowa, czy inne sciemniane chorobsko. I tak moga sprawdzic w razie czego czy chorowales na to czy nie w razie wyplaty odszkodowania. Pracodawca chce pracownika ktory w razie widzimisie pana z WKU nie polezie w trepy zostawiajac go z kupa roboty. Sam przeciez synkowi zalatwial D :))) aby mu go nie zastrzelili idioci na warcie.

Mym zdaniem jest to sciema trepow, wynikajaca z rozpaczy, ze tak malo ludzi z glowa przychodzi do wojska. Oni tam nie maja z kim rozmawiac. Ci ludzie nie umieja dobrze czytac, co dopiero nauczyc sie oblsugiwac komputery czy inne specjalizowane urzadzenia.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11568] Sztywno si? zrobi?o, drogi Panie ;)
  2002-03-12 o godz. 21:19:42 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11567
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Widzisz, kolego, s? ró?nice mi?dzy ma?ym rynkiem pracy i du?ym rynkiem pracy. S? te? ró?nice mi?dzy jednym zawodem i drugim. Ja, na ten przyk?ad, te? mam D i nie przeszkadza?o mi to w poszukiwaniu zaj?cia, ale s? zawody, w których po prostu nie przyjmuj? z tak? kategori?, ?eby wszystkie mundurowe (niekoniecznie wojsko) wymieni? na ten przyk?ad. Za?atwi sobie jeden z drugim D, a pó?niej nagle si? odwidzi i chce pracowa? w policji. I co? Latanie po komisjach, odwo?ania...
I jeszcze jedno - z WKU nie mia?em do czynienia od 19. roku ?ycia, od czasów komisji. Moja kategoria nie jest "kombinowana", chocia? teraz pewnie bym jej nie dosta?. Natomiast o poziomie umys?owym naszego wojska wiem co nieco, bo mam do czynienia (chocia? po?rednio) z ?o?nierzami. Co wi?cej, s? to ju? zawodowcy. Drog? analogii... poziom poborowych musi by? tragiczny. Z reszt?, co tu si? dziwi?, to przewa?nie ludzie po podstawówkach, którzy nie mieli szansy na nic wi?cej.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11578] Nie ma znaczenia kategoria mowisz..
  2002-03-13 o godz. 07:34:16 Marcin odpowiada na #11567
  Wysłany z *.myslakowice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
Ja spotkalem sie z pracodawca, ktory na poczatku spytal sie mnie o katagorie wojskowa i poprosil o ksiazeczke. Po chwili wyjasnil, ze wiedza o panujacej w Polsce "modzie" na kombinowane zaswiadczenia lekarskie i w zwiazku z tym jesli napisalem w ankiecie, ze jestem zdrowy to wymagaja poswiadczenia w postaci kat. A. Jesli te dwa oswiadczenia roznilyby sie to znaczy, ze kombinuje, uchylam sie od obowiazkow i w zwiazku z tym moge byc nielojalnym pracownikiem (wyjasnienie firmy).
Odpowiedz na ten komentarz
 [11580] Cooz...
  2002-03-13 o godz. 07:52:37 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11578
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
Sa firmy i firmy... Artur Andersen, pewnie przy okazji sposobu rekrutacji, tzn zatrudniania osob z bardzo wysokimi srednimi z odpowiednich kierunkow jest na krawedzi bankructwa... Coz ludzie z wysokimi srednimi nierzadko sa malokreatywni, po prostu w wiekszosci to tzw kujony, oczywiscie sa wyjatki, ale one potwierdzaja regole, wiec jak widac na zalaczonym obrazku - taki sposob zatrudniania dziala raczej na szkode firmie, dlatego porzadne firmy robia po prostu wewnetrzne egzaminy, miast ufac papierom....
Odpowiedz na ten komentarz
 [11592] Sens papierów
  2002-03-13 o godz. 09:07:58 Robin odpowiada na #11580
  Wysłany z 192.168.100.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; .NET CLR 1.0.3705)
Papiery na dysleksj?/dysortografi? przydaj? si? chyba tylko na acp, bo zawsze jak kto? zrobi jakiego? buga, to zas?ania si? takimi u?omno?ciami.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11610] Có? (trzy proste literki)
  2002-03-13 o godz. 15:22:00 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11580
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Sa firmy i firmy...

Pewnie. Mo?na wymieni? firmy, w których nie trzeba mie? specjalnych kwalifikacji: wywóz ?mieci, sprz?tanie ulic, roboty drogowe, konserwacja powierzchni p?askich, wojsko... Wymienia? dalej?
Artur Andersen, pewnie przy okazji sposobu rekrutacji, tzn zatrudniania osob z bardzo wysokimi srednimi z odpowiednich kierunkow jest na krawedzi bankructwa...

Abstrahuj?c od zupe?nego braku logiki w w/w zdaniu - sk?d wiesz, ?e to by? powód? Niech zgadn?... Masz prywatn? teori?? ;)
Coz ludzie z wysokimi srednimi nierzadko sa malokreatywni, po prostu w wiekszosci to tzw kujony,

ROTFL, nie ma to jak dowarto?ciowa? si? nieco.
oczywiscie sa wyjatki, ale one potwierdzaja regole,

Ponownie ROTFL. Regu??, profesorze Kaczu?.
wiec jak widac na zalaczonym obrazku - taki sposob zatrudniania dziala raczej na szkode firmie,

Nic nie wida?. Poda?e? jaki? przyk?ad z nieba. Poprzesz go czym? wi?cej ni? swoimi dywagacjami?
dlatego porzadne firmy robia po prostu wewnetrzne egzaminy, miast ufac papierom....

Majaczysz jak ma?y Kazio. Gdyby kto? chcia? sprawdza? poziom moich kwalifikacji po tym jak przedstawi?em mu dyplom renomowanej uczelni wy?szej z kilkusetletni? tradycj?, to postuka?bym si? w g?ow? i wyszed? poszuka? mniej b?aznuj?cej firmy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11627] Nie ma to jak sie wymadrzac...
  2002-03-13 o godz. 21:07:38 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11610
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)

Abstrahuj?c od zupe?nego braku logiki w w/w zdaniu - sk?d wiesz, ?e to by? powód? Niech zgadn?... Masz prywatn? teori?? ;)


Oczywiscie to moja hipoteza, po zatym znam kilka osob ktore tam sie dostaly i wiem, ze niektore z nich nie reprezentowaly soba zbyt wiele, po za umiejetnoscia wkuwania...


Gdyby kto? chcia? sprawdza? poziom moich kwalifikacji po tym jak przedstawi?em mu dyplom renomowanej uczelni wy?szej z kilkusetletni? tradycj?, to postuka?bym si? w g?ow? i wyszed? poszuka? mniej b?aznuj?cej firmy.


Czy dlatego uczysz w szkole?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11638] Nie ma to jak sie wymadrzac...
  2002-03-14 o godz. 08:08:00 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11627
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Oczywiscie to moja hipoteza,

To wystarczy.
pozatym znam kilka osob ktore tam sie dostaly i wiem, ze niektore z nich nie reprezentowaly soba zbyt wiele, po za umiejetnoscia wkuwania...

?atwo innych oceniasz. A co Ty sob? prezentujesz? Poza problemami z j?zykiem ojczystym, co ju? wiemy.
Czy dlatego uczysz w szkole?

Ucz? w szkole pa?stwowej, bo mam w ci?gu roku trzy miesi?ce p?atnego urlopu. To ogromna zaleta tej pracy i pozwala znie?? wiele wad. A pieni?dze zarabiam gdzie indziej, gdyby? chcia? wiedzie?. I nie zatrudnili mnie tam na pi?kne oczy, ale na zawarto?? CV i rezultat rozmowy kwalifikacyjnej.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11640] heh fei...
  2002-03-14 o godz. 08:47:31 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11638
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)

?atwo innych oceniasz.


Dokladnie tak jak Ty (choc w przeciwienstwie dociebie niektirych znam dluzej i lepiej)


A co Ty sob? prezentujesz?

Moglbym zapytac o to samo...


Ucz? w szkole pa?stwowej, bo mam w ci?gu roku trzy miesi?ce p?atnego urlopu. To ogromna zaleta tej pracy i pozwala znie?? wiele wad. A pieni?dze zarabiam gdzie indziej, gdyby? chcia? wiedzie?.


moj docinek byl w kontekscie oburzenia srodowiska nauczycielskiego przy nowelizacji karty nauczyciela, gdy chciano wprowadzic wieksza kontrole nad tym jak ucza tamci... Np. w PTKT licencje trenerska trzeba odnawiac co 2 lata dodatkowo placac za to, pozniej mozna uzyskac licencje miedzynarodowa, ktora rowniez weryfikuje sie co jakis czas... Dodatkowo nalezy pamietac, ze w szkole wazna jest zazwyczaj wiedza - chocby to byla najlepsza szkola, natomiast pracodawcy zalezy naumiejetnym jej wykorzystaniu...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11666] Spec
  2002-03-14 o godz. 12:28:44 Laubzega odpowiada na #11640
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.9+) Gecko/20020307
Kaczus, od razu widac, ze jestes amigowcem z gatunku Slawomira Wilka.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11671] hmmm...
  2002-03-14 o godz. 12:50:26 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11666
  Wysłany z 172.27.17.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
Zapewne nie mniej obeznanego nizli kolega Fei, natomiast dla kolegi mam inna kategorie:
Laubzega - kolega wysmiewajacy wszystko, ot pusty smiech dla samego smiania prawdopodobnie, nic madrego nie wnosi...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11688] wymyslil
  2002-03-14 o godz. 14:36:28 Laubzega odpowiada na #11671
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.9+) Gecko/20020307
"Smiech tylko wtedy, jesli cos wnosi...". No Kaczus, to by nawet moglo byc czyjes motto.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11689] tia....
  2002-03-14 o godz. 14:57:15 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11688
  Wysłany z 172.27.17.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
Jak zwykle "inteligentna" riposta kolegi wszystkowiedzacego...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11683] Bredzenie
  2002-03-14 o godz. 14:18:41 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11640
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Dokladnie tak jak Ty (choc w przeciwienstwie dociebie niektirych znam dluzej i lepiej)

Kogo oceni?em? Przyk?ady prosz?, nie m?tne ogólniki.

Moglbym zapytac o to samo...

Móg?by? cho? raz odpowiedzie? na zadane pytanie, a nie odbija? pi?eczk?.

moj docinek byl w kontekscie oburzenia srodowiska nauczycielskiego przy nowelizacji karty nauczyciela, gdy chciano wprowadzic wieksza kontrole nad tym jak ucza tamci...


Teraz to ju? zabijasz ?miechem. Co ty w ogóle wiesz o zawodzie nauczyciela, o chorym pomy?le poprzedniego rz?du pod nazw? "awans zawodowy" i o stercie papierków, które trzeba w zwi?zku z tym wype?ni?? Nic, wystarczy ?e bredzisz i jeste? z tego zadowolony.

Np. w PTKT licencje trenerska trzeba odnawiac co 2 lata dodatkowo placac za to, pozniej mozna uzyskac licencje miedzynarodowa, ktora rowniez weryfikuje sie co jakis czas...


Nie wiem co to PTKT, ale powiedz mi - guru wszystkowiedz?cy - czy sugerujesz, ?e w dwa lata po studiach padnie mi co? na mózg i zapomn? czego mnie uczyli przez pi?? lat, ?ebym musia? odnawia? licencj?? Mo?e sugerujesz innowacj? - egzaminowa? wszystkich profesorów, bo oni starzy i pewnie ju? skleroza ich dopad?a? Bosz, takich bzdur nawet od pryszczatych rulezowców tutaj nie s?ysza?em!

Dodatkowo nalezy pamietac, ze w szkole wazna jest zazwyczaj wiedza - chocby to byla najlepsza szkola, natomiast pracodawcy zalezy naumiejetnym jej wykorzystaniu...


Wiesz w ogóle co znaczy s?owo gimnazjum lub liceum ogólnokszta?c?ce? i co to ma wspólnego z pó?niejszym zdobywaniem zawodu? Nie bardzo, jak wida?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11690] Bredzenie?
  2002-03-14 o godz. 15:07:01 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11683
  Wysłany z 172.27.17.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)

Kogo oceni?em? Przyk?ady prosz?, nie m?tne ogólniki.

Nie chcialo mi sie przegladac dokladnie ACP, dlatego jest tych przykladow niewiele tylko trzy: 1, 2, >3


Móg?by? cho? raz odpowiedzie? na zadane pytanie, a nie odbija? pi?eczk?.

Ciekawe - filolog, a proponuje mi odpowiadac na pytania retoryczne....


Nie wiem co to PTKT, ale powiedz mi - guru wszystkowiedz?cy - czy sugerujesz, ?e w dwa lata po studiach padnie mi co? na mózg i zapomn? czego mnie uczyli przez pi?? lat, ?ebym musia? odnawia? licencj??

Jakbys nie wiedzial
1) Nauczyciel powinien poglebiac swoja wiedze
2) Nie tyle ocenia sie tam wiedze, tylko sposob prowadzenia zajec, efektywnosc itp... Oczywiscie nie musi sie to odbywac co 2 lata to byl przyklad wziety z zycia....


Wiesz w ogóle co znaczy s?owo gimnazjum lub liceum ogólnokszta?c?ce? i co to ma wspólnego z pó?niejszym zdobywaniem zawodu? Nie bardzo, jak wida?...

a co ma piernik do wiatraka?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11755] Bredzenie
  2002-03-14 o godz. 23:40:16 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11690
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie chcialo mi sie przegladac dokladnie ACP, dlatego jest tych przykladow niewiele tylko trzy: 1, 2, >3

We wszystkich linkach pisz? o tym, ?e ty (nie niektórzy) robisz b??dy ortograficznie (i to wszystko). Czy?bym mówi? nieprawd?? I teraz wyja?nij, jak to si? ma do oceny jakiej? osoby, bo jako? nie bardzo rozumiem. Ca?e szcz??cie, ?e nie mam tak zakompleksionych uczniów nawet w gimnazjum, bo za uwag? "robisz b??dy" by awantury by?y.

Ciekawe - filolog, a proponuje mi odpowiadac na pytania retoryczne....

To nie by?o pytanie retoryczne. Przypomn?: co sob? reprezentujesz, ?e mnie o to pytasz? Ja pierwszy zada?em pytanie, wi?c oczekuj? pierwszy odpowiedzi.
Jakbys nie wiedzial
1) Nauczyciel powinien poglebiac swoja wiedze
2) Nie tyle ocenia sie tam wiedze, tylko sposob prowadzenia zajec, efektywnosc itp... Oczywiscie nie musi sie to odbywac co 2 lata to byl przyklad wziety z zycia....

Jak si? mo?na by?o spodziewa?, nie masz poj?cia o czym? takim jak awans zawodowy nauczyciela. Powy?sze dwa punkty s? tak wymienione w jasny sposób, jak i kilka innych. Oczywi?cie te wymagania nale?y spe?ni?, bo inaczej nie ma mowy nie tylko o awansie, ale i o dalszej pracy w szkole. Dla twojej wiadomo?ci: jako?? mojej pracy oceniana jest co najmniej dwa razy w roku przez dyrekcj? i to zupe?nie poza programem awansu.
a co ma piernik do wiatraka?

Szko?a ma przygotowa? cz?owieka do ?ycia w spo?ecze?stwie, czego np. w twoim przypadku nie zrobi?a, bo nie spe?niasz minimum przyzwoito?ci, czyli swobodnej komunikacji w j?zyku ojczystym. Oczywi?cie to nie jedyne kryterium i niekoniecznie najwa?niejsze, ale jednak. Cz?owiek wychodz?c z podstawówki powinien umie? czyta? i pisa? na zno?nym poziomie, a po liceum na ca?kiem niez?ym. Zauwa?: ani s?owa o zdolno?ci do pracy. Do tego przygotowuj? szko?y zawodowe, a w szczególnych przypadkach studia. Je?li kto? chodzi? do liceum, to nawet nie ma zawodu wyuczonego. Powinien mie? za to ogólne poj?cie o ?wiecie, tzn. pisa? i czyta? w j?zyku ojczystym, wiedzie? kto to by? Newton czy Einstein, wykonywa? proste dzia?ania w s?upkach, rozró?nia? ssaka od p?aza, itp. To, ?e wi?kszo?? naszego spo?ecze?stwa obecnie tego nie potrafi, ?wiadczy o jego upadku. Nie zamierzam natomiast zni?a? si? do ogólnego poziomu tylko z tego powodu, ?e tak jest. Oczywi?cie nie znaczy to, ?e kto? bez wykszta?cenia jest gorszy. Mo?liwe, ?e nie mia? po prostu takiego szcz??cia, albo koledzy cz??ciej na wino wyci?gali do parku. Nie oczekuj jednak, ?e b?d? kogo? takiego traktowa? na równi z cz?owiekiem wykszta?conym w dyskusji na tematy abstrakcyjne. Zdolno?ci poznawcze takiego cz?owieka s? ni?sze i nie zmienisz tego sam? wol? poprawy. To tak jakbym wyszed? na boisko i narzeka? na zawodowych pi?karzy, ?e nie chc? ze mn? pi?ki pokopa?, bo za s?aby na to jestem i znudziliby si? natychmiast.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11770] Fakt, topic pasuje do tego cos napisal - Bredzenie
  2002-03-15 o godz. 07:54:15 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11755
  Wysłany z 172.27.17.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
no tak ocena czyjejs kultury wlasnej - nie jest ocena tego kogos.... Jakie to logiczne...


Ca?e szcz??cie, ?e nie mam tak zakompleksionych uczniów nawet w gimnazjum, bo za uwag? "robisz b??dy" by awantury by?y.

Zauwaz, ze nie byly to uwagi typu "robisz bledy". Tym bardziej, ze bledy robi wiele osob... Ja sie przyznaje do tego, ze robie bledy i co z tego. Ty natomiast prubujesz nierzadko uchodzic za eksperta w sprawach o ktorych nie masz zielonego pojecia, czasem cos ci dzwoni, tylko nie wiesz w ktorym kosciele, ale tego za blad nie uwazasz, tym bardziej ze nierzadko piszesz wierutne bzdury...


Dla mnie pytanie "Co soba reprezentujesz?" Jest jaknajbardziej pytaniem tetorycznym, ja soba reprezentuje siebie, a to jak kto mnie widzi, to jego sprawa...


Jak si? mo?na by?o spodziewa?, nie masz poj?cia o czym? takim jak awans zawodowy nauczyciela.

Ja pisalem co powinien robic, a nie o tym jak jest... chyba zauwazyles roznice...


Szko?a ma przygotowa? cz?owieka do ?ycia w spo?ecze?stwie, czego np. w twoim przypadku nie zrobi?a, bo nie spe?niasz minimum przyzwoito?ci, czyli swobodnej komunikacji w j?zyku ojczystym.

Jakos z komunikacja nie mam problemow, za to zauwazylem ze Fei ma ogromne problemy z wlasnym ego...


Cz?owiek wychodz?c z podstawówki powinien umie? czyta? i pisa? na zno?nym poziomie, a po liceum na ca?kiem niez?ym. Zauwa?: ani s?owa o zdolno?ci do pracy.

Jesli tego wlasnie ucza na kursach pedagogicznych, to juz wiem czemu nasze spoleczenstwo "schodzi na psy" a wyjscie z domu jest coraz bardziej ryzykowne... I tym bardziej uswiadamia mi to, ze czesciej powinno sie weryfikowab prace nauczycieli...
[ad liceum]
Powinien mie? za to ogólne poj?cie o ?wiecie, tzn. pisa? i czyta? w j?zyku ojczystym, wiedzie? kto to by? Newton czy Einstein, wykonywa? proste dzia?ania w s?upkach, rozró?nia? ssaka od p?aza, itp.

W szkole, a przede wszystkim w liceum, czlowieka powinno przede wszystkim uczyc sie myslec i na przykladach pokazywac mu jak wykorzystac zdobyta wiedze....

I jak widze dla ciebie sprawa ortografii jest dalej priorytetowa, jak to napisales w ktoryms liscie, w ktorym postawiles ortografie na rowni z wychowaniem... Tak wiec chetnie widzialbys zapewne spoleczenstwo zlozene z osob nierobiacych bledow, mimo ze byliby to np bandyci...
Jak masz kompleksy zwiazane z czyims robieniem/nierobieniem bledow, to Twoj problem. Jesli razi Cie to, ze ja robie bledy nie czytaj moich wypowiedzi....
Odpowiedz na ten komentarz
 [11783] Wymy?li?by? co? sam czasem
  2002-03-15 o godz. 10:57:22 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11770
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
no tak ocena czyjejs kultury wlasnej - nie jest ocena tego kogos.... Jakie to logiczne...

Przyk?ad: mówi? komu? "masz krzywy nos". Czy oceniam go? Nie, stwierdzam tylko fakt. Je?li ten kto? jest samokrytyczny, powie "no, mam". Je?li nie, obrazi si? na mnie. Ty si? obra?asz, sprawa jasna.
Zauwaz, ze nie byly to uwagi typu "robisz bledy".

Oczywi?cie, ?e by?y. Niekoniecznie w takiej formie. Staram si? urozmaica?.
Tym bardziej, ze bledy robi wiele osob...

Wiele osób sika po bramach. Te? zaczniesz?
Ja sie przyznaje do tego, ze robie bledy i co z tego.

Próbowa? to zmieni?? Czas masz, bo komentujesz jak dziki. Zamiast tego mo?e by? si? dokszta?ci?? Tylko na zdrowie wyjdzie (psychiczne, rzecz jasna).
Ty natomiast prubujesz nierzadko uchodzic za eksperta w sprawach o ktorych nie masz zielonego pojecia, czasem cos ci dzwoni, tylko nie wiesz w ktorym kosciele, ale tego za blad nie uwazasz, tym bardziej ze nierzadko piszesz wierutne bzdury...

Tak ze trzy przyk?ady prosz?. "Nierzadko" zobowi?zuje.
Dla mnie pytanie "Co soba reprezentujesz?" Jest jaknajbardziej pytaniem tetorycznym,

Chcia?em pozna? jak?? lepsz? stron? Kaczusia poza dysgrafi?. Skoro nie chcesz jej przedstawi?, to pozostan? mi tylko te niemi?e skojarzenia.
a to jak kto mnie widzi, to jego sprawa...

Widz? tylko twoje b??dy, nic wi?cej. To raczej oczywiste, skoro wymieniamy si? s?owem pisanym.
Ja pisalem co powinien robic, a nie o tym jak jest... chyba zauwazyles roznice...

Sk?d wiesz jak jest? Pracowa?e? kiedy? w szkole (tym bardziej w ci?gu ostatnich dwóch lat, odk?d jest w/w reforma)? Zapewniam ci?, ?e z pozycji ucznia obraz sytuacji jest zupe?nie inny. By?em po obu stronach, wi?c mam rozeznanie.
Jakos z komunikacja nie mam problemow, za to zauwazylem ze Fei ma ogromne problemy z wlasnym ego...

Z komunikacj? pisan? masz problemy i nie zas?aniaj si? tu moim ego, które nic na twoim nieuctwie nie zyskuje, to bzdura.
Jesli tego wlasnie ucza na kursach pedagogicznych, to juz wiem czemu nasze spoleczenstwo "schodzi na psy" a wyjscie z domu jest coraz bardziej ryzykowne... I tym bardziej uswiadamia mi to, ze czesciej powinno sie weryfikowab prace nauczycieli...

Wyja?nij, bo nie rozumiem o co ci teraz chodzi. Znaczy si? czego mamy uczy? w szkole?
W szkole, a przede wszystkim w liceum, czlowieka powinno przede wszystkim uczyc sie myslec i na przykladach pokazywac mu jak wykorzystac zdobyta wiedze....

Zgadza si?. Ale je?li tej wiedzy nie ma, to nie wykorzysta jej. I jeszcze jedno: pisanie po polsku to wykorzystanie zdobytej wiedzy, nie jej fakt posiadania. Ty nie umiesz jej wykorzysta?. Do swoich nauczycieli mo?esz mie? jedynie pretensj? o to, ?e mieli zbyt mi?kkie serca i pozwolili ci sko?czy? szko??. Zgodnie z tym co sugerujesz - nie powinni tego zrobi?. I jak si? teraz czujesz, z pozycji ofiary? Pewnie by? ich sklina? teraz, gdyby si? tak sta?o. Ale bezosobowo krytykowa? ?atwo jest...
I jak widze dla ciebie sprawa ortografii jest dalej priorytetowa, jak to napisales w ktoryms liscie, w ktorym postawiles ortografie na rowni z wychowaniem... Tak wiec chetnie widzialbys zapewne spoleczenstwo zlozene z osob nierobiacych bledow, mimo ze byliby to np bandyci...

Nie jeste?my w zerówce, nie upraszczaj wszystkiego do schematu bia?e-czarne. Napisa?em wyra?nie, ?e jest to jeden z aspektów wychowania. Raczy?e? to wyci??...
Jak masz kompleksy zwiazane z czyims robieniem/nierobieniem bledow, to Twoj problem.

Ja mam kompleksy, bo ty robisz b??dy? To dopiero ?wietny dowcip. Gratuluj? samozadowolenia.
Jesli razi Cie to, ze ja robie bledy nie czytaj moich wypowiedzi....

Je?li ra?? ci? moje komentarze, to ich nie czytaj. Nikt nie zmusza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11797] ...
  2002-03-15 o godz. 13:49:49 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11783
  Wysłany z 172.27.17.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)

Ty si? obra?asz, sprawa jasna.

Nie przypisuj sobie zaslug ktorych nie masz, nie obrazilem sie, mimo ze obrazasz chocby nauczycieli ktozy mnie uczyli...

Oczywi?cie, ?e by?y. Niekoniecznie w takiej formie. Staram si? urozmaica?.

Tak zarzucajac np. brak kultury osobistej... ciekawe...

Wiele osób sika po bramach. Te? zaczniesz?

Znasz to z autopsji?

Zamiast tego mo?e by? si? dokszta?ci??

Czas na nauke wyznaczam sobie sam, jesli chodzi o podstawowe rzeczy, to chyba wyksztalcony jestem w wystarczajacym stopniu...

Tak ze trzy przyk?ady prosz?. "Nierzadko" zobowi?zuje


Oki oto kilka z nich:
Widziales wielkie roznice miedzy filozofia Javy i AmigaDE, Wiedziales wszystko o ustalaniu cen wyrobow nietworzonych przez firme, twierdziles, ze nie da sie kupic w sklepie sprzetu i oprogramowania na amige. Bylo rego oczywiscie wiecej na samej ACP, na AP juz mi sie szukac nie chcialo, ze nie wspomne chocby o ro jak "blysnales" na liscie amigapl z przeswietna definicja proporcji... A ktos tu mi zarzuca niedouczenie. Z tego co pamietam uczono dawniej tego w szkole podstawowej...

Chcia?em pozna? jak?? lepsz? stron? Kaczusia poza dysgrafi?.

Moze przejdzmy do faktow, tak wielu bladow nie robie, sa tacy ktorzy robia tego wiecej odemnie nawet tutaj, ze nie wspomne iz sam czesto piszesz "KUL", "copyrajta" itp...

Widz? tylko twoje b??dy, nic wi?cej.

To juz Twoj problem...


Ja pisalem co powinien robic, a nie o tym jak jest... chyba zauwazyles roznice...

Sk?d wiesz jak jest?

jeszcze raz powtarzam pisalem co powinien robic, a nie o tym jak jest...

Z komunikacj? pisan? masz problemy i nie zas?aniaj si? tu moim ego, które nic na twoim nieuctwie nie zyskuje, to bzdura.

Przygadal kociol garnkowi...

Wyja?nij, bo nie rozumiem o co ci teraz chodzi. Znaczy si? czego mamy uczy? w szkole?

Szkola jako placowka wychowawcza powinna miedzy innymi wychowywac...

Ty nie umiesz jej wykorzysta?. Do swoich nauczycieli mo?esz mie? jedynie pretensj? o to, ?e mieli zbyt mi?kkie serca i pozwolili ci sko?czy? szko??.

Moze bys troche wyluzowal i nie obrazal moich nauczycieli?

Nie jeste?my w zerówce, nie upraszczaj wszystkiego do schematu bia?e-czarne. Napisa?em wyra?nie, ?e jest to jeden z aspektów wychowania. Raczy?e? to wyci??...

Napisales "przede wszystkim", czyli jakby to bylo najwazniejsze, a nie jest, a przynajmniej nie powinno byc, chyba ze miales na mysli cos innego, ale w takim razie musiales opuszczac w liceum i na studiach lekcje logiki (przypomne w liceum bylo to w 1 klasie na matematyce)

Ja mam kompleksy, bo ty robisz b??dy?

tego nie wiem, ale jakies kompleksy masz, bo czy robie je czy nie Ry i tak sie tego czepiasz...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11802] Ry? Ru? Re?
  2002-03-15 o godz. 14:32:12 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11797
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie przypisuj sobie zaslug ktorych nie masz, nie obrazilem sie,

?le si? wi?c wyrazi?em - oburzasz.
mimo ze obrazasz chocby nauczycieli ktozy mnie uczyli...

Nie obra?am. Twierdz? jedynie, ?e mieli mi?kkie serce i dobrze to rozumiem, bo sam tak robie. Inaczej musia?bym zostawi? na drugi rok 80% gimnazjum. Pytanie tylko - po co? Te dzieci i tak nie b?d? naukowcami czy lekarzami. Pójd? podpiera? ?ciany w budce z piwem, co za ró?nica czy rok wcze?niej czy pó?niej? Oszcz?dzam tylko pa?stwowe pieni?dze. Co innego w liceum - nikt nie ma obowi?zku go sko?czy?, to inna sprawa.
Tak zarzucajac np. brak kultury osobistej... ciekawe...

Jedynie nieuctwo/lenistwo, a to ró?nica. Mo?na by? dobrze wychowanym t?ukiem albo wykszta?conym chamem. Chocia?... czy twoja wypowied? poni?ej nie jest przyk?adem braku wychowania? Nie odpowiadaj, wiem co napiszesz. (Tak, to pytanie jest retoryczne)
Znasz to z autopsji?

Tak, ?ule sikaj? u nas w klatce schodowej.
Czas na nauke wyznaczam sobie sam, jesli chodzi o podstawowe rzeczy, to chyba wyksztalcony jestem w wystarczajacym stopniu...

Nie, masz problemy z j?zykiem ojczystym, wi?ksze ni? ja z obcym. Co? w tym jest, nie uwa?asz?
Widziales wielkie roznice miedzy filozofia Javy i AmigaDE,

I dalej widz?. Szczególnie powód ich powstania. Samo s?owo "maszyna wirtualna" jeszcze niczego nie usprawiedliwia.
Wiedziales wszystko o ustalaniu cen wyrobow nietworzonych przez firme,

Jaki wyrób masz na my?li?
twierdziles, ze nie da sie kupic w sklepie sprzetu i oprogramowania na amige.

U?ci?lijmy: w sklepie za rogiem. I podtrzymuj? to twierdzenie. Wi?cej - w ca?ym sporym mie?cie Gliwice nie znajd? ?adnych amigowych wyrobów. Co? nie tak?
ze nie wspomne chocby o ro jak "blysnales" na liscie amigapl z przeswietna definicja proporcji...

A jak by?em ma?y, to sika?em w pieluch?, to rzeczywi?cie o wszystkim ?wiadczy... Kaczu?, we? ty doro?nij albo zosta? politykiem. Do lustracji by? si? nadawa?, nie popu?cisz nikomu. BTW dla ubawu: definicja proporcji pochodzi?a z wiem.onet.pl.
A ktos tu mi zarzuca niedouczenie. Z tego co pamietam uczono dawniej tego w szkole podstawowej...

Czego?
Moze przejdzmy do faktow, tak wielu bladow nie robie,

ROTFL, wystarczy przeczyta? powy?sze zdanie. Nawet tego nie zauwa?asz.
sa tacy ktorzy robia tego wiecej odemnie nawet tutaj,

Patrz ust?p o sikaniu po klatkach.
ze nie wspomne iz sam czesto piszesz "KUL", "copyrajta" itp...

O slangu i stylizacji pewnie nie s?ysza?e?? Teraz zacznij udowadnia? Carlosowi i Laubzedze, ?e s? niedouczonymi t?ukami, bo te? tak pisz?. Acha, daruj sobie t?umaczenie "jak te?". "Bladow" to nie stylizacja, to be?kot.
jeszcze raz powtarzam pisalem co powinien robic, a nie o tym jak jest...

To inaczej - sk?d wiesz, ?e tak nie jest?
Przygadal kociol garnkowi...

ROTFL. Znajd? trzy b??dy moich postach z ostatniego miesi?ca, a ja znajd? taki post, w którym nie zrobi?e? ani jednego. Masz ?atwiejsze zadanie, mimo wszystko.
Szkola jako placowka wychowawcza powinna miedzy innymi wychowywac...

A komunizm jest jedynym s?usznym systemem organizacji pa?stwa. Nie masz zielonego poj?cia o realiach i mo?liwo?ciach o?wiaty, szczególnie w obecnej sytuacji. Nie ty jeden z reszt?, wi?kszo?? rodziców uwa?a, ?e szko?a powinna za nich wychowa? dzieci, podczas gdy oni b?d? zarabia? mamon?. O oczywistym fakcie, ?e cz?owieka si? nie da wychowa? przez cztery godziny dziennie, pi?? dni w tygodniu, w dodatku nie maj?c nad nim ?adnej konkretnej w?adzy, jako? zapominaj?.
Moze bys troche wyluzowal i nie obrazal moich nauczycieli?

Ach, wed?ug ciebie "mie? dobre serce" to obraza?
Napisales "przede wszystkim", czyli jakby to bylo najwazniejsze,

Mo?esz zacytowa??
tego nie wiem, ale jakies kompleksy masz, bo czy robie je czy nie Ry i tak sie tego czepiasz...

S?k w tym, ?e zawsze robisz b??dy. Przynajmniej wtedy, gdy si? czepiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11826] ...
  2002-03-15 o godz. 19:16:56 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11802
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)

Nie obra?am. Twierdz? jedynie, ?e mieli mi?kkie serce i dobrze to rozumiem, bo sam tak robie. Inaczej musia?bym zostawi? na drugi rok 80% gimnazjum. Pytanie tylko - po co? Te dzieci i tak nie b?d? naukowcami czy lekarzami. Pójd? podpiera? ?ciany w budce z piwem, co za ró?nica czy rok wcze?niej czy pó?niej? Oszcz?dzam tylko pa?stwowe pieni?dze. Co innego w liceum - nikt nie ma obowi?zku go sko?czy?, to inna sprawa.

No tak - dobrze, ze sie dowiedzialem, iz jestem podpierajacym sciany w budce z piwem...



Tak zarzucajac np. brak kultury osobistej... ciekawe...

Jedynie nieuctwo/lenistwo, a to ró?nica.

Ciekawe - nie dosc, iz nie pamieta co napisal, to nawet nie spojrzal...
No tak ale przeciez Fei jest wszystkowiedzacy, na wszystkim sie zna najlepiej... No coz, ze napisale kiedys cos innego - nie wazne, teraz mowi, iz jest tam napisane to co on chce by bylo, i wszyscy Ci Wielki Feiu wierzymy...

Jaki wyrób masz na my?li?

Trzeba bylo kliknac - nie bede sie powtarzal...
Dalsze usprawiedliwienia tez sa smieszne, gdyz nie spojrzales nawet co wtedy napisales...


ze nie wspomne chocby o to jak "blysnales" na liscie amigapl z przeswietna definicja proporcji...

A jak by?em ma?y, to sika?em w pieluch?, to rzeczywi?cie o wszystkim ?wiadczy... Kaczu?, we? ty doro?nij albo zosta? politykiem. Do lustracji by? si? nadawa?, nie popu?cisz nikomu. BTW dla ubawu: definicja proporcji pochodzi?a z wiem.onet.pl.

Tia... gdyby to bylo dawno to bym tego nie wyciagal...


A ktos tu mi zarzuca niedouczenie. Z tego co pamietam uczono dawniej tego w szkole podstawowej...

Czego?

Jak to czego - co to jest proporcja.... No tak - czyzby geniusz Fei opuscil te lekcje?


Moze przejdzmy do faktow, tak wielu bladow nie robie,

ROTFL, wystarczy przeczyta? powy?sze zdanie. Nawet tego nie zauwa?asz.

No tak - kajam sie zrobilem literowke... Moze bys wzial zimny prysznic, bo za bardzo zes sie podniecil...

Acha, daruj sobie t?umaczenie "jak te?". "Bladow" to nie stylizacja, to be?kot.

To zwykle literowki. Inni uzywajacy klawiatury tez robia...
No tak zaraz znowu napiszesz o sikaniu (cos czesto sie ten temat przewija w twoich wypowiedziach ostatnio, to ktos sika, to ty sikales...)


Napisales "przede wszystkim", czyli jakby to bylo najwazniejsze,


Mo?esz zacytowa??

Widze, iz ciezko Ci cofnac sie pare postow wyzej...

S?k w tym, ?e zawsze robisz b??dy. Przynajmniej wtedy, gdy si? czepiam.

To proponuje sie cofnac do postu w ktorym zarzucales mi brak kultury osobistej...
No tak Grzegorz Juraszek jako super "KUL" gosc nie musi tego robic.... On wie lepiej. Zna sie na wszystkim.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11847] *
  2002-03-16 o godz. 12:13:28 Zbyszek odpowiada na #11826
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Zdolno?ci Kaczusia coraz bardziej mnie bawi?. W powy?szym komentarzu (nr 11802) na 19 kaczusiowych zda? 16 ko?czy si? wielokropkiem ("..."). Kaczusiu, czy nadal twierdzisz ?e wynios?e? z podstawówki podstawowe umiej?tno?ci? Ale chwileczk?, sko?czy?e? z pewno?ci? szko?? ?redni?, a pewnie nawet i studia. Przyjmuj?c ostatnie za?o?enie za prawdziwe: czy nie uwa?asz, Kaczusiu, ?e r?banie b??dów ortograficznych przy ka?dej okazji, stylistycznych, interpunkcyjnych oraz ko?czenie 80 procent zda? wielokropkami (chyba wiesz co oznacza zako?czenia zdania wielokropkiem - nie dziw si? tedy ?e ludzie prosz? Ci? o rozwijanie swoich niedoko?czonych my?li) to wielka chluba, jak? wynios?e? z trzech szkó? po kilkunastu latach nauki? Pewnie napiszesz ?e si? czepiam, odpowiesz w stylu "a Zbyszek to dwa lata temu o godzinie 11:43 na ircu zamiast 'umie' napisa? 'ummie'" czy zgodnie z zasad? "A u was Murzynów bij?", ale odpowiedz chocia? na moje pytanie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11863] ... (tym razem zaczne od wielokropka :))
  2002-03-16 o godz. 15:35:15 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11847
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)

Zdolno?ci Kaczusia coraz bardziej mnie bawi?.

Milej zabawy zatem...

W powy?szym komentarzu (nr 11802) na 19 kaczusiowych zda? 16 ko?czy si? wielokropkiem ("...").

Widze, ze dusza statystyka odzywa sie w Koledze...

Kaczusiu, czy nadal twierdzisz ?e wynios?e? z podstawówki podstawowe umiej?tno?ci?

Zadziwie cie, wynioslem nawet wiecej niz podstawowe.

Ale chwileczk?, sko?czy?e? z pewno?ci? szko?? ?redni?, a pewnie nawet i studia.

Brawo Watsonie...

Przyjmuj?c ostatnie za?o?enie za prawdziwe: czy nie uwa?asz, Kaczusiu, ?e r?banie b??dów ortograficznych przy ka?dej okazji,
stylistycznych, interpunkcyjnych oraz ko?czenie 80 procent zda? wielokropkami (chyba wiesz co oznacza zako?czenia zdania wielokropkiem - nie dziw si? tedy ?e ludzie prosz? Ci? o rozwijanie swoich niedoko?czonych my?li) to wielka chluba, jak? wynios?e? z trzech szkó? po kilkunastu latach nauki?

A nie zauwazyles, ze wiekszosc bledow jakie sie pojawiaja w moich wypowiedziach to zwykle glupie literowki, podobnie jak w wypowiedziach wielu innych osob (a niektorzy np zakoduja pl znaczki nie w tym standardzie, wiec tez powinienes oburzac sie o to ze robia bledy, bo przeciez sa inne znaczki nizli sie spodziewales...)
Wielokropek, to jak swietnie zauwazyles niedokonczone zdanie, ale niedokonczone celowo, po to by kazdy mogl przemyslec to co zostalo powiedziane i dopowiedziec reszte, jesli myslenie to dla kolegi za duzo, to ja sie kajam. Przepraszam i prosze by w takim razie kolega nie czytal moich
wypowiedzi bo zazwyczaj wymagaja myslenia... (ups - wielokropek)

Pewnie napiszesz ?e si? czepiam,

Bo sie czepiasz...

ale odpowiedz chocia? na moje pytanie.

a ktore to?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11872] --+
  2002-03-16 o godz. 17:51:05 Zbyszek odpowiada na #11863
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
A nie zauwazyles, ze wiekszosc bledow jakie sie pojawiaja w moich wypowiedziach to zwykle glupie literowki, podobnie jak w wypowiedziach wielu innych osob (a niektorzy np zakoduja pl znaczki nie w tym standardzie, wiec tez powinienes oburzac sie o to ze robia bledy, bo przeciez sa inne znaczki nizli sie spodziewales...)
Tak, tak, oczywi?cie s? to literówki, spójrzmy wi?c:

- "marza jak kura pazurem"
- "i wiazacych sie z nia skotkow"
- "ale one potwierdzaja regole"
- "po za umiejetnoscia wkuwania..."
- "Ty natomiast prubujesz"
- "ktozy mnie uczyli"

Przepraszam Ci? wi?c Kaczusiu za pos?dzanie Ci? o b??dy j?zykowe, literówki faktycznie ka?demu mog? si? przytrafi?. Jest te? oczywiste, ?e Twoje braki z dziedziny pisowni j?zyka polskiego s? jak najbardziej usprawiedliwione, poniewa? inni te? je robi?, a czasem nawet ?le zakoduj? znaki i zamiast "ó" wychodzi "#".

Wielokropek, to jak swietnie zauwazyles niedokonczone zdanie, ale niedokonczone celowo, po to by kazdy mogl przemyslec to co zostalo powiedziane i dopowiedziec reszte, jesli myslenie to dla kolegi za duzo, to ja sie kajam.
Skoro tak, to nie mog? si? oprze? przed zg??bieniem Twoich w po?owie urwanych wypowiedzi, rzecz jasna urwanych po to, by m?drzy ludzie - nie tacy jak jak, bo ja nie my?l? - mogli sobie dopowiedzie? reszt?. Cytaty z Kaczusia, start:

"Moglbym zapytac o to samo..."

Hm, co Kaczu? mia? na my?li. Co m?drego ukry? w tym zdaniu, a co osoba inteligentna mog?aby dopowiedzie?? Niech pomy?l?: "...i nic si? nie dowiedzie?", "...i usn??", "...a potem zje?? pizz?"? Za?ó?my ?e to ostatnie.

"Jak zwykle "inteligentna" riposta kolegi wszystkowiedzacego..."

Tu pewnie trzeba sobie doda? "...i lubi?cego je?? ogórki", "...który ma d?ugi nos" lub "...który ma racj?". A niech to, wszystko pasuje.

"Jakie to logiczne..."

Moje propozycje: "...chocia? z drugiej strony nie", "...mimo ?e nic z tego nie rozumiem". Wi?cej nie przychodzi mi do g?owy.

"ciekawe..."

"...czy pisz? bzdury?", "...dlaczego robi? b??dy ortograficzne?", "...kto zabi? Kennediego?". Trafi?em?

"jeszcze raz powtarzam pisalem co powinien robic, a nie o tym jak jest..."

"...nosi? na g?owie nocnik", "...mie? 26 lat i robi? b??dy", "...mie? du?o wolnego czasu i pisa? bzdury na ACP".

"Inni uzywajacy klawiatury tez robia..."

"...na drutach", "...pod siebie", "...fajne czapeczki z we?ny drugiego gatunku".

"Widze, ze dusza statystyka odzywa sie w Koledze..."

"...którego czarne w?osy powiewaj? na fali porannego wiatru", "...zabijaj?cym czas szukaniem sensu w moich wypowiedziach", "...który bezczelnie próbuje mi udowodni?, ?e robi? b??dy, chocia? je robi? tak jak pan Kazio, a pana Kazia nikt si? nie czepia".

WYSTARCZY! Kaczusiu, je?li nadal twierdzisz ?e Twoje wypowiedzi s? tak g??bokie i skierowane do osób my?l?cych, które b?d? w stanie dopowiedzie? ich koniec, to nie dziw si?, ?e nikt nie jest w stanie Ciebie zrozumie?, skoro 80 procent zda? ko?czysz wielokropkiem, a wi?c 80 procent Twoich zda? czeka na dopowiedzenie ze strony m?drych osób. Jest m?cz?ce dopowiadanie ko?ca do prawie wszystkich urwanych zda? autora. Albo chocia? umieszczaj gdzie? podpowiedzi i rozwi?zania.

Przepraszam i prosze by w takim razie kolega nie czytal moich wypowiedzi bo zazwyczaj wymagaja myslenia...
No tak, jak si? nie umie dyskutowa? i broni? swoich racji, to najlepiej zako?czy? spraw? z chonorem (to taka odmiana honoru, antyhonor) i wytkn?? rozmówcy, ?e nie potrafi my?le?.

ale odpowiedz chocia? na moje pytanie.
a ktore to?
To zako?czone pytajnikiem (podpowied?: "?"), na które nie odpowiedzia?e?. Nie by?o trudne, ale Ci wybaczam. Sam ju? sobie odpowiedzia?em.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11848] +
  2002-03-16 o godz. 12:22:33 Zbyszek odpowiada na #11797
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Przygadal kociol garnkowi...
Na LITO?? BOSK?, Kaczusiu! "Przygania? kocio? garnkowi", nie "przygada?"! Powtórz? kilka razy: przygania?, przygania?, przygania?. I bez wielokropka. Co Ty w ogóle wynios?e? z lekcji j?zyka polskiego w szko?ach? Czy aby nie by?o to marnowanie pieni?dzy podatników? U?atwiam odpowied?: to nie s? retoryczne pytania.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11880] ludzie!!!
  2002-03-16 o godz. 20:36:21 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #11848
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Opamietajcie sie!!!
Kurde, wlaczam sprzet, odbieram listy, widze, ze jest trzydziesci do odebrania i okazuje sie, ze same komentarze z ACP. I nie wkurzylbym sie, ale czy nie moznaby niektorych watkow zakonczyc tutaj i przeniesc na priv?
Nie mam zamiaru uczestnuiczyc w bzdurnych dyskusjach o bledach. Mnie tez sie zdaraja, bo nigdy nie sprawdzam tekstu przed wyslaniem.
Prosze jednak, zeby dodatek o powiadamianiu o nowych komentarzach sluzyl rzeczywiscie komentarzy dotyczacych njusowi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11897] Dobrze...
  2002-03-17 o godz. 11:04:59 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11880
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Dobrze Krzysiu, skoro Ty prosisz milkne i nie bede wiecej odpowiadal na zaczepki (przynajmniej w tym watku).
Odpowiedz na ten komentarz
 [11898] dziekuje
  2002-03-17 o godz. 11:19:23 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #11897
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
rowniez za to, ze nie skomentowales stylu mojego komentarza. Chyba pora zaczac sprawdzc teksty. :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [19194] rozporzadzeni MENiS o awansie zawodowym nauczyciel
  2003-02-03 o godz. 15:50:39 kasindosa odpowiada na #11755
  Wysłany z 213.199.194.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
prosze o dopwiedz
Odpowiedz na ten komentarz
 [11794] Kategorie itp.
  2002-03-15 o godz. 12:25:17 DrAmigA odpowiada na #11578
  Wysłany z *.opole.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Ja mam kategori? „D” kombinowano – rzeczywist? za?atwian? po to by nie i?? do wojska i teraz jak na z?o?? pracuj? w wojsku :-) jako cywil. Nie mia?em ?adnych problemów z przyj?ciem do pracy w zwi?zku z moj? kategori?.
A co do dysortografa to mia?em taki papier ?eby mie? ?atwiej na maturze i tylko w tedy by? wa?ny, teraz mi jest zb?dny.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11634] tak
  2002-03-14 o godz. 01:29:46 caro odpowiada na #11567
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.2 (Pegasos V45)
zgadzam sie w 100%. i (UWAGA, co dziwne na acp, niespotykane) nie bronie swojego - mam kategorie A ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11633] jaaasne :)
  2002-03-14 o godz. 01:27:15 caro odpowiada na #11547
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.2 (Pegasos V45)
juz widze jak patrza na bledy ortograficzne w pracy. oczywiscie jak ktos ma byc dziennikarzem czy czys takim to bledow robic nie moze ale ... ale tochyba oczywiste. to tak jak matematyk musi znac sie na matematyce ;D. a w pracy gdzie nie jest wazne czy znasz ortografie czy nie (wiekszosc) - maja to w dupie. przyklad - koles programista, (GBA), robi ZA KAZDYM RZEM inwers liter u, rz, ch itp ;D, serio. i co? i wszyscy maj to w dupie bo jest swietnym programista.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11639] Tresowany?
  2002-03-14 o godz. 08:11:54 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11633
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
A mówi? umie? Do sraczyka sam chadza, czy trzeba na smyczy prowadzi??
Odpowiedz na ten komentarz
 [11641] tia....
  2002-03-14 o godz. 08:52:08 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11639
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
A ktos post wyzej pisal o ocenianiu innych...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11661] a moze...
  2002-03-14 o godz. 10:56:17 caro odpowiada na #11639
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
a moze zatrudnic na jego miejsce stu czterdziestu siedmiu polonistow? albo kaskaderow? albo nie! najlepiej Miodka!!! przeciez on w ogole bledow nie robi! kurcze - nikt mu w programowaniu nie podskoczy a Miodkowi w czym innym, to chyba jasne, co nie?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11704] Bardziej wyra?nie
  2002-03-14 o godz. 16:58:19 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11661
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
To mo?e inaczej. Powiedzmy, ?e twoj? klatk? schodow? sprz?ta pani Gienia. Na swoim fachu zna si? wybitnie, nigdy nie zostawia brudnych plam, itepe. Po pracy pani Gienia ogl?da "Rosalind?", "Rosamund?" i czyta "Chwila dla Ciebie". Czy wybra?by? si? z pani? Gieni? do kina i na kolacj? przy ?wiecach, nawet gdyby mia?a 18 lat i nogi do ziemi? Zostawiam do rozwa?enia. Masz czas do ?wi?t ;>
Odpowiedz na ten komentarz
 [11721] Randki Feia
  2002-03-14 o godz. 18:13:08 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11704
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
No tak fei nawet przed randka sprawdza, czy osoba z ktora sie umawia ma odpowiedni dyplom...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11768] /
  2002-03-15 o godz. 07:18:32 Zbyszek odpowiada na #11721
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
A czy Fei napisa? cokolwiek o dyplomie?

Inna sprawa: dlaczego które? z kolei stworzone przez Ciebie zdanie ko?czysz wielokropkiem? Robisz b??dy ortograficzne - rozumiem, nie przyk?ada?e? si? do nauki, teraz to wychodzi. No ale zdania trzeba jako? poprawnie zamyka?, a nie zostawia? niedomkni?te dla zabawy. We? którekolwiek z powy?szych swoich wielokropkowych zda? i spróbuj zamiast wielokropka wstawi? kropk? - sens taki sam, a wygl?da lepiej. Zrób to prosz?... Mo?e co? Ci za?wita... Mo?e si? czego? nauczysz... I w ogóle... A teraz ko?cz?... Trzymaj si?... Przepraszam: t?ymaj...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11771] Co Fei napisal
  2002-03-15 o godz. 08:04:55 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11768
  Wysłany z 172.27.17.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
Nie dokladnie napisal o dyplomie, ale okreslil, ze z kims niewyksztalconym nie wybralby sie na rrandke, w innym miejscu pisal wlasnie o tym jak niepodwazalnym wyznacznikiem czyjejs inteligencji i przydatnosci do dobrej pracy jest dyplom dobrej uczelni...


Inna sprawa: dlaczego które? z kolei stworzone przez Ciebie zdanie ko?czysz wielokropkiem?

Moze i naduzywam faktycznie znaku interpunkcyjnego jakim jest wielokropek, ale widze, ze to jednak Ty nie przykladales sie do nauki, jesli nie wiesz co oznacza...


Mo?e si? czego? nauczysz...

Nauczyc tu sie mozna jednego, ze swoje braki w wyksztauceniu lub logicznym mysleniu przerzuca sie na innych, a to czepiajac sie bledu ortograficznego, a to zadajac pytnia niezwiazane z tematem i oczekujac odpowiedzi, czyzbysmy zapomnieli o poprzednich watkkach kolego Zbyszku?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11772] enough!
  2002-03-15 o godz. 08:17:59 Laubzega odpowiada na #11771
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.9+) Gecko/20020307
Kaczu?, przesta? ju?. Ch?opaki robi? z Ciebie pajaca, a Ty ca?y czas zapodajesz si? im na talerzu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11784] Co Kaczu? przeczyta?
  2002-03-15 o godz. 11:05:50 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11771
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie dokladnie napisal o dyplomie, ale okreslil, ze z kims niewyksztalconym nie wybralby sie na rrandke, w innym miejscu pisal wlasnie o tym jak niepodwazalnym wyznacznikiem czyjejs inteligencji i przydatnosci do dobrej pracy jest dyplom dobrej uczelni...

Natomiast tydzie? temu napisa?em, ?e w piwnicy trzymam Osam? i czterdziestu rozbójników. Nie kr?puj si?, fantazja jest od tego, aby bawi? si? na ca?ego! (cytat)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11800] Fantazja
  2002-03-15 o godz. 13:58:20 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11784
  Wysłany z 172.27.17.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)
W takim razie moze nas oswiecisz co w przedstawionej pani Gieni Ci sie nie podobalo?
- Zawod - sprzata klatke
- wyksztalcenie - skoro sprzata klatke wyzszego pewnie nie ma...
- ze wykonuje swoja prace bardzo dobrze - sam napisales ze nie zostawia brudnych plam i ze zna sie na swoim fachu
- nie podoba Ci sie to co oglada czy czyta po pracy. Jesli Feiowi spodoba sie jakis film/serial/ksiazka (a moze to jakies czasopismo) no to jeszcze by w porzadku bylo, ale skoro Fei sie tym brzydzi, no to znaczy sie ze jak ktos to oglada - to nie powinien sie Grzegorz z nim zadawc, bo moze to zarazliwe?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11803] Proste
  2002-03-15 o godz. 14:38:09 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11800
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
W takim razie moze nas oswiecisz co w przedstawionej pani Gieni Ci sie nie podobalo?

Nie znale?liby?my ?adnych wspólnych tematów. Nie wystarczy?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11827] No tak
  2002-03-15 o godz. 19:22:15 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11803
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
To rozumiem, ze nie znalazlbys z nia wspolnego tematu, ale co bylo by przyczyna - nadal oczekuje odpowiedzi,
Czy wyksztalcenie, czy tez wykonywany zawod, moze to co lubi robic po pracy byloby tym co by powodowala, ze nie ma o czym z wielkim Feiem rozmawiac...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11804] Melodia
  2002-03-15 o godz. 14:42:43 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11771
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nauczyc tu sie mozna jednego, ze swoje braki w wyksztauceniu lub logicznym mysleniu przerzuca sie na innych, a to czepiajac sie bledu ortograficznego, a to zadajac pytnia niezwiazane z tematem i oczekujac odpowiedzi, czyzbysmy zapomnieli o poprzednich watkkach kolego Zbyszku?

Dyskutuj?c z innymi móg?by? zmieni? melodi?. Jak wszystkich b?dziesz oskar?a? o nieuctwo i brak zdolno?ci logicznego my?lenia, to si? ludzie tob? znudz? jak Leszkiem Antyborzcem i zrobi si? smutno nagle.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11828] Tia...
  2002-03-15 o godz. 19:25:14 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11804
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Brak umiejetnosci logicznego myslenia itp zarzucam tym co najwyrazniej ten brak posiadaja, a ty zapewne w obawie o takie posadzenie bledy wytykasz tylko mi? No bo jak zaczniesz wytykac innym ortografy to moze Ciebie zaczna z Leszkiem Antyborzcem porownywac, a tego bys penie nie przezyl...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11840] /--
  2002-03-16 o godz. 01:26:57 Zbyszek odpowiada na #11771
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
a to zadajac pytnia niezwiazane z tematem i oczekujac odpowiedzi, czyzbysmy zapomnieli o poprzednich watkkach kolego Zbyszku?
Je?li masz na my?li to sprzed tygodnia, kiedy zada?em Ci trzy proste pytania, a Ty nie by?e? w stanie na nie odpowiedzie?, to owszem, pami?tam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11841] Wymuszona odpowiedz
  2002-03-16 o godz. 02:42:28 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11840
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
oki wiec zacytujmy Twoj list:

Towarzyszu Kaczu?, naprawd? wierzysz w to, ?e Microsoft wchodzi w uk?ady z Amiga Inc. by dopiec Sunowi? S?dzisz ?e Sun si? przestraszy? amigow? "alternatyw?" dla Javy? Na czas targów Microsoft "wszed? w uk?ady" na tej samej zasadzie z wieloma innymi firmami, co stoi na ich stronie ("Partners Participating"), np. z Epson czy Intel. Czy te? uwa?asz, ?e brataj?c si? z Epsonem Microsoft chce dopiec HP, a kumpluj?c si? z Intelem - zrobi? na z?o?? firmie AMD? A teraz do wszystkich tutejszych gdybaczy: czy te? uwa?acie ?e Microsoft chce wykupi? firm? Epson czy Hitaczi?


A teraz przyjrzyjmy sie temu co pisalem wczesniej

Pisalem, iz M$ zainteresowany jest AmigaDE, jako maszyna wirtualna alternatywna do Javy, tak aby rozbudowac
swoje .Net i jednoczesnie wlasnie dopiec Sunowi, rezygnujac wszedzie gdzie sie da z JavaVM...
(Jak zycie pokazalo, moja hipoteza okazala sie prawdziwa - choc jak zaznaczalem jest to tylko hipoteza...). Jesli chodzi o inne firmy, z ktorymi wspolpracuje scislej M$ i zaprosiî je na podobnej zasadzie na targi, to z kazdym ma inne interesy do zalatwienia. Wiadomo biznes, i wybiera takich partnerow do scislejszej wspolpracy, jacy wg niego moga przyniesc okreslone zyski... I to tyle...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11845] mowilem, ze juz wystarczy.
  2002-03-16 o godz. 10:57:43 Laubzega odpowiada na #11841
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.9) Gecko/20020310
Kaczus, pliz zaprzestan dystrybucji bredni. M$ sam zrobil sobie maszyne wirtualna do dopiekania Sunowi, nazywa sie CLR, jest jednym z fundamentow .NET i nie ma nic wspolnego z firma Amiga, Inc.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11861] A zauwazyl jedno?
  2002-03-16 o godz. 15:19:52 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11845
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Ze jest jak na razie tylko pod windows? A to jak na razie troche za malo...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11846] Kaczu?, Kaczu?
  2002-03-16 o godz. 11:14:06 Zbyszek odpowiada na #11841
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
A teraz przyjrzyjmy sie temu co pisalem wczesniej (...) Pisalem, iz M$ zainteresowany jest AmigaDE, jako maszyna wirtualna alternatywna do Javy, tak aby rozbudowac
swoje .Net i jednoczesnie wlasnie dopiec Sunowi, rezygnujac wszedzie gdzie sie da z JavaVM...
Drogi Kaczusiu. Napisa?e?, cytuj?:

"Coz po sprzeczkach z Sunem, chca Cunowi dopiec... A AmigaDe sie nadaje..."

"To M$ chce Sunowi dopiec"

"Sun juz wtedy sie denerwowal"

"A teraz na razie przynajmniej [Microsoft -przyp.] drazni suna, nowym partnerem z maszyna wirtualna, czyli AmigaINC"

Zapyta?em Ci wi?c trzy pytania odno?nie dopiekania Sunowi i innym firmom przez Microsoft poprzez "bratanie si?" z innymi firmami. Ty jednak nie odpowiedzia?e? na moje pytania, do czego si? przyzna?e?, poniewa?:

a) napisa?em ?e nie odpowiedzia?e? na moje pytania,
b) Ty odpisa?e?: "Nie widze powodow, by na nie odpowiadac, gdyz nie wiaza sie z tematem, sam sobie sproboj na nie odpowiedziec...", a nast?pnie "Proste pytania mozna zadac, ale na temat Amigi, a nie Intela vs M$ itp... (...) to portal Amigowy (przynajmniej probuje za taki uchodzic), to sorry"

Tak wi?c je?li Kaczu? pisze o Microsofcie który dopieka Sunowi poprzez wchodzenie w uk?ady z Amiga Inc., to jest w porz?dku. Gdy tylko kto? zapyta Kaczusia o rozwini?cie swojej my?li, Kaczu? odpowiada, ?e pisanie o Microsofcie czy Sunie jest nie na temat. Zaiste, ?wietny sposób na prowadzenie dyskusji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11860] Widze, ze ...
  2002-03-16 o godz. 15:17:29 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11846
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Widze, ze zrozumienie kilku prostych faktow Cie przerasta,
w tym co pisalem Sun - Microsoft - AMigaINC, jakbys nie zauwazyl wystepuje AmigaINC,
a teraz konkurs - jak nazywa sie ten portal i teoretycznie czego dotyczy (no po za idiotycznymi wycieczkami - niegdys przeciw Garemu, dzis czepiacie sie mojej ortografii, choc wiekszosc to po prostu
glupie literowki, ale coz... - Tak ten portal nazywa sie amiga.com.pl i przynajmniej w teorii dotyczy Amigi, jesli tak prostych rzeczy kolega nie potrafi zrozumiec, to moze powinien wrocic do przedszkola...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11874] -/
  2002-03-16 o godz. 18:08:25 Zbyszek odpowiada na #11860
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Widze, ze zrozumienie kilku prostych faktow Cie przerasta
Kaczu? po raz kolejny udowadnia, ?e nie potrafi dyskutowa?, bo jego sposób na dyskusj? to pokazywanie rozmówcy, ?e jest g?upi i nie my?li.

jesli tak prostych rzeczy kolega nie potrafi zrozumiec, to moze powinien wrocic do przedszkola...
A tu kolejny przyk?ad poziomu dyskusji, piel?gnowanego przez Kaczusia. Po co dyskutowa?, w??cza? szare komórki, kontrargumentowa?. Lepiej napisa? ?e rozmówca to pó?g?ówek, który nie potrafi zrozumie? Kaczusia.

w tym co pisalem Sun - Microsoft - AMigaINC, jakbys nie zauwazyl wystepuje AmigaINC, a teraz konkurs - jak nazywa sie ten portal i teoretycznie czego dotyczy
Aha, czyli jak Kaczu? napisze, ?e Microsoft brata si? z Amiga Inc. by dopiec Sunowi, a Zbyszek zapyta: czy w takim razie uwa?asz, ?e Microsoft brata si? z Epsonem, by dopiec HP, to zdanie Kaczusia jest w porz?dku, bo zawiera w sobie s?owo Amiga, a zdanie Zbyszka jest nie na temat, bo nie zawiera s?owa Amiga. Kaczusiu, nie na tym polega dyskusja. Je?li przerasta Ci? pytanie, to na nie nie odpowiadaj lub napisz "nie mam zdania" lub "nie wiem", a nie stwierdzaj, ?e jest nie na temat, mimo ?e wynika z Twojej ostatniej wypowiedzi. Dyskusja polega na tym, ?e mówi jedna osoba, a pó?niej druga ustosunkowuje si? do wypowiedzi tej pierwszej i np. zadaje pytanie. Ale oczywi?cie najwygodniej jest komu? wytkn?? ?e nie potrafi my?le? i stwierdzi?, ?e jego pytanie nie jest zwi?zane z tematem. Naucz si? Kaczusiu wreszcie dyskutowa?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11773] czym zawini?em?
  2002-03-15 o godz. 08:25:58 Rammy odpowiada na #11768
  Wysłany z *.po.opole.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
t?ymaj

Oczy bol? jak si? na to patrzy :) Nie rób tego nawet w ?artach, prosz?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11643] Swistak...
  2002-03-14 o godz. 09:06:28 Carlos odpowiada na #11633
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:0.9.9+) Gecko/20020313
Jasne. Superastym jest zapewne. Tylko cale szczescie ze pewnie to "visual" programista, bo jakby nie daj bosz mial z reki jakis kod postawic to by juz dawno pod posredniakiem sterczal.
Odpowiedz na ten komentarz
 [11645] hehehe
  2002-03-14 o godz. 09:19:39 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #11643
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; TUCOWS)

Czy Visual programista, to taki co ma wizje?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11699] ;P
  2002-03-14 o godz. 16:20:13 Jaszczur odpowiada na #11645
  Wysłany z *.univ.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
Nie ,kto je Tine ten ma wizje ,lepsza niz po psychotropach babci. Visual programista ma co najwyzej visje ,albo Vizir.
CZy tylko ja mam wrazenie ,ze cos mi odbija ? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11812] Kategoria A1 bez paragrafu
  2002-03-15 o godz. 15:52:36 silverdr odpowiada na #11547
  Wysłany z *.srebrnysen.com via IBrowse/1.22 (AmigaOS 3.1)
Zapomnia?e? o jednym: gdyby "kiedys" MON
(Masowe Og?upianie Narodu) wycina? z
?yciorysu zaledwie par? miesi?cy, to te? nie wszystkim
tym co walczyli o ni?sze kategorie by si? chcia?o...
Je?eli nie pami?tasz, to "kiedy?" mia?e? spore szanse
po?egna? si? z w?asnym ?yciem na 36 cykli Ksi??yca a 24
mia?e? jak w banku. Oczywi?cie w/g znanej zasady ?okcia.
Gdyby teraz wesz?a w ?ycie ustawa przywracaj?ca
dawne zwyczaje (w tym polityczne), podejrzewam, ?e
"Desantowiczów" szybko by przyby?o...
Odpowiedz na ten komentarz
 [11618] mlodzi gniewni
  2002-03-13 o godz. 17:48:03 firewall odpowiada na #11541
  Wysłany z *.czarnkow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
bez przesady tak zle jeszcze nie jest
Odpowiedz na ten komentarz
 [11572] tylko nie mówcie ?e nie jestem pomys?owy!
  2002-03-12 o godz. 22:46:33 Zbyszek odpowiada na #11535
  Wysłany z *.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
tyle ?e teraz zdolno?? czytania nie w modzie
Proponuj? wi?c stworzy? drug? wersj? ACP w postaci infograficznej na ikonach.

Np. ustawione w szeregu rysunki: s?oneczko, mówi?ca g?owa, Amiga, pi?? papierosów i ucieszony ludzik b?dzie znaczy?o "icq, komunikator na Amig?, pi?ta wersja, ju? jest".

Co wy na to, karlosy?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11573] he
  2002-03-12 o godz. 22:53:20 Baron Althaar odpowiada na #11572
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via MSIE/4.0; (Spoofed by Amiga-AWeb/3.4)
A ten ucieszony ludzik to ja (nikogo jako? to nie rusza) ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11577] zdechnac przyjdzie?
  2002-03-13 o godz. 06:44:21 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
autor ankiety to pewnie bardzo mlody czlowiek. :)
Ostatnia kategoria 30+ oznacza pewnie, ze po trzydziestce nie ma zycia. Emerytura i wybieranie trumny?
Odpowiedz na ten komentarz
 [11581] Czas si? ?egna?
  2002-03-13 o godz. 07:59:07 Kamil odpowiada na #11577
  Wysłany z 217.153.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
To nie wiedzia?e?, ?e "?ycie po trzydziestce nie ma sensu"... (nie pami?tam kto to powiedzia?)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11609] Tak to by?o
  2002-03-13 o godz. 15:09:08 Grzegorz Juraszek odpowiada na #11581
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
"Life starts at 030, impotency at x86"
Odpowiedz na ten komentarz
 [11716]
  2002-03-14 o godz. 17:47:05 Hrw odpowiada na #11609
  Wysłany z *.polnet.wroc.pl via Mozilla/5.0 Galeon/1.1.3 (X11; Linux i686; U;) Gecko/20020214
?ycie zaczyna si? od siedemnastki (p?ci odmiennej)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11805] do setki
  2002-03-15 o godz. 14:45:22 Kamil odpowiada na #11716
  Wysłany z 217.153.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Hotbar 3.0)
..."do setki" :)) S? takie, co to im starsze, tym m?odsze...
Zna?em tak? jedn?, jak mia?a 57, to mówi?a ?e ma 43 (o tym, ?e "do setki" to ju? nie wspomina?a).
Tylko co to ma wspólnego z Amig???? (tu zas?pi?em si? powa?nie)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11601] Idzie nowe... pokolenie
  2002-03-13 o godz. 13:55:34 Ramirez odpowiada na njusa
  Wysłany z *.mapster-net.com.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows XP) Opera 6.01 [en]
Z ankety wynika, ?e ilo?? odwiedzaj?cych z przedzia?u wiekowego 0-10 przewa?a nad 10-15. Wniosek z tego, ?e Amigowce z wy?szych grup wiekowych zacz??y si? interesowa? si? pszczó?kami i kwiatkami. M?ode b?d? mniej liczne, ale za to bardziej fanatycne (podk?adanie bomb pod sklepami z pc itp.)
Odpowiedz na ten komentarz
 [11607] Kup? mo?ci panowie kup? (go)
  2002-03-13 o godz. 14:56:07 benny odpowiada na #11601
  Wysłany z *.halo.provector.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
NO dobrze a teraz wszyscy wracaja do domow ogladac Mode na sukces
oraz Mode i Urode :>>
Odpowiedz na ten komentarz
 [11613] ?
  2002-03-13 o godz. 15:44:22 Ramirez odpowiada na #11607
  Wysłany z *.mapster-net.com.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows XP) Opera 6.01 [en]
No entiendo! Explique!
Odpowiedz na ten komentarz
 [11909] Mam racje
  2002-03-18 o godz. 03:04:06 Ramirez odpowiada na #11613
  Wysłany z *.mapster-net.com.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
I dzieci przybywa.......
Odpowiedz na ten komentarz
 [11615] No prosz?
  2002-03-13 o godz. 16:54:09 norveg odpowiada na njusa
  Wysłany z *.prasabalt.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
A jednak wi?kszo?? jest ode mnie m?odsza. Mhm... Mimo wszystko to pocieszaj?ce:)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [11806] Sk?d ten zachwyt?
  2002-03-15 o godz. 14:47:38 Kamil odpowiada na #11615
  Wysłany z 217.153.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Hotbar 3.0)
Zupe?nie nie rozumiem z czego si? cieszysz...
Ja chcia?bym mie? np. pó? z tego co mam.
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas